Πανελλήνιο Motocross 6ος Κρηνίδες: Αυλαία με αγώνα πρότυπο και απονομές χωρίς πρωταθλητές!

Ανεβάζει τον πήχη ο 6ος αγώνας στην πίστα Κρηνίδων
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/11/2021

Με έναν όμορφο αγώνα σε πίστα πρότυπο και οργάνωση από το τοπικό σωματείο, ΑΜΟ Κρηνίδων που ανεβάζει τον πήχη, ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross 2021. Από την στιγμή που στην Ελλάδα οι αγώνες διοργανώνονται από τα αθλητικά σωματεία το ζήτημα της οργάνωσης αποτελεί κάθε φορά μέρος του ρεπορτάζ του αγώνα και είναι από τις λίγες περιπτώσεις που μπορεί να εκφραστεί κανείς μονάχα θετικά, πράγμα που χρειάζεται το ελληνικό Motocross μετά από τις τραγικές εξελίξεις στον αγώνα των Γιαννιτσών.

Αρκετοί θεατές σήμερα σε μία ημέρα που ξεκίνησε πολύ νωρίς το πρωί με συνθήκες παγετού αλλά την θερμοκρασία να ανεβαίνει στο καλύτερο επίπεδο για άνετο αγώνα. Πριν λίγα χρόνια σε αυτό το σημείο υπήρχε ένας σκουπιδότοπος που ο Δήμος παραχώρησε για την δημιουργία πίστας, με όλη την υπόλοιπη προσπάθεια και τον εξαιρετικά δύσκολο καθαρισμό να βασίζεται στην ιδιωτική πρωτοβουλία που αντίθετα με τα ελληνικά στερεότυπα έφτασε να μας δίνει ένα εξαιρετικό περιβάλλον για αγώνες, με σωστές υποδομές.

Αγωνιστικά η ημέρα εξελίχθηκε ακριβώς όπως και η χθεσινή με τον κοινό αγώνα MX1 – MX300 – MX2 να αναδεικνύει τον Καρασάββα (#212 Gas – Gas 250) που για άλλη μία φορά οδήγησε πάρα πολύ εντυπωσιακά μπροστά στο κοινό. Αντίστοιχα ο Σπυρης Γιώργος (#10 YZF 450) κέρδισε την MX1 με τον Ματι Αρη (#27 Beta 300) να κερδίζει την MX300.

Για άλλη μία φορά ο Καρασακαλίδης (#177 SXF450) ήταν απίστευτα εντυπωσιακός και εξαιρετικά γρήγορος κερδίζοντας την Senior με τον Πράσσο (#12 CRF450) δεύτερο και τον Πασχαλίδη (#55 KTM 350) τρίτο, ενώ εντυπωσιακός ήταν ο Τσιπουρόπουλος (#411 KXF250) στη ενιαία παρουσία με την Open, που συνολικά κέρδισε τον 6ο αγώνα με μία πρώτη και μία δεύτερη θέση ενώ μάλιστα σημείωσε και πτώση από την οποία ανέκαμψε κάνοντας σερί προσπεράσεων! Αντίστοιχες σε θέαμα με εχθές και οι μάχες που έδωσαν σε επανάληψη σήμερα Δημητριάδης (#66 KXF250), Κουζής (#62 YZF250) και Γάκης (#213 ΚΤΜ 450).

Εντυπωσιακός και ο Χατζηαποστολίδης που κατάφερε να διακριθεί στο δεύτερος σκέλος χωρίς να έχει την ίδια εικόνα της πίστας που είχαν και οι υπόλοιποι, ενώ δύσκολα ήταν τα πράγματα τελικά για τον Δημητρόπουλο Βασίλη που τραυματίστηκε εχθές κατά τον γύρο προθέρμανσης καθώς χρειάστηκε χειρουργική αποκατάσταση για επαναφορά κατάγματος κνήμης-περόνης.

