Το φορτηγό της Kawasaki

Εξωπραγματικό και φτιαγμένο από την Volvo
20/2/2017

Το φορτηγό “χρηματαποστολής” της Kawasaki

Μεταφέροντας την πράσινη αρμάδα του AMA SX

 

Έχετε αναρωτηθεί πως ταξιδεύει ο εξοπλισμός των μεγάλων αμερικάνικων ομάδων κατά τη διάρκεια των τριάντα συνολικά αγώνων Supercross και Motocross; Η Kawasaki Αμερικής αφιέρωσε το 14ο επεισόδιο της σειράς “ Science of Supercross” στο θέμα αυτό, παρουσιάζοντας το φορτηγό που μεταφέρει την ομάδα των Eli Tomac και Josh Grant.

Φυσικά προκάλεσε ντελίριο ενθουσιασμού όχι μόνο στους εραστές των δίτροχων αγώνων αλλά και σε όλους τους  λάτρεις του “Big is Better” ανά την υφήλιο φτάνοντας σχεδόν το ένα εκατομμύριο προβολών μέσα σε λίγες μέρες.  Πρόκειται για ένα Volvo της σειράς VLN η οποία διατίθεται αποκλειστικά στις Η.Π.Α. και τον Καναδά και τα μεγέθη πραγματικά εντυπωσιάζουν.

 

Αρχικά το φορτηγό της Monster Energy Kawasaki racing team είναι ό,τι πιο βαρύ μπορεί να κυκλοφορήσει στους δρόμους αφού το βάρος του αγγίζει το ανώτατο όριο των 36 τόνων που ισχύει στη Β. Αμερική.  Στις δεξαμενές του χωράνε 2.500 λίτρα νερού και 1.300 λίτρα καυσίμου, ενώ στο εσωτερικό της νταλίκας υπάρχουν κουζίνα, τουαλέτα, ντουζ, meeting room, χώρος για τις μοτοσυκλέτες των αγωνιζομένων και αρκετά ανταλλακτικά για να στηθούν ακόμη πέντε με έξι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

Ένα στοιχείο στο οποίο αξίζει να σταθεί κανείς, είναι πως παρά τον πλήρη εξοπλισμό που υπάρχει μέσα στο φορτηγό, δε γίνεται καμία επισκευή σε κινητήρες, πέρα από τη βασική συντήρηση. Μάλλον η εξέλιξη των τετράχρονων κινητήρων έχει ανέβει σε επίπεδα Formula1…

Οδηγός του είναι ο Brian Barnhart ο οποίος  πίσω από τη θέση του οδηγού κάνει κατά τη διάρκεια μιας χρονιάς περίπου 80.000 χλμ. Για να μετακινηθεί μεταξύ των δύο τελευταίων αγώνων του Supercross (Νέα Υόρκη και Λας Βέγκας) κάνει κάτι περισσότερο από 4.000 χλμ σε μόλις δύο ημέρες, φυσικά έχοντας έκτακτο, για την περίσταση, βοηθό.

Ο Brian, γνωστός στο χώρο και ως “Big B” ξεκίνησε την καριέρα του ως μηχανικός στους αγώνες Supercross αλλά γρήγορα προτίμησε τη θέση πίσω από το τιμόνι και τα αλλεπάλληλα ταξίδια. Πλέον στο βιογραφικό του έχει περισσότερα από 15 χρόνια προϋπηρεσίας έχοντας δουλέψει με αναβάτες θρύλους όπως ο Jeremy McGrath και ο James Stewart.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε πρόσφατη συνέντευξή του στην οποία περιέγραφε τη διαφορά των αγωνιζόμενων κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών. Σύμφωνα με τον Brian, οι αναβάτες των προηγούμενων δεκαετιών “ζούσαν” τους αγώνες αφού βρισκόντουσαν στον τόπο διεξαγωγής αρκετές μέρες πριν τον αγώνα. Αντίθετα, πλέον οι σημερινοί αναβάτες φτάνουν την τελευταία στιγμή στα paddocks προκειμένου να ακολουθήσουν όσο πιο πιστά γίνεται το εβδομαδιαίο πρόγραμμα οδήγησης και προπόνησης στο σπίτι τους.

Τέλος για όσους ενδιαφέρεστε και αναρωτιέστε πόσο κοστολογείται το φορτηγό γεμάτο, η Kawasaki κάνει λόγο για… μόλις $ 2.000.000! 

 

MXGP 2025 11ος γύρος - Λετονία: Μεγάλος νικητής ο Jeffrey Herlings

MX2: Πέρασε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης ο Simon Langenfelder
Herlings
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/6/2025

Ο Jeffrey Herlings, πήρε την ένατη συνολική νίκη του και παράλληλα την τρίτη συνεχόμενη σε αυτή τη πίστα, ολοκληρώνοντας ένα τέλειο Σαββατοκύριακο για τον Ολλανδό. Ο Lucas Coenen σημείωσε πρόοδο στην καταδίωξη του Romain Febvre, αν και ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος MXGP της Kawasaki Racing Team έσωσε τη μέρα με ένα ακόμη βάθρο στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.

Στο Kegums της Λετονίας χτύπαγε η καρδιά του Motocross το περασμένο Σαββατοκύριακο, καθώς το MXGP της Λετονίας αποτελούσε τον 11ο αγώνα της χρονιάς για το MXGP 2025. Η υγρασία από την βροχή που προηγήθηκε έκανε το μαλακό έδαφος ιδιαίτερα βαρύ, δοκιμάζοντας την αντοχή και την ικανότητα των αναβατών στο μέγιστο!

