Can-Am Ryker 900 Sport: Οι καλύτερες ατάκες που ακούσαμε, οδηγώντας το για το OPENTV!

Ο Μπάτμαν βγήκε για ψώνια
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/11/2022

Από την συχνότητα του OPENTV και στην ενότητα ΜΟΤΟ της υβριδικής του πλατφόρμας, μπορείτε να δείτε την περιεκτική παρουσίαση του ΜΟΤΟ για το τελευταίας γενιάς Ryker από την Can-Am.

Πρόκειται για τον μικρότερο αδερφό του Spyder που είχαμε για δοκιμή πριν από λίγο καιρό, ενώ το Ryker ως μοντέλο υπάρχει πολλά χρόνια και έχουμε παρουσιάσει όλες του τις εκδόσεις μέχρι στιγμής.

 

Δείτε το VIDEO στο OPENTV:

Μπορεί λοιπόν το Ryker και γενικά τα τρίκυκλα της Can-Am να μην είναι άγνωστα για εσάς, το κοινό μας, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν αντιμετωπίζεται στον δρόμο σαν κάτι ολότελα νέο και διαφορετικό, ιδιαίτερα όταν το βλέπεις ξαφνικά μπροστά σου. Το MOTO πραγματοποιεί τις περισσότερες δοκιμές ανά μήνα από κάθε άλλο μέσο και με διαφορά τα περισσότερα χιλιόμετρα στους δρόμους, βάση των χιλιομετρητών των μοντέλων δοκιμής, οπότε είναι καθημερινό φαινόμενο για εμάς να συζητάμε με κόσμο στα φανάρια, δίπλα στα πεζοδρόμια, σε διάφορες διαδρομές κτλ.

Αντικρύζοντας ένα νέο μοντέλο, ο κόσμος πλησιάζει για να μάθει πρώτες εντυπώσεις. Ορισμένες σπάνιες φορές όμως, τα οχήματα αυτά ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα και αντί για απορίες, ο κόσμος πλησιάζει για να δει λίγο καλύτερα τι είναι αυτό που συνάντησε, πετώντας και ορισμένες ατάκες.

Η περίπτωση του Ryker είναι λοιπόν ιδιαίτερη καθώς ο κόσμος στους δρόμους το προσεγγίζει με περιέργεια, αντί για απορίες που έχουν δημιουργηθεί επειδή έχουν ήδη ψάξει το ενδεχόμενο να το αποκτήσουν, όπως συνήθως γίνεται με τα υπόλοιπα μοντέλα.

Ας δούμε ορισμένες από αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν:

  • Πέθανε ο Άλφρεντ, πάει ο Μπάτμαν μόνος του για ψώνια
    Με διαφορά η καλύτερη ατάκα καθώς συνοδευόταν από αντίστοιχη εικόνα: Το Ryker με τον αναβάτη ντυμένο στα μαύρα και ενώ έχει σκοτεινιάσει, παρκάρει σε συνοικιακό οπωροπωλείο
  • Γύρισες τα πίσω μπρος; Κάτι έβαλες ανάποδα φίλε οι δύο τροχοί πάνε πίσω
    Αναβάτης σκούτερ σε φανάρι στο κέντρο της Αθήνας που επιμένει να βλέπει το Ryker ως ένα ακόμη trike.
  • ΤινΤουτο ΡΕΕΕ! Χλιδάτο τρίκυκλο; Τι άλλο θα δούμε!
    Δεν θα ήταν από τα highlight αν δεν συνοδευόταν από μικρή αναπήδηση και τσαλιμάκι με άμεσο σταυροκόπημα ενώ ήταν ακόμη στον αέρα, συνδυάζοντας αντίδραση ηλικιωμένου ατόμου με την ευελιξία και την εκρηκτικότητα ενός νεότερου. Όλα αυτά μπροστά σε στάση λεωφορείου με τον υπόλοιπο κόσμο να κοιτά με ακόμη μεγαλύτερη περιέργεια την συγκεκριμένη αντίδραση
  • Κυβικά, άλογα κι αν πηγαίνει, ΛΕΓΕ, ΛΕΓΕ, πωωωω είναι σούπερ.
    Όλα αυτά με μία φωνή, μία ανάσα: Επίσης σε φανάρι, οδηγός και συνοδηγός σε Smart με αξεσουάρ που από μόνα τους πλησίαζαν σε αξία το Ryker, χαμηλώνοντας την μουσική και με μπόλικη βιασύνη να μάθουν όσα γίνεται πριν ανάψει πράσινο.
  • Πηγαίνει καθόλου; Το κοιτούσε για αρκετή ώρα με τα πλαστικά του σκούτερ σχεδόν να ακουμπούν στον αριστερό τροχό και σηκώνοντας το κεφάλι διασταυρώνεται το βλέμμα και συνειδητοποιεί πως είναι τόσο κοντά που πρέπει να πει κάτι και γρήγορα: -Πηγαίνει μία χαρά και ευθεία και στις στροφές. – Στρίβει κιόλας; Ο διάλογος διακόπτεται από την τσιρίδα του πίσω τροχού γιατί το Ryker ξεκινά αλλά δεν βρίσκει την πρόσφυση που θα ήθελε. Σβήνοντας ο ήχος του ελαστικού ακούγεται το ΠωωωΩραίο!
  • Ποιος τα φτιάχνει αυτά; - Η BRB στον Καναδά – Εεε ναι ρε αμερικανιά. Τι θα ήταν!
  • Πολύ εντυπωσιακό φίλε μπράβο – Ευχαριστώ, αλλά είναι μοτοσυκλέτα δοκιμής. – Ωωω ρε τι σου έβαλαν να κάνεις… Από την αποδοχή στην άρνηση μέσα σε 5 δευτερόλεπτα!
  • Εεεε ρε τι φτιάχνουν τα τζαπάνια ρε! – Εεεε δεν είν…- Μόνο Ιάπωνας θα έφτιαχνε κάτι τέτοιοοοοο! Η τελευταία λέξη είναι μακρόσυρτη όσο απομακρύνεται, μένοντας για πάντα με την εντύπωση πως το Ryker είναι ένα γιαπωνέζικο πείραμα. Πιθανότατα θα ενημερώσει κι άλλους ως «γνώστης» πλέον, για το νέο ιαπωνικό κατασκεύασμα. Κι αν διαβάζει τώρα, θα πει σίγουρα πως είναι όλα ψέματα γιατί ΕΜΕΙΣ του είπαμε πως είναι Ιαπωνικό, δεν το έκανε μόνος του.
  • Μοτοσυκλέτα δεν είναι, αμάξι δεν είναι, γιατί; - Κάτι διαφορετικό, πρέπει να είναι όλα ίδια; Ας υπάρχει και κάτι διαφορετικό. – Ωραίο είναι! – Αυτό τώρα μόνος σου το λες.
  • Αν οδηγούσε ο Ποσειδώνας, ένα τέτοιο θα έπαιρνε! Τι είναι αυτό; - Είναι το Ryker από την Can-Am. - Ωραίο!
  • ασδ