Στην MX65 απολαύσαμε έναν εξαιρετικό αγώνα με συνολική επικράτηση του Χατζάκη (#21 YZ65) αλλά με την παράσταση να κλέβεται από τον Τριανταφυλλόπουλο (#241 Gas-Gas 65) και τα απίθανα άλματα που πραγματοποιούσε, άμεσα συγκρινόμενα με μεγαλύτερη κατηγορία! Τρίτος ο Τσαλίκης (#25 YZ65), τέταρτος ο Τζωρτζόπουλος (#33 Husqvarna 65), και ακολουθούν Κουκαλιώτης Γ. (#125 YZ65), Στρούγκης  (#22 YZ65), Κουκαλιώτης Ι. (#124 YZ65), και Αλβανούδης  (#111 YZ65)

Μετά το τέλος του αγώνα ακολούθησαν οι απονομές στους Φιλίππους, σε διαφορετική, κοντινή τοποθεσία, όπου πρακτικά συμμετείχαν μονάχα οι λιγοστοί αγωνιζόμενοι της σημερινής ημέρας και οι απονομές του πρωταθλήματος που έκλεισαν την ημέρα, έγιναν με καθολική απουσία.

Συγκεντρωτικά αποτελέσματα 6ου αγώνα:

Δήλωση Red Bull KTM για το ατύχημα του Chase Sexton στο Ironman MX

Απρόβλεπτο μηχανικό πρόβλημα στο πίσω φρένο οδήγησε στην πτώση του πρωταθλητή
KTM Sexton
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/8/2025

Μετά από μια εντυπωσιακή νίκη στο Moto 1 του Ironman MX National το περασμένο Σάββατο, ο εν ενεργεία πρωταθλητής της 450MX Chase Sexton είχε άδοξο φινάλε στη μέρα, καθώς πτώση στο Moto 2 τον έθεσε εκτός μάχης. Η ομάδα της Red Bull KTM Factory Racing εξέδωσε επίσημη δήλωση με περισσότερες λεπτομέρειες για το περιστατικό.

Ο Ian Harrison, Team Manager της Red Bull KTM, εξήγησε, “Μετά την επιθεώρηση της μοτοσυκλέτας το βράδυ του Σαββάτου και την ανάλυση των δεδομένων, καταλάβαμε καλύτερα τι οδήγησε στην πτώση του Chase στο δεύτερο σκέλος. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν επρόκειτο για λάθος του αναβάτη ή του μηχανικού. Αρχικά πιστεύαμε ότι υπήρξε πρόβλημα στο μπροστινό φρένο, όμως τώρα γνωρίζουμε ότι κάποιο ξένο σώμα μπήκε στο σύστημα του πίσω φρένου, εμποδίζοντας τη λειτουργία του. Έτσι, ο Chase αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα χρησιμοποιώντας μόνο το μπροστινό φρένο. Τα δεδομένα δείχνουν ότι στο συγκεκριμένο άλμα είχε πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα σε σχέση με κάθε άλλη φορά μέσα στη μέρα”.

Η βλάβη αυτή οδήγησε τελικά στην πτώση, με τη μοτοσυκλέτα να προσγειώνεται πρώτα στη δεξιά πλευρά, γεγονός που γέμισε με λάσπη τη μανέτα του μπροστινού φρένου και την ενεργοποίησε, με συνέπεια ο Sexton να μην μπορεί να συνεχίσει τον αγώνα.

“Θα αναζητήσουμε λύση ώστε να αποφευχθεί κάτι τέτοιο στο μέλλον, αλλά όπως γνωρίζουμε, το motocross είναι σκληρό για τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό και η ένταση με την οποία αγωνίζονται οι αναβάτες μας μεγεθύνει κάθε πρόβλημα. Ήταν μια απογοητευτική στιγμή για τον Chase, για την ομάδα και για τους φιλάθλους”, κατέληξε ο Harrison.