Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας: 5 in 1 Rally

"Ξεκαθάρισμα λογαριασμών"
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

31/10/2018

Η Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας ετοιμάζει ένα ράλι για να λύσουν οι συμμετέχοντες τις “διαφορές” τους, στο ποια μάρκα είναι η κυρίαρχη. Το 5 in 1 rally θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στις 11 Νοεμβρίου, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση για όσους θέλουν να λάβουν μέρος στον αγώνα είναι η μοτοσυκλέτα τους να είναι κατασκευασμένη μέχρι τις 31/12/1988. Ακόμη, θα πρέπει να είναι ή αμερικάνικη ή αγγλική ή γερμανική ή ιταλική ή ιαπωνική, περιορίζοντας έτσι τον ανταγωνισμό στα μεγάλα ονόματα της εποχής. Το “πεδίο μάχης” που όρισε η λέσχη για να λυθούν οι διαφορές, έχει αφετηρία τον πεζόδρομο απέναντι απ’ τα γραφεία της στο Θησείο και η διαδρομή εκτείνεται κυρίως στο νοτιοδυτικό τμήμα της Αττικής. Μετά τη λήξη του ράλι η λέσχη θα πραγματοποιήσει το μεσημεριανό γεύμα στην περιοχή των Καλυβιών, ενώ έχει φροντίσει παραδοσιακά πλέον και για τις όποιες εκπλήξεις. Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 35€ για τον αναβάτη και 20€ για τον συνεπιβάτη, ενώ οι εγγραφές έχουν ήδη ξεκινήσει. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της λέσχης: http://www.classicbike.gr/ https://www.facebook.com/hellenicclassicmotorcycleclub ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στο: 2103221834, 2103221821 κάθε Δευτέρα και Πέμπτη απ’ τις 21:00 έως τις 23:00.

Το V-Strom Hellas Club υποδέχτηκε το 2015 με την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/2/2015

Την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου μια από τις μακροβιότερες λέσχες μοτοσικλετιστών στην Ελλάδα, το V-Strom Hellas Club, διοργάνωσε την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στο μουσικό μεζεδοπωλείο “Η Αυλή”.  Τα παραρτήματα της λέσχης από όλη την Ελλάδα έδωσαν δυναμικό παρόν και γιόρτασαν τον ερχομό του 2015! 

Η προσέλευση των μελών και των φίλων του club ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αποτυπώνοντας τους ισχυρούς δεσμούς των παραρτημάτων, αλλά και την αγάπη που συνδέει όλους τους οπαδούς των μηχανών. Ο πρόεδρος της λέσχης, Πέτρος Λοβέρδος, εξέφρασε τις ευχαριστίες εκ μέρους του Δ.Σ. στους παρευρισκομένους και στους χορηγούς της εκδήλωσης και έθεσε ως κύριο στόχο για το νέο έτος η λέσχη V-Strom Hellas Club να συνεχίσει να αυξάνει τα μέλη της και να “ξεχωρίζει” εντός και εκτός δρόμου.

Η διοργάνωση της εκδήλωσης ήταν για ακόμα μία χρονιά πολύ υψηλού επιπέδου, χάρη στην υποστήριξη των μελών της Λέσχης με την συμμετοχή και την πολύτιμη βοήθεια τους στην διοργάνωση της εκδήλωσης, των χορηγών και συνεργαζόμενων επαγγελματιών που προσέφεραν πλούσια δώρα στο μεγάλο τυχερό που κέρδισε το φλουρί, αλλά και πολλά άλλα δώρα στους παρευρισκομένους. Το επόμενο ραντεβού ορίσθηκε στους δρόμους όλης της Ελλάδας με ευχές για ένα 2015 γεμάτο υγεία, ασφαλή οδήγηση και συναρπαστικές διαδρομές.