Athens Retro Festival 2019: Ένα ταξίδι στο χρόνο

Κλασσική αξία
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/6/2019

Με την αυλαία των “Ημερών Μοτοσυκλέτας” στο παλιό αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στο Γκάζι να έχει πέσει, ο πολυχώρος εκδηλώσεων από σήμερα θα φιλοξενεί άλλο ένα φεστιβάλ, αφιερωμένο σε όλους τους νοσταλγούς των παλιών, καλών εποχών. Το Athens Retro Festival είναι η τρίτη φορά που διοργανώνεται στο παλιό αμαξοστάσιο του ΟΣΥ και είναι μια γιορτή-φόρος τιμής σε μια άλλη εποχή που τα πράγματα ήταν πιο απλά, αγνά και ξένοιαστα. Γι' αυτό το λόγο στήνονται ολόκληρα “δωμάτια”, εμπνευσμένα απ’ τη δεκαετία του ’60.

Απ’ το Festival δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα οχήματα εκείνης της εποχής με πολλά κλασσικά αυτοκίνητα αλλά και μοτοσυκλέτες να δίνουν τη δική τους νότα στο χώρο! Η Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας θα δώσει ακόμη μια φορά το παρών στο Festival προσφέροντας την ευκαιρία στον κόσμο να θαυμάσει από κοντά τις άριστα συντηρημένες μοτοσυκλέτες των μελών της. Το Festival ξεκινά σήμερα ενώ θα ολοκληρωθεί στις 30 Ιουνίου και υπόσχεται να σας μεταφέρει πίσω στο χρόνο γεμίζοντας νοσταλγία τους μεγαλύτερους αλλά και δίνοντας μια γεύση στους πιο μικρούς επισκέπτες.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.: Καλεί σε Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ.

Για την αυστηρότητα και τη φιλοσοφία ακραίας καταστολής συγκεκριμένων μέτρων
ELMOTO petition on new traffic law
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/7/2025

Την υποστήριξη όλων των μοτοσυκλετιστών -και όχι μόνο-, ζητά η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο) με την υπογραφή ψηφίσματος που μπορείτε να βρείτε εδώ, απέναντι σε τέσσερα μέτρα που εισάγει ο νέος Κ.Ο.Κ

Ακολουθεί το κάλεσμα της  ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για συμμετοχή  στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ. :

Αν δεν αντιδράσουμε ΤΩΡΑ, αύριο δεν θα έχουμε κανένα δικαίωμα να παραπονιόμαστε!
Καλούμε όλους τους φίλους της μοτοσυκλέτας να συνυπογράψουν την διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Μεταφορών σαν την πρώτη από μια σειρά ενεργειών ενάντια στην φιλοσοφία της ακραίας καταστολής του νέου ΚΟΚ.

Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) τάσσεται υπέρ της πρόληψης στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της εύλογης ποινής, ιδίως για τις ακραίες παραβάσεις.

Αντιτάσσεται όμως σθεναρά στα εξής:
1. Στις άδικες κυρώσεις του ΚΟΚ (πρόστιμο 75€ και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 20 ημέρες) για στάθμευση δίκυκλου σε πεζοδρόμιο, όταν εμφανώς δεν συνεπάγεται παρακώλυση των πεζών (ούτε βρίσκεται φυσικά σε διάδρομο τυφλών, ράμπα ΑΜΕΑ κλπ.).

2. Στις μη ρεαλιστικές ρυθμίσεις για την διήθηση δίκυκλων, η παράβαση των οποίων συνεπάγεται πρόστιμο 30€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 10 ημέρες. Στην πράξη, ο νέος ΚΟΚ μας κάνει παραβάτες "με το ζόρι" αγνοώντας ότι το δίκυκλο συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως αποδεικνύουν σοβαρές έρευνες.

3. Στις δρακόντειες κυρώσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας (το οποίο μειώνει κατά 40% στις πόλεις) έστω και για 5 χ.α.ω.

4. Στην απουσία κατάλληλης δικαστικής προστασίας για τους οδηγούς και τους αναβάτες. Αναφερόμαστε στην αφαίρεση της δυνατότητας αμφισβήτησης της παράβασης σε πταισματοδικείο (δυνατότητα που υπήρχε παλαιότερα).

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.
Πρώτα ο μοτοσυκλετιστής