Fantic Factory Team: Διπλή νίκη στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα EMX125

Έκανε το 1-2 στη βρετανική πίστα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/3/2022

Με διαφορά μόλις επτά βαθμών, ο Case Valk και ο Alexis Fueri της ομάδας Fantic Factory Team Maddii βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος EMX 125. Περισσότερες λεπτομέρειας με όσα έγιναν στον αγώνα της Μ. Βρετανίας στο Δελτίο Τύπου της ελληνικής αντιπροσωπείας της Fantic:

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ FANTIC ΣΤΟΝ 1Ο ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΎ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ EMX 125

 

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ EMX 125 1ος Γύρος  – Μεγάλη Βρετανία, Matterley Basin

 

Διπλή νίκη για την Fantic Factory Team Maddii

 

Ο Cas Valk κέρδισε το GP στο Matterley Basin και είναι ο σημερινός ηγέτης της σειράς του EMX125 μπροστά από τον ομόσταυλό του Alexis Fueri

 

Μετά τις έντονες καιρικές συνθήκες της περασμένης εβδομάδας που ανάγκασαν την αναβολή της διοργάνωσης, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα EMX125 τελικά ξεκίνησε στην πίστα του Matterley Basin στη Μεγάλη Βρετανία. Η αγγλική πίστα υπέστη αρκετές αλλαγές και έγινε ακόμα πιο θεαματική και τεχνική.

 

Η ομάδα Fantic Factory Maddii παρέταξε τους νεαρούς Cas Valk και Alexis Fueri. Ο Nicholas Lapucci θα έπρεπε να είχε το ντεμπούτο του στο MXGP με το Fantic XX 250, αλλά ο αναβάτης εξακολουθεί να αναρρώνει από έναν τραυματισμό που υπέστη κατά τη διάρκεια της χειμερινής προπόνησης.

 

Οι δύο νεαροί αναβάτες της Ομάδας που διαχειρίζεται ο Marco Maddii είχαν καλή αίσθηση της πίστας. Στην πραγματικότητα, ο Valk έγραψε τον τέταρτο ταχύτερου χρόνου στις δοκιμές και ο Fueri ήταν δέκατος.

Το πρώτο σκέλος έγινε το απόγευμα του Σαββάτου, αλλά ο Cas Valk δεν μπόρεσε να κάνει το καλύτερο ξεκίνημα από την πύλη παρά τη θέση του και δυστυχώς έχασε έδαφος. Ο αποφασισμένος Ολλανδός αναβάτης δεν το έβαλε κάτω. Ανέβηκε και ανέκτησε πολλές θέσεις μέχρι μια εκπληκτική δεύτερη. Το ξεκίνημα του Fueri ήταν αρκετά συντηρητικό καθώς προσπάθησε να αποφύγει οποιοδήποτε λάθος. Ο Γάλλος αναβάτης έδειξε σημαντική βελτίωσή σε σύγκριση με την προηγούμενη αγωνιστική σεζόν και χάρη στον σταθερό ρυθμό του τερμάτισε τέταρτος.

 

Ο Fueri ήταν εκπληκτικός στο Race2 και λίγο μετά την εκκίνηση βρέθηκε στην 1η  θέση. Ο νεαρός Γάλλος αναβάτης διατήρησε το προβάδισμα στους πρώτους γύρους και μετά από μια πολύ θεαματική μάχη με τον άλλο οδηγό της Fantic κατετάγη δεύτερος χάρη σε έναν εξαιρετικό ρυθμό.

 

Ο Cas Valk αποφάσισε να κάνει μια συντηρητική αρχή. Αφού βρήκε τον κατάλληλο ρυθμό, ο αναβάτης ανέβηκε θέσεις μέχρι να πάρει το προβάδισμα δύο γύρους για πριν το τέλος και κέρδισε τον αγώνα.

Χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα στα δύο σκέλη, ο Cas Valk ήταν τελικά ο νικητής του πρώτου GP της σεζόν, ανεβαίνοντας έτσι στην κορυφή του βάθρου και της βαθμολογίας με το άλλο μέλος της εργοστασιακής ομάδας της FANTIC, Alexis Fueri, να τον ακολουθεί στο δεύτερο σκαλί.

 

Η ομάδα θα έχει ένα μικρό διάλειμμα και την επόμενη εβδομάδα θα πάρει ξανά θέρσεις στη μπάρα εκκίνησης του MXGP. Το GP θα γίνει στη Mantova και ο Nicholas Lapucci θα επιστρέψει στη δράση.

