Yamaha: Τρία Κιτ GYTR Ténéré 700 World Raid - Φτιάξτε την αγωνιστική Rally Tenere των ονείρων σας

Εξελιγμένα από τους Pol Tarres και Alessandro Botturi και το αγωνιστικό τμήμα Rally της Yamaha
Yamaha TENERE GYTR Kits
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

7/11/2023

Τα κιτ GYTR Ténéré 700 World Raid, έχουν αναπτυχθεί απευθείας μέσα από το πρόγραμμα Rally Racing της Yamaha, προσφέροντας αγωνιστικές επιδόσεις στους κατόχους Tenere, και βοηθώντας τους να χτίσουν τη Rally μοτοσυκλέτα των ονείρων τους.

Η Yamaha ανέπτυξε μια σειρά περιφερειακών και αξεσουάρ υψηλής απόδοσης GYTR® (Genuine Yamaha Technology Racing) σε συνεργασία με την ομάδα Yamaha Rally των Pol Tarres και Alessandro Botturi. Έχοντας δημιουργήσει τρία κιτ αναβάθμισης, μετατρέπει την Ténéré World Raid σε μια μοτοσυκλέτα αγωνιστικών προδιαγραφών, με υψηλότερης απόδοσης κινητήρα και κορυφαία αξεσουάρ και περιφερειακά με μεγάλες rally δυνατότητες. Αυτά τα τρία ξεχωριστά κιτ είναι διαθέσιμα μέσω του Δικτύου Επίσημων Συνεργατών της Yamaha και συνδυάζονται για να δημιουργήσουν την απόλυτη Ténéré 700 World Raid.

Το Performance kit είναι εύκολο στην εγκατάσταση και περιλαμβάνει GYTR rally σέλα και μαρσπιέ GYTR. Παράλληλα, αυξάνει την απόδοση του κινητήρα με μονάδα GYTR ECU, ολόσωμη εξάτμιση Akrapovič από τιτάνιο, και φίλτρο αέρα.

Το Handling kit εστιάζει στον χειρισμό και τη σταθερότητα στο χώμα, αντικαθιστώντας τους στάνταρ τροχούς και τις αναρτήσεις της Ténéré 700 World Raid, ενώ το Rally kit προχωρά ακόμη περισσότερο με μια σειρά από προηγμένα εξαρτήματα rally, όπως είναι τα ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης χωρητικότητας, καθώς και το τιμόνι και η ζελατίνα rally προδιαγραφών που επιτρέπουν την τοποθέτηση οργάνων road book, προβολέων υψηλής απόδοσης και όλων των εξαρτημάτων που απαιτούνται για τη συμμετοχή σε rally raids.

Τα κιτ GYTR Adventure έχουν αναπτυχθεί μόνο για αγωνιστικούς σκοπούς και απευθύνονται σε όλους τους αναβάτες της Ténéré 700 World Raid που θέλουν να οδηγήσουν τη μοτοσυκλέτα τους στις πιο απαιτητικές συνθήκες.

Μια επιλογή από αυτά τα ανταλλακτικά θα είναι επίσης διαθέσιμη ξεχωριστά, για κάθε πελάτη της στάνταρ Ténéré 700 που θέλει να τοποθετήσει συγκεκριμένα ανταλλακτικά GYTR Performance στη μοτοσυκλέτα του.

Ténéré 700 World Raid GYTR Performance kit

Yamaha TENERE GYTR Kits

Το GYTR Performance kit αναπτύχθηκε για να ξεκλειδώσει όλες τις adventure δυνατότητες του κινητήρα CP2 689 κ.εκ. της Ténéré 700 World Raid. Χρησιμοποιεί τη στάνταρ καλωδίωση και προσθέτει μια ελαφριά αγωνιστική εξάτμιση Akrapovič με slip-on τελικό και τάπα.

Yamaha TENERE GYTR Kits

Όλα τα εξαρτήματα της εξάτμισης είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο. Σχεδιασμένη για βελτιστοποίηση της ροής καυσαερίων, η εξάτμιση λειτουργεί σε συνδυασμό με το φίλτρο αέρα GYTR. Ταυτόχρονα, η μονάδα GYTR ECU προσαρμόζει την ανάφλεξη και τη χαρτογράφηση του καυσίμου, για να μεγιστοποιηθεί η απόδοση της ισχύος και της ροπής. Τα υψηλής απόδοσης εξαρτήματα GYTR συνδυάζονται για να προσφέρουν έως και κατά 9 ίππους αύξηση της ισχύος.