MXGP

Η μάχη ξεκίνησε αμέσως μεταξύ των Coenen και Herlings στην πρώτη στροφή, με τον Febvre να ακολουθεί. Ενώ αργότερα ο Brian Bogers προσπέρασε τον Febvre. Ο Herlings προσπάθησε να ξεφύγει μπροστά, ενώ όσο κι αν προσπάθησε, ο Febvre δεν μπόρεσε να περάσει τον Bogers, ο οποίος οδηγούσε όπως θα έπρεπε να κάνει ένας πραγματικός master στην άμμο.

Τελικά ο Herlings κράτησε τη νίκη με διαφορά 1,3 δευτερολέπτων από τον Coenen, με τον Coldenhoff να είναι τρίτος αλλά 56 δευτερόλεπτα πίσω τους! Οι Fernandez και Bogers συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, με τον Febvre να παίρνει την 6η θέση.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Coenen κατάφερε να κρατήσει τον Febvre σε απόσταση, ο οποίος με τη σειρά του έπρεπε να κρατηθεί μπροστά από τον Bonacorsi, με τους Fernandez και Geerts να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα στο τέλος του πρώτου γύρου.

Ο Fernandez έκανε ένα εκπληκτικό πέρασμα από την εξωτερική πλευρά του Bonacorsi για την τέταρτη θέση στον δεύτερο γύρο, ενώ δύο γύρους αργότερα ο Geerts πέρασε επίσης τον Ιταλό στο ίδιο τμήμα.

Ο Febvre πλησίασε τον Coenen για την μάχη της δεύτερης θέσης περίπου στα μισά του αγώνα, αλλά ο Βέλγος αποδείχθηκε ικανός να κρατήσει τον αντίπαλό του πίσω του. Ο Lucas Coenen ήταν δεύτερος στη γενική κατάταξη για τέταρτο συνεχόμενο GP, με αποτέλεσμα να βρίσκεται μόλις 26 βαθμούς πίσω από τον Febvre στο πρωτάθλημα.

ktm

 

Ωστόσο και πάλι ο βασιλιάς του Kegums δεν μπορούσε να πιαστεί, καθώς ο Jeffrey Herlings ολοκλήρωσε το τέλειο Σαββατοκύριακο, δηλώνοντας  "Ας το επαναλάβουμε άλλες εννέα φορές, ε; Μακάρι να ήταν τόσο απλό! Είμαι πραγματικά ευγνώμων για τη νίκη. Ο Lucas πίεσε σκληρά και στους δύο αγώνες, οπότε τα εύσημα και σε αυτόν, αυτοί οι τύποι οδηγούν πολύ δυνατά. Είμαι χαρούμενος που βγήκα πρώτος και ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα. Θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε τη δυναμική μας, αλλά δεν θα είναι εύκολο, γιατί όλοι βελτιώνονται. Απλά συνεχίζουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό, σας ευχαριστώ!"

Ακολουθεί η πρώτη δεκάδα αναβατών στη γενική βαθμολογία της MXGP:

Θέση

Αναβάτης

Κατασκευαστής

Βαθμοί

1

Romain Febvre

Kawasaki

530

2

Lucas Coenen

KTM

504

3

Glenn Coldenhoff

Fantic

362

4

Maxime Renaux

Yamaha

347

5

Ruben Fernandez

Honda

338

6

Tim Gajser

Honda

305

7

Andrea Bonacorsi

Fantic

300

8

Calvin Vlaanderen

Yamaha

284

9

Jeffrey Herlings

KTM

279

10

Jeremy Seewer

Ducati

253

 

MX2

Η κατηγορία MX2 ήταν για άλλη μια φορά απρόβλεπτη, αλλά επιτέλους το 2025 η ταχύτητα του Sacha Coenen απέδωσε καρπούς και πήρε την πρώτη του νίκη στο Grand Prix της σεζόν για την Red Bull KTM Factory Racing.

Στον πρώτο αγώνα, κυριάρχησε ο Sacha Coenen (KTM), με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Simon Langenfelder (KTM) να παίρνει την δεύτερη θέση και τον Liam Everts (Husqvarna) να συμπληρώνει το βάθρο.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Simon Langenfelder είχε μία πτώση στον τελευταίο γύρο, χωρίς ευτυχώς μεγάλες συνέπειες καθώς πήρε την τρίτη θέση, πίσω από τον δεύτερο Sacha Coenen και τον νικητή του αγώνα Kay de Wolf(Husqvarna).

Ο Sacha Coenen δήλωσε "Είναι πολύ ωραίο να βρίσκομαι ξανά στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ήταν ένα σταθερό Σαββατοκύριακο. Μόλις στις κατατακτήριες δοκιμές είχα μια μικρή σύγκρουση με τον συναθλητή μου, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Περάσαμε τους αγώνες με καλές εκκινήσεις και δυνατή οδήγηση και είμαστε χαρούμενοι που φεύγουμε από εδώ με τη νίκη στη γενική κατάταξη. Ανυπομονούμε να διατηρήσουμε αυτή τη δυναμική για το υπόλοιπο της σεζόν".

Ακολουθεί η πρώτη δεκάδα αναβατών στη γενική βαθμολογία της MX2:

Θέση

Αναβάτης

Κατασκευαστής

Βαθμοί

1

Simon Längenfelder

KTM

515

2

Andrea Adamo

KTM

488

3

Kay de Wolf

Husqvarna

478

4

Liam Everts

Husqvarna

419

5

Sacha Coenen

KTM

389

6

Thibault Benistant

Yamaha

378

7

Camden Mc Lellan

TRI

324

8

Valerio Lata

Honda

265

9

Cas Valk

KTM

253

10

Ferruccio Zanchi

Honda

220