 

Marco Maddii, Fantic Factory Team Manager: «Είχαμε το τέλειο ξεκίνημα! Ήταν ένα εξαιρετικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για τους δύο αναβάτες μας. Ήμασταν τυχεροί ακόμη και στην πρώτη διοργάνωση του Σαββάτου και οι αναβάτες τα πήγαν καλά παρά το γεγονός ότι ένιωσαν την πίεση του εναρκτήριου GP. Ένιωσαν πιο χαλαροί στο Race2 και έδειξαν τις σπουδαίες προσωπικότητες τους, οπότε αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο. Υπάρχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης και θα τα πάνε ακόμα καλύτερα αφού συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να παραμείνουν στην 1η γραμμή».

Κατάταξη αγώνα κατηγορία 125:

 

1) Case VALK #172 - Fantic Factory Team Maddii 47 pt.

2) Alexis FUERI #717 - Fantic Factory Team Maddii 40 pt.

3) Janis Martin Reisulis #771 – KTM 38pt.

 

 Κατάταξη Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2022 κατηγορία 125:

 

1) Case VALK #172 - Fantic Factory Team Maddii 47 pt.

2) Alexis FUERI #717 - Fantic Factory Team Maddii 40 pt.

Red Bull KTM Factory Racing - Με τους Chase Sexton, Aaron Plessinger, Tom Vialle και Julien Beaumer στο SuperMotocross 2024

Οι Sexton και Plessinger με KTM 450 SX-F και οι Vialle και Beaumer με KTM 250 SX-F
motomag Chase Sexton, Aaron Plessinger, Tom Vialle και Julien Beaumer θα αποτελούν τη σύνθεση της Red Bull KTM Factory Racing στο SuperMotocross 2024
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

6/12/2023

Η Red Bull KTM Factory Racing παρουσίασε στην πίστα RD Field της Νότιας Καλιφόρνιας τη σύνθεση της για το SuperMotocross 2024, με τον Ian Harrison να εκτελεί χρέη Team Manager και τους Chase Sexton, Aaron Plessinger, Tom Vialle και Julien Beaumer να απαρτίζουν το line-up των αναβατών στις κατηγορίες 450SX και 250SX.

Ο Chase Sexton ο οποίος θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον τίτλο του έχοντας ως αγωνιστικό όπλο την KTM 450 SX-F δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος και αισθάνομαι έτοιμος για το Supercross του 2024. Οι δοκιμές πάνε καλά και απολαμβάνω να γνωρίζω όλο και περισσότερο την ομάδα μου, νιώθω ότι ταιριάζω καλά με τους μηχανικούς και τους νέους μου teammate. Υπάρχουν προφανώς προσδοκίες όταν κουβαλάς το Νο1 και αποδέχομαι αυτή την πρόκληση, ειδικά έχοντας την πλήρη υποστήριξη της Red Bull KTM Factory Racing."

Chase Sexton, Aaron Plessinger, Tom Vialle και Julien Beaumer θα αποτελούν τη σύνθεση της Red Bull KTM Factory Racing στο SuperMotocross 2024

Ο Aaron Plessinger στην τρίτη του χρονιά στη Red Bull KTM Factory Racing θα έχει και αυτός μία KTM 450 SX-F με τον Αμερικανό να δηλώνει: "Είμαι απόλυτα έτοιμος να ξεκινήσω τους αγώνες! Η προετοιμασία για τη σεζόν 2024 του Supercross πηγαίνει σύμφωνα με το σχέδιο και ανυπομονώ να επιστρέψω στους αγώνες για να ξαναδώ όλους τους φίλους και τους οπαδούς μου. Ελπίζω να μπορέσω επιτέλους να κατακτήσω μερικές νίκες αυτή τη σεζόν, αυτός είναι ο στόχος για την ομάδα και εμένα, και πιστεύω ότι είναι εφικτός με την ενθάρρυνση και την υποστήριξη που λαμβάνω από όλους στην οικογένεια της Red Bull KTM".

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MX2 Tom Vialle ο οποίος την περσινή χρονιά έκανε το ντεμπούτο του στο SuperMotocross θα έχει φέτος ευκολότερο έργο στην κατηγορία 250SX καθώς θα αγωνιστεί σε γνώριμα λημέρια, με τον Γάλλο αναβάτη να δηλώνει: "Η ιδέα να αγωνιστώ σε πίστες που έχω ξαναπάει είναι συναρπαστική και ανυπομονώ πραγματικά για την επόμενη χρονιά. Αισθάνομαι ότι έμαθα πολλά στην πρώτη μου σεζόν στις Η.Π.Α., αλλά είναι σίγουρα πιο δύσκολο να αγωνίζεσαι σε μια ολοκαίνουργια πίστα κάθε εβδομάδα, όταν σχεδόν όλοι στην κατηγορία σου έχουν ήδη αγωνιστεί σε αυτές στο παρελθόν. Θα βοηθήσει πολύ την αυτοπεποίθησή μου γνωρίζοντας τις πίστες που θα αγωνιστώ, αυτό κάνει μεγάλη διαφορά. Το 2024 θα είναι μια καλή χρονιά για μένα και την Red Bull KTM Factory Racing Team!"