Yamaha TENERE GYTR Kits

Εκτός από τα εξαρτήματα που αφορούν στον κινητήρα, το κιτ περιλαμβάνει σέλα και μαρσπιέ προδιαγραφών rally. Η μονοκόμματη σέλα GYTR Rally αντικαθιστά τη στάνταρ δύο τμημάτων σέλα. Η σέλα φέρει το λογότυπο GYTR και είναι κατασκευασμένη από υψηλής πρόσφυσης υλικό, το οποίο επιτρέπει εξαιρετικό έλεγχο ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Η σέλα Rally αυξάνει το ύψος κατά 25 χιλ., ωστόσο έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στον αναβάτη, να προσαρμόζει το σχήμα της, αφαιρώντας μέρος του αφρώδους υλικού, ώστε να ταιριάζει απόλυτα με τις δικές του εργονομικές απαιτήσεις. Η σέλα Rally συνδυάζεται με τα φαρδιά μαρσπιέ GYTR, τα οποία διαθέτουν ανθεκτική οδοντωτή σχεδίαση που ενισχύει την πρόσφυση και ανοικτό σχήμα που στοχεύει στη μείωση της συσσώρευσης λάσπης, σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.

Yamaha TENERE GYTR Kits

Το τελευταίο εξάρτημα του Performance kit είναι το αναθεωρημένο καπάκι του συμπλέκτη. Είναι ένα διαιρεμένο κάλυμμα από αλουμίνιο billet με λογότυπο GYTR, το οποίο εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση στις εσωτερικές λειτουργίες του συμπλέκτη, παρέχοντας γρήγορες εργασίες συντήρησης μεταξύ των ειδικών διαδρομών rally.

Το GYTR Performance kit έχει αναπτυχθεί για εύκολη εγκατάσταση, επιτρέποντας τη διατήρηση της καλωδίωσης, των τροχών και του συστήματος ABS που περιλαμβάνονται στη στάνταρ διαμόρφωση της μοτοσυκλέτας.

Ténéré 700 World Raid GYTR Handling kit

Yamaha TENERE GYTR Kits

Κάνοντας ένα βήμα πιο μπροστά, το GYTR Handling kit εστιάζει στην πλήρη προσαρμογή των αναρτήσεων της Ténéré 700 World Raid στις απαιτήσεις των ράλι. Περιλαμβάνει νέους τροχούς και αναρτήσεις αγωνιστικών προδιαγραφών που συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μια μοτοσυκλέτα που είναι έτοιμη να ανταπεξέλθει στα πιο ακραία εδάφη, με εξαιρετικό κράτημα και σταθερότητα.

Yamaha TENERE GYTR Kits

Το αγωνιστικών προδιαγραφών πιρούνι διαθέτει καλάμια διαμέτρου 48 χιλ. της KYB με επίστρωση DLC. Διαθέτει επίσης, αυξημένη διαδρομή στα 270 χιλ. και βαλβίδα μέσης ταχύτητας που επιτρέπει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων. Για να καταστεί δυνατή η τοποθέτηση της αναβαθμισμένης μπροστινής ανάρτησης, το κιτ περιλαμβάνει μια τιμονόπλακα GYTR, η οποία είναι κατασκευασμένη από μαύρο ανοδιωμένο αλουμίνιο billet 6082. Η τιμονόπλακα συνδυάζεται με ένα μικρών διαστάσεων, αλλά πλήρως ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού, το οποίο έχει κατασκευαστεί από την Scotts Performance. Με 25 επίπεδα ρύθμισης που μπορούν να αλλαχθούν εν κινήσει, το σταμπιλιζατέρ έχει σχεδιαστεί ειδικά για να αυξάνει τη σταθερότητα και να μειώνει την καταπόνηση του αναβάτη, κατά την πολύωρη οδήγηση σε σκληρά εδάφη. Η τιμονόπλακα περιλαμβάνει επίσης, ένα στήριγμα για το στάνταρ σταμπιλιζατέρ του τιμονιού. Στο πίσω μέρος, ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Paioli αντικαθιστά το στάνταρ. Διαθέτει έμβολα υψηλής και χαμηλής ροής τα οποία βελτιστοποιούν τη συμπίεση και την απόσβεση επαναφοράς και ενισχύουν την πληροφόρηση του αναβάτη.

