Το φορτηγό της Kawasaki

Εξωπραγματικό και φτιαγμένο από την Volvo
20/2/2017

Το φορτηγό “χρηματαποστολής” της Kawasaki

Μεταφέροντας την πράσινη αρμάδα του AMA SX

 

Έχετε αναρωτηθεί πως ταξιδεύει ο εξοπλισμός των μεγάλων αμερικάνικων ομάδων κατά τη διάρκεια των τριάντα συνολικά αγώνων Supercross και Motocross; Η Kawasaki Αμερικής αφιέρωσε το 14ο επεισόδιο της σειράς “ Science of Supercross” στο θέμα αυτό, παρουσιάζοντας το φορτηγό που μεταφέρει την ομάδα των Eli Tomac και Josh Grant.

Φυσικά προκάλεσε ντελίριο ενθουσιασμού όχι μόνο στους εραστές των δίτροχων αγώνων αλλά και σε όλους τους  λάτρεις του “Big is Better” ανά την υφήλιο φτάνοντας σχεδόν το ένα εκατομμύριο προβολών μέσα σε λίγες μέρες.  Πρόκειται για ένα Volvo της σειράς VLN η οποία διατίθεται αποκλειστικά στις Η.Π.Α. και τον Καναδά και τα μεγέθη πραγματικά εντυπωσιάζουν.

 

Αρχικά το φορτηγό της Monster Energy Kawasaki racing team είναι ό,τι πιο βαρύ μπορεί να κυκλοφορήσει στους δρόμους αφού το βάρος του αγγίζει το ανώτατο όριο των 36 τόνων που ισχύει στη Β. Αμερική.  Στις δεξαμενές του χωράνε 2.500 λίτρα νερού και 1.300 λίτρα καυσίμου, ενώ στο εσωτερικό της νταλίκας υπάρχουν κουζίνα, τουαλέτα, ντουζ, meeting room, χώρος για τις μοτοσυκλέτες των αγωνιζομένων και αρκετά ανταλλακτικά για να στηθούν ακόμη πέντε με έξι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

Ένα στοιχείο στο οποίο αξίζει να σταθεί κανείς, είναι πως παρά τον πλήρη εξοπλισμό που υπάρχει μέσα στο φορτηγό, δε γίνεται καμία επισκευή σε κινητήρες, πέρα από τη βασική συντήρηση. Μάλλον η εξέλιξη των τετράχρονων κινητήρων έχει ανέβει σε επίπεδα Formula1…

Οδηγός του είναι ο Brian Barnhart ο οποίος  πίσω από τη θέση του οδηγού κάνει κατά τη διάρκεια μιας χρονιάς περίπου 80.000 χλμ. Για να μετακινηθεί μεταξύ των δύο τελευταίων αγώνων του Supercross (Νέα Υόρκη και Λας Βέγκας) κάνει κάτι περισσότερο από 4.000 χλμ σε μόλις δύο ημέρες, φυσικά έχοντας έκτακτο, για την περίσταση, βοηθό.

Ο Brian, γνωστός στο χώρο και ως “Big B” ξεκίνησε την καριέρα του ως μηχανικός στους αγώνες Supercross αλλά γρήγορα προτίμησε τη θέση πίσω από το τιμόνι και τα αλλεπάλληλα ταξίδια. Πλέον στο βιογραφικό του έχει περισσότερα από 15 χρόνια προϋπηρεσίας έχοντας δουλέψει με αναβάτες θρύλους όπως ο Jeremy McGrath και ο James Stewart.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε πρόσφατη συνέντευξή του στην οποία περιέγραφε τη διαφορά των αγωνιζόμενων κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών. Σύμφωνα με τον Brian, οι αναβάτες των προηγούμενων δεκαετιών “ζούσαν” τους αγώνες αφού βρισκόντουσαν στον τόπο διεξαγωγής αρκετές μέρες πριν τον αγώνα. Αντίθετα, πλέον οι σημερινοί αναβάτες φτάνουν την τελευταία στιγμή στα paddocks προκειμένου να ακολουθήσουν όσο πιο πιστά γίνεται το εβδομαδιαίο πρόγραμμα οδήγησης και προπόνησης στο σπίτι τους.

Τέλος για όσους ενδιαφέρεστε και αναρωτιέστε πόσο κοστολογείται το φορτηγό γεμάτο, η Kawasaki κάνει λόγο για… μόλις $ 2.000.000! 

 

AMA Supercross - Εκτός Πρωταθλήματος ο Plessinger της KTM λόγω τραυματισμού

Τυχερός στην ατυχία του καθώς δεν θα χρειαστεί χειρουργική επέμβαση
motomag AMA Supercross – Εκτός πρωταθλήματος ο Plessinger της KTM λόγω τραυματισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

17/4/2024

Ο Aaron Plessinger της Red Bull KTM Factory Racing θα χάσει τους τέσσερις τελευταίους γύρους του πρωταθλήματος AMA Supercross 2024, μετά από το κάταγμα που υπέστη στον αγκώνα κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Foxborough.

Το συμβάν διαδραματίστηκε στις κατατακτήριες δοκιμές όταν ο Plessinger, που είχε πτώση. Μετά από τις απαραίτητες εξετάσεις διαπιστώθηκε πως ο αναβάτης της ΚΤΜ υπέστη κάταγμα στον αγκώνα και θα χρειαστεί να μείνει εκτός αγώνων για τέσσερις έως έξι εβδομάδες. Ο Αμερικανός βρισκόταν στην 7η θέση της βαθμολογίας μετά την πτώση του.

Το θετικό για τον Plessinger είναι πως δεν θα χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση ενώ αν όλα πάνε καλά αναμένεται να τον δούμε ξανά καβάλα στη μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ στα τέλη Μαΐου.

Ο Aaron Plessinger δήλωσε: "Είμαι πολύ στεναχωρημένος για τον τραυματισμό μου δεδομένου ότι είχα την καλύτερη σεζόν μου στα 450. Ο αγκώνας είναι ένα από τα σημεία του σώματος που δέχεται πολλά χτυπήματα όταν οδηγείς, οπότε πρέπει να κάνω το σωστό και να τον αφήσω να επουλωθεί σωστά και να επιστρέψω εγκαίρως για την έναρξη της σειράς Pro Motocross. Το καλό είναι ότι δεν υπάρχει ζημιά στους συνδέσμους, οπότε η επούλωση ελπίζω να είναι σύντομη”.

Ian Harrison, Διευθυντής ομάδας Red Bull KTM Factory Racing ανέφερε: "Ξέρουμε ότι συμβαίνουν ατυχήματα και αυτό είναι απλά ένα μέρος των αγώνων. Η ομάδα μας θα συσπειρωθεί και θα τελειώσει δυνατά τη σεζόν του Supercross γνωρίζοντας ότι θα έχουμε τον Aaron πίσω σε λίγες εβδομάδες στον θεσμό Pro Motocross".

Ετικέτες