Ανανεώνεται το Honda CBR250RR ελέω… Kawasaki!

Η απάντηση της Big-H στο Kawasaki ZX-25R!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/2/2020

Η κόντρα της Honda με την Kawasaki στη μικρή κατηγορία των supersport των 250cc έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια, όταν η Big-H παρουσίασε στο Tokyo Motor Show το δικύλινδρο CBR250RR για τις ασιατικές αγορές. Τότε, το ΜΟΤΟ ήταν εκεί και μιλώντας από κοντά με τους ανθρώπους της Kawasaki σχετικά με τη νέα μοτοσυκλέτα της Honda, σας είχαμε μεταφέρει πως το εργοστάσιο απ’ το Akashi είχε κι αυτό στα πλάνα του να δημιουργήσει κάτι αντίστοιχο, όμως ήθελε πρώτα να βολιδοσκοπήσει την εμπορική επιτυχία που θα είχε μια supersport των 250cc πριν παρουσιάσει τη δική του πρόταση.

Τα χρόνια πέρασαν και το CBR250RR έγινε ένα απ’ τα best seller στις ασιατικές αγορές, ενώ την ίδια ώρα οι πληροφορίες για το supersport της Kawasaki ερχόντουσαν απ’ την Άπω Ανατολή με το σταγονόμετρο. Πέρσι, στο Tokyo Motor Show, παρά την παρουσίαση του άκρως εντυπωσιακού ZH2, την προσοχή έκλεψε το ZX-25R της Kawasaki, η μοναδική τετρακύλινδρη supersport σε αυτή τη κατηγορία, με έναν πλούσιο εξοπλισμό. Πρόσφατα μάλιστα, το ZX-25R είχε εμφανιστεί στην πίστα της Jerez για τη δημιουργία του promo video των “Πράσινων” και κέρδισε για άλλη μια φορά την προσοχή.

Με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται κατακόρυφα στις ασιατικές αγορές απ’ την έλευση του ZX-25R, η Honda δεν θέλει να χάσει το τρένο της εξέλιξης και γι' αυτό ανανεώνει το CBR250RR. Οι πρώτες πληροφορίες προέρχονται απ’ την συνάντηση των αντιπροσώπων της, μαζί με μερικές φωτογραφίες. Η ιπποδύναμη του δικύλινδρου supersport έχει αυξηθεί στους 41 ίππους απ’ τους 38 που είχε στο παρελθόν και παρότι δεν φτάνει τους 45 του ZX-25R, είναι αρκετοί για να κάνουν τη διαφορά σε αυτή τη κατηγορία. Παράλληλα, το CBR250RR εκσυγχρονίζεται και αποκτά quickshifter, μονόδρομο υποβοηθούμενο συμπλέκτη και ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού (με τρία riding modes, Comfort, Sports και Sports+). Τα όργανα ακολουθούν τη φιλοσοφία αυτών της σειράς CB500, ενώ όπως φαίνεται θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές εκδόσεις, όλες με χρυσές ζάντες: Μαύρο με κόκκινα αυτοκόλλητα, τρικολόρε με τα χρώματα του HRC και λευκό με κόκκινο πλαίσιο. Δυστυχώς για εμάς και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, δεν υπάρχουν ακόμη χειροπιαστές αποδείξεις που να υπονοούν ότι θα εισαχθούν στην Γηραιά ήπειρο.

Ετικέτες

Suzuki: Έρχεται νέα δικύλινδρη μοτοσυκλέτα στις 4 Ιουλίου

Αινιγματικό teaser με την μαύρη μπάλα του μπιλιάρδου να "δείχνει" τον 800άρη κινητήρα
Suzuki
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/7/2025

Η Suzuki προμηνύει την έλευση νέου μοντέλου στις 4 Ιουλίου με μία αινιγματική δημοσίευση στα κοινωνικά της δίκτυα, δείχνοντας μία μαύρη μπάλα του μπιλιάρδου με το νούμερο "8" και το σλόγκαν “Save the Date 4th July”.

Η παραπάνω δημοσίευση μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως πρόκειται για μία νέα μοτοσυκλέτα που θα χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 776 κυβικών εκατοστών, που ήδη φέρουν οι μοτοσυκλέτες GSX-8R, GSX-8S, V-Strom 800 και V-Strom800 DE. Όπως βλέπετε στις δύο πρώτες η Suzuki χρησιμοποιεί τον αριθμό "8" για να δείξει τον μέγεθος του κινητήρα και λογικά αυτό το μοτέρ θα φέρει και η νέα μοτοσυκλέτα που θα δούμε σε λίγες ημέρες, ως μέλος της σειράς GSX-8.

Το σενάριο που κυριαρχεί για τη νέα μοτοσυκλέτα είναι ότι πρόκειται να παρουσιαστεί μια έκδοση με ρετρό αισθητική που θα φέρει τον εν σειρά δικύλινδρο. Αν και υπάρχει και το SV650 που παίζει αυτόν τον ρόλο στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, το πέρασμα στη νέα πλατφόρμα θεωρείται δεδομένο, αν και ο V2, ένας από τους μακροβιότερους όλων των εποχών, ταιριάζει καλύτερα αισθητικά σε μια ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα.

Δεν είναι απίθανο βέβαια να δούμε μια crossover μοτοσυκλέτα με αυτόν τον κινητήρα που θα έρθει για να τοποθετηθεί απέναντι στα Yamaha Tracer 7, Kawasaki Versys 650, Honda NC750X, Triumph Tiger Sport 660 κ.α. με 17ρηδες τροχούς και στα δύο άκρα και αναρτήσεις με μικρότερες διαδρομές και περισσότερο ασφάλτινο set up.