Yamaha TENERE GYTR Kits

Οι τροχοί rally GYTR μειώνουν το συνολικό βάρος, είναι κατασκευασμένοι από τη Haan Wheels και χρησιμοποιούν ζάντες Excel και μηχανικά επεξεργασμένα κέντρα από αλουμίνιο. Το νέο σύστημα πέδησης εμπρός και πίσω περιλαμβάνει δαγκάνες Brembo, μεγαλύτερους μπροστινούς δίσκους 300 χιλιοστών της Braking και πίσω δίσκο 267 χιλιοστών που συνδυάζεται με τη στάνταρ δαγκάνα. Η μονάδα ECU του GYTR Handling kit επιτρέπει την απενεργοποίηση του συστήματος ABS και του immobiliser. Στο κιτ περιλαμβάνεται επίσης, μια ελαφριά αλυσίδα και γρανάζι με αναθεωρημένες σχέσεις, καθώς και ένα νέο μεγαλύτερο ψυγείο με ξεχωριστό ψυγείο λαδιού, όλους τους εύκαμπτους σωλήνες και τους βραχίονες που απαιτούνται για την εγκατάστασή του. Το κιτ περιλαμβάνει και μαύρο ανοδιωμένο προστατευτικό ψυγείου GYTR, το οποίο αποτρέπει τις ζημιές από κλαδιά, πέτρες και άλλα υλικά. Το τελευταίο εξάρτημα του Ténéré 700 GYTR Handling kit είναι το ψηλό μπροστινό φτερό GYTR, το οποίο προσφέρει αυθεντική εμφάνιση “Dakar”, καθώς και προστασία από ότι επιφυλάσσει η κάθε ειδική διαδρομή.

Ténéré 700 World Raid GYTR Rally kit

Yamaha TENERE GYTR Kits

Για την απόλυτη απόδοση endurance και rally, το GYTR Rally kit περιλαμβάνει δύο ρεζερβουάρ καυσίμου μεγαλύτερης χωρητικότητας και όλο τον εξοπλισμό που απαιτείται για την τοποθέτηση οργάνων σε στυλ roadbook, καθώς και του εξοπλισμού πλοήγησης που χρησιμοποιείται στα rally raids.

Τα νέα μπροστινά ρεζερβουάρ αριστερά και δεξιά είναι κατασκευασμένα από νάιλον μαύρου χρώματος και διαθέτουν διάφανο “παράθυρο”, το οποίο επιτρέπει γρήγορο και εύκολο οπτικό έλεγχο της στάθμης του καυσίμου. Τα ρεζερβουάρ είναι εξοπλισμένα με ειδικές αγωνιστικού στυλ τάπες για γρήγορο ανεφοδιασμό, ενώ το κιτ περιλαμβάνει επίσης, βοηθητικά ρεζερβουάρ που μπορούν να τοποθετηθούν στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας και να αυξήσουν τη συνολική χωρητικότητα του καυσίμου στα εντυπωσιακά 37,6 λίτρα.

Yamaha TENERE GYTR Kits

Το GYTR handlebar kit διαθέτει μηχανισμό γκαζιού γρήγορης δράσης, χούφτες και βραχίονες που επιτρέπουν στον αναβάτη, να προσαρμόζει τον δικό του εξοπλισμό πλοήγησης. Το Rally kit περιλαμβάνει επίσης, ένα νέο σετ ενδεικτικών και προειδοποιητικών λυχνιών, μια συστοιχία τεσσάρων προβολέων υψηλής απόδοσης και έναν νέο πολυκαρμπονάτο ανεμοθώρακα που παρέχει προστασία, τόσο στον αναβάτη όσο και στους προβολείς.

Το Rally kit ολοκληρώνει την πλήρη rally raid μεταμόρφωση και περιλαμβάνει ποδιά GYTR από ανθρακονήματα & Kevlar, καθώς και ένα ολοκληρωμένο σετ αυτοκόλλητων που δημιουργεί μια ρέπλικα της μοτοσυκλέτας που θα συμμετάσχει στο GYTR Africa Eco Rally. Αυτό το κιτ περιλαμβάνει επίσης, μια καλωδίωση GYTR που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την τοποθέτηση των εξαρτημάτων του. Το σύστημα συγκέντρωσης των καλωδίων είναι ελαφρύτερο από το στάνταρ και απαιτείται για την αφαίρεση του ABS και του immobiliser.

Για να ενημερωθείτε για όλα όσα περιλαμβάνονται στα κιτ και για τα εξαρτήματα που είναι διαθέσιμα, δείτε ΕΔΩ.