Bajaj Pulsar NS400Z: Το γυμνό μοντέλο είναι πλέον διαθέσιμο στην Ισπανία

Με άκρως ανταγωνιστική τιμή και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/4/2026

Το Bajaj Pulsar NS400Z είναι το μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας Pulsar και διατίθεται από το 2024 στην αγορά της Ινδίας, η νέα είδηση όμως είναι πως πλέον είναι διαθέσιμο και στην Ευρωπαϊκή αγορά και συγκεκριμένα στην Ισπανία.

Η γυμνή μοτοσυκλέτα είχε ανακοινωθεί στην Ινδία το 2024, όμως έφτασε στην Ισπανία μόλις την περασμένη εβδομάδα. Η μοτοσυκλέτα φέρει τον γνωστό μονοκύλινδρο κινητήρα της KTM των 373 κυβικών, που έφερε η σειρά 390 της προηγούμενης γενιάς και αποδίδει 39,5 ίππους, έναντι των 42,5 ίππων που αποδίδει η έκδοση που είναι διαθέσιμη στην Ινδία, ενώ η ροπή παραμένει ίδια και στις δύο εκδόσεις και είναι 3,5 kg.m. Τα μέρη του κινητήρα είναι φυσικά ίδια και η διαφορά αυτή στην απόδοση οφείλεται σε διαφορετική χαρτογράφηση. Μία άλλη διαφορά εντοπίζεται στη διάσταση του πίσω ελαστικού, αφού το μοντέλο στην Ινδία φέρει 150άρι ελαστικό, ενώ στην Ισπανία 140άρι.

Pulsar

Η Bajaj Pulsar NS400Z έρχεται με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και διαδρομή 130 mm μπροστά και monoshock αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 130 mm. Στον τομέα της πέδησης, βρίσκουμε δίσκο 320 mm μπροστά και 230 mm πίσω.

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ορίζεται στα 174 κιλά πλήρες υγρών, με τη χωρητικότητα του ντεπόζιτου να ανακοινώνεται στα 12 λίτρα και το ύψος της σέλας στα 805 mm, που θα βολέψει και τα χαμηλότερα αναστήματα. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, η μοτοσυκλέτα διαθέτει τρία riding modes, δικάναλο ABS, ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού, LED φώτα και quickshifter. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως η τιμή της μοτοσυκλέτας είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στην Ισπανία και ορίζεται στα 4.499 ευρώ, ενώ συνοδεύεται και από πενταετή εγγύηση. Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες, για το αν θα εισαχθεί και στη χώρα μας το επόμενο διάστημα.

Ετικέτες