MXGP: Ο Kimi Raikkonen αναλαμβάνει διευθυντής στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki

Από το τιμόνι της Formula 1 στις πίστες του MXGP
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/1/2022

Ο Kimi Raikkonen είναι Φινλανδός και όπως όλοι ξέρουμε, οι Φινλανδοί στο χώρο του αυτοκινήτου έχουν τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα από κάθε άλλη χώρα. Το 2021 ήταν η τελευταία του χρονιάς ως οδηγός της Alfa Romeo στην Formula 1 και για το 2022 ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει διευθυντής της εργοστασιακής ομάδας της Kawasaki  στο MXGP! Ακόμα κι αν δεχτούμε πως πρόκειται για έναν άνθρωπο που ξέρει δυο-τρία σχετικά με τους αγώνες σε κορυφαίο παγκόσμιο επίπεδο, εν τούτοις παραμένει δύσκολη αυτή η απόφαση της Kawasaki να δώσει ενεργή θέση διευθυντή στην εργοστασιακή ομάδα του παγκόσμιου πρωταθλήματος Motocross σε έναν άνθρωπο που έρχεται από την Formula 1. Παρόμοιες κινήσεις έχουν γίνει στο παρελθόν και μάλιστα ο “King” Kenny Roberts είχε απευθυνθεί σε ανθρώπους της F1 για το Project των τρικύλινδρων Petronas και φυσικά απέτυχε, καθώς πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά αθλήματα – έστω κι αν οι βασικές αρχές είναι πανομοιότυπες. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση, ο Kimi Raikkonen  θα έχει δίπλα του τον συμπατριώτη του  Antti Pyrhonen, ο οποίος είναι πρώην αγωνιζόμενος στο Motocross. Έτσι ο ρόλος του Raikkonen πιθανόν να έχει περισσότερη σχέση με τις διασυνδέσεις που έχει μετά από τόσα χρόνια καριέρας στην Formula 1, κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει την οικονομική πλευρά της ομάδας και πιθανόν και την τεχνολογική.

Το ΑΣΕΑΔ ακυρώνει την ποινή που επέβαλλε η ΑΜΟΤΟΕ στον Κ. Μερκούρη

Είχε αποκλειστεί για ένα χρόνο από τους αγώνες
Το ΑΣΕΑΔ ακυρώνει την ποινή που επέβαλλε η ΑΜΟΤΟΕ στον Κ. Μερκούρη
Από το

motomag

15/4/2024

Δεν είχαμε αναρτήσει την ποινή που είχε επιβάλλει η ΑΜΟΤΟΕ στον Κ. Μερκούρη αναμένοντας να δούμε αν τελικά θα αγωνιστεί και πράγματι συμμετείχε στον αγώνα, όπως φαίνεται στο ρεπορτάζ μας από εκείνη την ημέρα, ενώ έρχεται και η απόφαση του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλύσεως Αθλητικών Διαφορών ως επισφράγιση.

Αλιεύσαμε από τα κοινωνικά δίκτυα του ΣΑΜΑΕ και της προέδρου του το ιστορικό καθώς δεν έχουμε βρει σχετική ανάρτηση από την ΑΜΟΤΟΕ, ωστόσο είναι γεγονός τόσο η συμμετοχή του νεαρού αθλητή στον πρώτο αγώνα της φετινής αγωνιστικής σεζόν, όσο και η αναδρομική έκπτωση του Δ.Σ. της ΑΜΟΤΟΕ με ενέργειες του ΣΑΜΑΕ, οπότε κάθε ποινή που είχε επιβληθεί παύει να ισχύει.

Παρακάτω αντίγραφο της απόφασης του ΑΣΕΑΔ:

Το ΑΣΕΑΔ ακυρώνει την ποινή που επέβαλλε η ΑΜΟΤΟΕ στον Κ. Μερκούρη