Τα ανταλλακτικά GYTR και τα GYTR Adventure kits δεν είναι εγκεκριμένα για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Διαθέτουν πιστοποίηση μόνο για χρήση σε κλειστές πίστες, ιδιωτικούς χώρους και συγκεκριμένες διοργανώσεις, όπου επιτρέπεται η συμμετοχή με οχήματα που δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές για οδήγηση στο δρόμο.

Ετικέτες

Αναβάτης με 1.000.000+ χιλιόμετρα εμπειρίας παρακολουθεί το City ART

Ο "Μαγγελάνος" μας μιλά για την προσωπική του εμπειρία στο γνωστό σεμινάριο οδήγησης
City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

26/7/2024

Ένας αναβάτης με τεράστια οδηγική εμπειρία έρχεται "αντιμέτωπος" με το σεμινάριο οδήγησης City ART, το πρώτο σχετικό σεμινάριο που παρακολουθεί στη ζωή του.

Η εποχή που ζούμε έχει τα κακά αλλά έχει φυσικά και τα πολύ καλά της, πράγματα που μέχρι πριν από 20-30 χρόνια αποτελούσαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας και για τα ελληνικά δεδομένα. 

Αναφερόμαστε στο Διαδίκτυο και την Εποχή της Πληροφορίας στην οποία ζούμε, εποχή που προσφέρει εξαιρετικά εύκολη πρόσβαση σχεδόν σε οποιουδήποτε είδους πληροφορία και γνώση μπορεί να χρειάζεται κάποιος, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να βάζουν το δικό τους λιθαράκι τα τελευταία χρόνια και να πηγαίνουν τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

Πλέον μπορείς να βρεις ένα video και έναν ειδικό, εντός και εκτός εισαγωγικών, που να σου δείχνει αυτό που θέλεις να μάθεις ή να κάνεις καλύτερα, κάτι που ισχύει για όλα σχεδόν τα πράγματα, από το σωστό βράσιμο του αυγού, για παράδειγμα, έως και την ψηφιακή μοντελοποίηση ενός αντικειμένου σε τρεις διαστάσεις.

Ωστόσο υπάρχουν και κάποια πράγματα που η θεωρητική γνώση δεν αρκεί, για να φτάσει ή να περάσει κάποιος στο επόμενο επίπεδο απόκτησης δεξιοτήτων, τις οποίες και να μπορεί να χρησιμοποιεί σωστά στην πράξη. Αν ήταν έτσι όλοι όσοι θέλουν να εξειδικευτούν σε κάτι παρακάμπτοντας σχολεία, σχολές και πανεπιστήμια σήμερα θα ήταν επιτυχημένοι χειρουργοί, μηχανολόγοι μηχανικοί ή ό,τι άλλο ήταν αυτό που ήθελαν να γίνουν όταν ήταν παιδιά.

Σίγουρα η εμπειρία και η αυτοεκπαίδευση αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στην απόκτηση γνώσης, αλλά το πάσης φύσεως "σχολείο", όπου η γνώση μεταφέρεται από ειδικούς που έχουν πιστοποιηθεί για τις γνώσεις τους και μπορούν να τις μεταφέρουν με σωστό τρόπο στους ενδιαφερόμενους είναι και εκείνο που κάνει τη διαφορά ακόμη και για το πιο απλό πράγμα. Μειώνει τον κόπο και σε πολύ μεγάλο βαθμό και τον χρόνο που απαιτείται για να μάθει κάποιος ή να βελτιώσει μια δεξιότητα, η οποία εκτός από τη θεωρία χρειάζεται φυσικά και την πράξη.

Με τα χρόνια μαθαίνεις πολλά, μπορείς όμως να μάθεις πολλά και σε μικρό χρονικό διάστημα και αυτό είναι κάτι που επιβάλλεται για κάθε μοτοσυκλετιστή που θέλει να παραλείψει πολλά επίπονα και κοστοβόρα από κάθε άποψη "βήματα" και να φτάσει πιο γρήγορα στην ουσία που δεν είναι άλλη από το να χαίρεται την οδήγηση της μοτοσυκλέτας του και να απολαμβάνει παράλληλα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, ακόμη και στη ζούγκλα της πόλης. Όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά, αλλά ποτέ δεν είναι αργά για κανέναν, ασχέτως εμπειρίας και ηλικίας.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