Chase Sexton, Aaron Plessinger, Tom Vialle και Julien Beaumer θα αποτελούν τη σύνθεση της Red Bull KTM Factory Racing στο SuperMotocross 2024

Όσο για τον 17χρονο rookie Julien Beaumer, το 2024 θα είναι μία χρονιά εκμάθησης, με τον Αμερικανό από την Αριζόνα να θέλει να κάνει τα πρώτα του αγωνιστικά βήματα στην κατηγορία 250SX. Ο Beaumer ανέφερε: "Το ντεμπούτο μου στην κατηγορία 250 Supercross την επόμενη χρονιά είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα και είμαι εξαιρετικά ευγνώμων στη Red Bull KTM Factory Racing που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Ο στόχος μου είναι να μάθω όσα περισσότερα μπορώ αυτή τη σεζόν, ενώ παράλληλα να τα δώσω όλα. Η ομάδα και εγώ έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές για να χτίσουμε μια καλή βάση και να αποκτήσω όσο το δυνατόν περισσότερη εμπειρία πριν από την έναρξη της σεζόν. Θέλω απλώς να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να κάνω περήφανους τόσο την ομάδα όσο και τον εαυτό μου."

Δηλώσεις έκαναν επίσης οι Ian Harrison, Team Manager Red Bull KTM Factory Racing, και Roger De Coster, Αγωνιστικός Διευθυντής Βόρειας Αμερικής KTM, Husqvarna, GASGAS. Ο Harrison ανέφερε: "Η ομάδα μας είναι ενθουσιασμένη για την έναρξη της νέας αγωνιστικής χρονιάς. Δύο από τα μέλη της ομάδας μας είναι καινούργια, οπότε η γνωριμία μεταξύ τους και η εξέλιξη των μοτοσυκλετών τους ειδικά για τις ανάγκες και το στυλ οδήγησής τους μπορεί να είναι μια πρόκληση, αλλά μέχρι στιγμής έχει πάει πολύ καλά. Η ομάδα έχει περάσει πολλές ημέρες στην πίστα δουλεύοντας στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών και τώρα ανυπομονώ να δω πώς θα τα πάμε σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό στις 6 Ιανουαρίου. Είναι συναρπαστικό για μένα ως επικεφαλής της ομάδας να βλέπω τους τέσσερις αναβάτες μας να συνεργάζονται τόσο αρμονικά, παρακινώντας και προκαλώντας ο ένας τον άλλον ώστε να γίνουν καλύτεροι. Πίσω από όλη αυτή την προσπάθεια βρίσκεται πάντα μια ομάδα ανθρώπων που αφιερώνουν επιμελώς τις ώρες τους για να είμαστε έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα στο Anaheim 1, και γι' αυτούς είμαι πολύ ευγνώμων. Τα λέμε στους αγώνες."

Chase Sexton, Aaron Plessinger, Tom Vialle και Julien Beaumer θα αποτελούν τη σύνθεση της Red Bull KTM Factory Racing στο SuperMotocross 2024

Με τη σειρά του ο De Coster δήλωσε: "Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από τη δυναμική της Red Bull KTM Factory Racing Team και ανυπομονώ για την έναρξη της νέας σεζόν. Με το “φρέσκο αίμα” στην ομάδα, είναι υπέροχο να βλέπεις το θετικό κλίμα που υπάρχει και να συνεργάζεται και να παρακινεί ο ένας τον άλλον. Παρακολουθώντας τους στις δοκιμές κάθε μέρα, υπάρχει καλή δυναμική και πιστεύω ότι είμαστε σε ισχυρή θέση για να διεκδικήσουμε την πρωτιά σε όλες τις κατηγορίες κάθε Σαββατοκύριακο. Το εργοστάσιο στην Αυστρία εργάζεται εξαιρετικά σκληρά και έχει δείξει μεγάλη υποστήριξη, κάτι που είναι πραγματικά ενθαρρυντικό και είμαι ενθουσιασμένος για το 2024".

Chase Sexton, Aaron Plessinger, Tom Vialle και Julien Beaumer θα αποτελούν τη σύνθεση της Red Bull KTM Factory Racing στο SuperMotocross 2024Chase Sexton, Aaron Plessinger, Tom Vialle και Julien Beaumer θα αποτελούν τη σύνθεση της Red Bull KTM Factory Racing στο SuperMotocross 2024