Γαλλικό πρωτάθλημα ΜΧ: Στην κορυφή ο Watson

Υπό το ρυθμό της βροχής
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

9/12/2019

Ο τρίτος αγώνας στο Magesq του εθνικού πρωταθλήματος motocross της Γαλλίας, είχε ακυρωθεί τον περασμένο μήνα αφήνοντας τους αναβάτες διψασμένους για δράση. Έτσι, ο αγώνας στο Saint Leger, νότια του Boredeaux ήταν γεμάτος θέαμα και δράση.

Ο Nathan Watson ήταν αποφασισμένος να πάρει τη νίκη και να βρεθεί στη κορυφή τη βαθμολογίας. Ο καιρός όμως τον δυσκόλεψε, καθώς η βροχή έπεφτε αδιάκοπα και μια καλή εκκίνηση θα έπαιζε σημαντικό ρόλο στο να εξασφαλίσει τη νίκη. Με το που έσβησαν τα φώτα ο Watson έκανε μια απ’ τις καλύτερες εκκινήσεις του μέσα στη σεζόν και βρέθηκε ανάμεσα στους πέντε πρώτους, μέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου. Ο ρυθμός του ήταν πραγματικά άπιαστος και μέχρι τον τέταρτο γύρο κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή και να πάρει τα ηνία απ’ τον ομόσταβλό του, Chapeliere. Μέχρι τότε, ο teammate του ήταν στην κορυφή έχοντας καταφέρει να στρίψει πρώτος, όμως ο ρυθμός του δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικός. Ο Chapeliere έμεινε δεύτερος για το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, με τον Watson να περνά σε άλλη διάσταση και να ανοίγει τη διαφορά του με αυτόν στα 2':30, βλέποντας πρώτος την καρό σημαία! Ωστόσο, ο Chapeliere δύο γύρους πριν το τέλος έχασε άλλη μια θέση και βρέθηκε τρίτος, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο βάθρο για τη σεζόν του 2019/2020. Παράλληλα, είναι τρίτος και στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

“Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες. Ξυπνήσαμε από τη βροχή και όλα έδειχναν πως δεν θα σταματούσε καθόλου. Μέχρι την ώρα που βρεθήκαμε στην πίστα, ήξερα πως το κλειδί για τη νίκη ήταν μια πολύ δυνατή εκκίνηση ώστε να βρεθώ μπροστά. Ευτυχώς, είχα μια απ’ τις καλύτερες εκκινήσεις μου για φέτος και μπόρεσα να πάρω τα ηνία του αγώνα στον τέταρτο γύρο απ’ τον Camille. Έβαλα το κεφάλι κάτω και προσπάθησα να ξεκολλήσω απ’ τους υπόλοιπους. Μόλις η διαφορά μου έφτασε στο 1':30 μπορούσα να ελέγξω τον αγώνα. Ο επόμενος αγώνας θα είναι αυτό το σαββατοκύριακο και ελπίζω να συνεχίσω με τον ίδιο τρόπο πριν το χριστουγεννιάτικο διάλειμμα.” Είπε ο Watson.

Ετικέτες

Δημήτρης Φωτόπουλος: Για πρώτη φορά Έλληνας παίρνει νίκη σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα MX!

Ο 12χρονος αναβάτης νίκησε στον τρίτο αγώνα του Ευρωπαϊκού ΕΜΧ65 στο Ρουμανία
Dimitris Fotopoulos
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

11/6/2026

Το σαββατοκύριακο 6-7 Ιουνίου διεξήχθη στην περιοχή Ciolpani της Ρουμανίας ο τρίτος γύρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ΕΜΧ65 για τη Ζώνη Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με τη συμμετοχή του Δημήτρη Φωτόπουλου.

Ο Έλληνας πρωταθλητής με μοτοσυκλέτα Yamaha YZ65 τερμάτισε δεύτερος στο πρώτο σκέλος του αγώνα και νίκησε στο δεύτερο, ισοβαθμώντας με τον Σέρβο Viktor Kolnookov (KTM) και αναδείχθηκε νικητής στο συνολικό αποτέλεσμα του αγώνα.

Με το αποτέλεσμα αυτό και μετά από τρεις γύρους στο πρωτάθλημα ΕΜΧ65 SE Zone, πρώτος στην κατάταξη είναι ο Βούλγαρος Radostin Prisadov (Yamaha) με 114 βαθμούς, ενώ ο Φωτόπουλος είναι τέταρτος με 87 βαθμούς, έχοντας ωστόσο τρέξει μόνο στους δύο από τους τρεις γύρους του πρωταθλήματος. Στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στην Afyonkarahisar στην Τουρκία ο νεαρός Έλληνας είχε τερματίσει τρίτος και στα δύο σκέλη.

Πρόκειται για μια σπουδαία επιτυχία και δη σε ένα άθλημα που δεν μας έχει συνηθίσει σε διεθνείς διακρίσεις για τους Έλληνες αναβάτες, δείγμα πως το ταλέντο υπάρχει.

Ο Δημήτρης Φωτόπουλος προέρχεται από μια οικογένεια συνυφασμένη με το Ελληνικό ΜΧ, καθώς στο άθλημα αυτό έχουν διακριθεί τόσο ο πατέρας του Χρήστος, όσο και συνονόματος παππούς του. Μάλιστα μας έχουν χαρίσει το μοναδικό προνόμιο να αγωνίζονται και οι τρεις γενιές σε αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος, με τον παππού στη Senior, τον μπαμπά στην ΜΧ2 και τον Δημήτρη στις μικρές κατηγορίες.