Με περισσότερα από 1.000.000 χιλιόμετρα στο ενεργητικό του σε περισσότερες από 70 χώρες και μάλιστα με διαφορετικές μοτοσυκλέτες, ο Πάνος Μαρκάκης, γνωστός στους μοτοσυκλετιστικούς κύκλους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως "Μαγγελάνος" είναι αναμφίβολα ένας μη τυπικός αναβάτης μοτοσυκλέτας. Και αυτός βρέθηκε στην πίστα καρτ των Μεγάρων για να παρακολουθήσει το τελευταίο πριν τις αυγουστιάτικες διακοπές θεωρητικό και πρακτικό σεμινάριο City ART και με δεδομένη την εμπειρία που έχει στους δύο τροχούς η άποψή του έχει το δικό της ειδικό βάρος. Τον "Μαγγελάνο" μπορείτε να τον βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: στο Facebook, στο Instagram και στο YouTube Δείτε τι μας είπε μετά την παρακολούθηση του City ART.

MOTO: Πες μας λίγα λόγια για σένα και τη σχέση σου με τη μοτοσυκλέτα. 

-Μακράκης Παναγιώτης το όνομα μου, αλλά γυρίζω ακούγοντας το Μαγγελάνος, παρατσούκλι που μου είχε προσάψει καλός φίλος! Από τα πρώτα ταξίδια  και αφού τον συναντούσα έξω από τα Ιωάννινα σε ένα χωριό που έμενε, επιστρέφοντας από Ευρώπη μου έδωσε μια ευχή: "Εύχομαι να μοιάσεις στον Μαγγελάνο και να τον ξεπεράσεις!"

Έτσι εδώ και 20 χρόνια ταξιδεύω εκτός Ελλάδος πάνω σε δυο τροχούς σαν "Μαγγελάνος". Η σχέση μου με την μοτοσυκλέτα ξεκίνησε πριν 27 χρόνια (50 ετών τώρα) εικονικά στην αρχή, διαβάζοντας ότι έντυπο υπήρχε σε περιοδικά τότε σε ότι έχει να κάνει με μοτοσυκλέτα. Μετά τον στρατό έπεισα τους γονείς ότι για να εργαστώ χρειάζομαι μοτοσυκλέτα και έτσι απόκτησα το πρώτο μου παπί. Μετά η συνέχεια ήταν ανοδική αγοράζοντας την πρώτη μηχανή 650 κ.εκ.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

MOTO: Σε πόσες χώρες έχεις ταξιδέψει και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει περίπου; 

-Έχω ταξιδέψει σε 75 χώρες σε Ευρώπη, Ασία, Αφρική, διανύοντας περίπου 1.000.000 χιλιόμετρα.

MOTO: Τι μοτοσυκλέτες είχες στα ταξίδια σου;

-Έχω ταξιδέψει με 155 κ.εκ. scrambler, sport-touring 1200 κ.εκ., 1400 κ.εκ., on-off 650 κ.εκ. και 1000 κ.εκ., 

MOTO: Πώς απέκτησες τις γνώσεις σου αναφορικά με την οδήγηση μοτοσυκλέτας; (Είναι μόνο εμπειρικές ή προέρχονται και από σεμινάρια)

-Οι γνώσεις μου είναι καθαρά εμπειρικές οδηγώντας σε δημοσίους δρόμους, Πίστα ποτέ, σεμινάρια ποτέ, εκτός από το πρόσφατο σεμινάριο με το City ART.

MOTO: Ποιος λαός συμπεριφέρεται πιο σωστά σε περιβάλλον πόλης με τη μοτοσυκλέτα του; (τήρηση ΚΟΚ, αντίληψη, ευγένεια κτλ.)

-Αρκετοί  Ευρωπαίοι, Σκανδιναβοί, με κορύφωση τους Ελβετούς.

MOTO: Σε σχέση με τις χώρες και τους λαούς που έχεις επισκεφτεί πού κατατάσσεις τους Έλληνες αναβάτες αναφορικά με την παιδεία τους. 

-Μας κατατάσσω με τους Βαλκάνιους 100%

MOTO: Είναι περισσότερο ή λιγότερο σχετικοί με την οδήγηση σε σχέση με τους άλλους;

-Είμαστε λιγότερο σχετικοί από πολλούς Ευρωπαίους.

City ART σεμινάριο οδήγησης Μαγγελάνος

MOTO: Τι ήταν αυτό που σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση στο City ART;

-Μου έκανε εντύπωση ο επαγγελματισμός και οι γνώσεις του κ. Σπύρου Κούτρα και των συνεργατών του. Απλοποιούσαν κάθε απορία που υπήρχε στο μυαλό του μαθητή, και κάθε δυσκολία όταν περνούσε στην πράξη οδηγώντας στην πίστα. 

