GAS GAS 2022: Η επόμενη γενιά της κόκκινης στρατιάς

Συμπληρώνοντας ένα χρόνο στην οικογένεια της ΚΤΜ
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

16/6/2021

Φέτος η GAS GAS συμπληρώνει ένα χρόνο εμπορικής παρουσίας στις σημαντικότερες αγορές off-road του κόσμου υπό την σκέπη στης KTM και περνά στο επόμενο στάδιο ολοκλήρωσης της γκάμας των μοντέλων της για το 2022. Η αυστριακή εταιρεία επένδυσε πολύ στην προώθηση της GAS GAS στην αμερικάνικη αγορά, όπου οι μοτοσυκλέτες motocross / supercross και cross-country έχουν τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις.

Όπως είναι λογικό, σε αυτές ακριβώς τις κατηγορίες έδωσε όλο της το βάρος η GAS GAS για το 2022, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της.

 

Με το νέο MC 85 17/14 η GAS GAS θέλει να δημιουργήσει μια γέφυρα μεταξύ των mini motocross και των full-size 125, ώστε οι μικρής ηλικίας αναβάτες να έχουν μια όσο το δυνατών πιο ομαλή μετάβαση από τα “παιδικά μηχανάκια” στα “αντρικά καθαρόαιμα”.   

Με τον δίχρονο κινητήρα του να εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις κοντά στην κατηγορία των 125cc και τους μικρότερους τροχούς και μέγεθος πλαισίου να είναι κοντά στην κατηγορία των 65cc, το MC 85 17/14 αποτελεί το ιδανικό μεταβατικό στάδιο ανάμεσα στις δύο κατηγορίες

Από την άλλη μεριά, το νέο MC 250 είναι η σύγχρονη πρόταση της GAS GAS για τους λάτρεις των δίχρονων motocross. Ελαφρύ και άμεσο σε κάθε εντολή του αναβάτη, αποτελεί μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης για τους χομπίστες, αλλά και ένα σοβαρό εργαλείο διεκδίκησης πρωταθλημάτων για τους αγωνιζόμενους

Η ολοκλήρωση των motocross της GAS GAS για το 2022 γίνεται με το νέο MC 350F. Η “μεσαία” τετράχρονη πρόταση της GAS GAS – ανάμεσα στο μικρό 250 και στο μεγάλο 450 – ήταν μια απαραίτητη προσθήκη, καθώς συνδυάζει τα πλεονεκτήματα στων δύο “αδερφών” του, δηλαδή την ευκολία οδήγησης του 250 και τις επιδόσεις του 450. Πρόκειται μια μία από τις δημοφιλέστερες μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ τα τελευταία χρόνια, οπότε η παρουσία της στη γκάμα της κόκκινης εταιρείας ήταν απόλυτα λογική.

Για την αμερικάνικη αγορά όπου τα cross-country είναι ό,τι και τα enduro για την ευρωπαϊκή,  η GAS GAS ενισχύει την παρουσία της με το EX 250 που είναι το δεύτερο δίχρονο μοντέλο της σε αυτή την κατηγορία και συνολικά το πέμπτο μαζί με τα τρία τετράχρονα. Φτηνότερο στη χρήση και συντήρηση από τα τετράχρονα και πιο εύκολο στην οδήγηση από το EX 300, το νέο EX 250 θέλει να γίνει το μοντέλο που θα φέρει στην οικογένεια της GAS GAS αναβάτες από τον ανταγωνισμό.

MXGP: Στη Honda HRC ο Tom Vialle, στην θέση του Tim Gajser!

Παρελθόν αποτελεί πλέον ο Σλοβένος Πολυπρωταθλητής
Vialle
Από τον

Παύλο Καρατζά

12/11/2025

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής MX2 και διπλός πρωταθλητής AMA Supercross Championship 250cc East, Tom Vialle, υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με τη Honda HRC.

Ο Γάλλος αναβαθμίζεται σε κατηγορία κυβισμού, και μετακομίζει από την Αμερική και το AMA Supercross Championship, καθώς από τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στην μεγάλη κατηγορία (450) του MXGP.

Η Honda HRC ελπίζει ότι ο Vialle θα ξεκινήσει δυναμικά και θα αξιοποιήσει αυτή την εκτός σεζόν περίοδο για να προετοιμαστεί πλήρως για τις δυσκολίες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MXGP 2026, με 20 γύρους σε όλο τον κόσμο.

Honda

Ο Tom Vialle έχει να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από το 2022, από όταν κέρδισε και τον δεύτερό του τίτλο στην MX2 (ο πρώτος ήταν το 2020). Teammate του Vialle θα είναι ο Ruben Fernandez που τερμάτισε στην 4η θέση της γενικής κατάταξης της MXGP.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε και τα highlights της καριέρας του Tom Vialle

  • 2025 – 3ος SuperMotocross 250 World Championship
  • 2025 – 5ος AMA Pro Motocross 250 Championship
  • 2025 – 1ος AMA Supercross 250 East Champion
  • 2024 – 2ος SuperMotocross 250 World Championship
  • 2024 – 2ος AMA Pro Motocross 250 Championship
  • 2024 – 1ος AMA Supercross 250 East Champion
  • 2023 – 1ος FIM Motocross of Nations Champion
  • 2023 – Ντεμπούτο σε AMA Supercross, Pro Motocross and SMX
  • 2022 – 1ος FIM MX2 Motocross World Champion
  • 2021 – 3ος FIM MX2 Motocross World Championship
  • 2020 – 1ος FIM MX2 Motocross World Champion