MOTO: Έχοντας κάνει τόσα χιλιόμετρα με μοτοσυκλέτα και έχοντας τόσο μεγάλη εμπειρία στον δρόμο, νιώθεις ότι βελτιώθηκες σαν αναβάτης μετά το σεμινάριο;

-Δεν ξέρω αν βελτιώθηκα οδηγικά σαν αναβάτης, σίγουρα όμως αναθεώρησα αρκετά πράγματα στο μυαλό μου όπως τα είχα μάθει και ήξερα.

MOTO: Πιστεύεις ότι είναι απαραίτητο αυτό το σεμινάριο για έναν αρχάριο αναβάτη;

-Το πιστεύω 100% γιατί βάζει τον αρχάριο αναβάτη στον μαγικό κόσμο της μοτοσυκλέτας με ασφάλεια και σεβασμό προς τους άλλους!

MOTO: Παρακολουθώντας το City ART πιστεύεις ότι βγαίνει κερδισμένος και ένας αναβάτης που θεωρείται έμπειρος;

-Ναι αφού η γνώση δεν σταματά ποτέ και είναι καλό να παίρνουμε κάποια μαθήματα μια στο τόσο, από έμπειρους δασκάλους, που έχουν αφιερώσει χρόνια σε αυτό που αγαπούν και που τόσο καλά κάνουν. 

MOTO: Θεωρείς ότι ο αναβάτης μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου έχει τα εφόδια για να αντιμετωπίσει με ασφάλεια αυτά που θα του τύχουν κατά την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον;

-Εννοείται ότι μετά από κάθε σεμινάριο-σχολείο ο κάθε αναβάτης μπορεί να αντιμετωπίσει χωρίς φόβο, και με μεγάλη αυτοπεποίθηση κάθε δυσκολία που μπορεί να συμβεί σε αστικό περιβάλλον και όχι μόνο!

Αν ένας αναβάτης με την εμπειρία του "Μαγγελάνου" πήρε κάτι από το City ART είναι δεδομένο ότι θα ωφεληθεί (πολύ περισσότερο) ο νέος αναβάτης, αυτός που κάνει τις πρώτες του βόλτες με δύο τροχούς. Είναι ακόμη νωρίς, ο εγκέφαλός του δεν έχει καταγράψει και συσσωρεύσει λάθη 10ετιών και έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να μπει στον "σωστό δρόμο" τώρα που είναι αρχή και αυτός ο δρόμος ανοίγει με το City ART.

Τι είναι το City ART
Με περισσότερη από μία 10ετία δραστηριότητας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό το City ART (City΄s Advance Rider Training) είναι το πρόγραμμα εκπαίδευσης αναβατών που δημιουργήθηκε από την μοναδική και εμπειρότατη ομάδα του πλέον διάσημου και καταξιωμένου σχολείου οδήγησης μοτοσυκλέτας στον κόσμο, του California Superbike School.

Μια "συντόμευση" του California Superbike School, το City ART είναι βασισμένο στο πρόγραμμα εκπαίδευσης μοτοσυκλετιστών των Ειδικών Δυνάμεων των ΗΠΑ και δημιουργήθηκε μετά από αίτηση του Υπουργείου Αμύνης για μείωση των ατυχημάτων των ένστολων αναβατών. 

Μετά από 14+ χρόνια εφαρμογής του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος στις ΗΠΑ, το ποσοστό μείωσης των ατυχημάτων ξεπέρασε το 40%, απόδειξη του άριστου σχεδιασμού του. Αυτό το πρόγραμμα για τον σωστό έλεγχο της μοτοσυκλέτας (του scooter και του παπιού) έχει "μεταφερθεί" επί τις ουσίας στο σύνολό του και στην Ελλάδα με το City ART το οποίο μέσα σε έξι περίπου ώρες "εφοδιάζει" τον αναβάτη που θα το παρακολουθήσει με θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα τον "συντροφεύσουν" στην υπόλοιπη ζωή του.

Ο νέος κύκλος του City ART ξεκινά στις 15 Σεπτεμβρίου και οι ημερομηνίες των σεμιναρίων θα ανακοινωθούν στις αρχές Αυγούστου. Μείνετε συντονισμένοι και κάντε το πρόγραμμά σας, ενώ βρείτε την επίσημη σελίδα του σχολείου στο Facebook εδώ.