Δύο νέα μοντέλα της SkyTeam Motors

SkyMini και SkyBongo 125
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

22/7/2020

Τα SkyMini 125 και SkyBongo 125, είναι τα δύο νέα μοντέλα της SkyTeam Motors, η οποία αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε. Πρόκειται για δύο προσιτές οικονομικά νεορετρό μικρές μοτοσυκλέτες, που συνδυάζουν την παράδοση με την σύγχρονη τεχνολογία. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

SkyMini 125 & SkyBongo 125, τα δύο νέα μοντέλα της SkyTeam Motors είναι εδώ!

Όταν η ρετρό αισθητική συναντά τη σύγχρονη τεχνολογία, το παρελθόν συναντά το παρόν με αξιώσεις. Δύο νέα μοντέλα της Sky Team Corp., Ltd., τα SkyMini 125 και SkyBongo 125 έφτασαν για να υπενθυμίσουν πως η μετακίνηση μπορεί να είναι διασκεδαστική και παράλληλα οικονομική.

Η Sky Team Corp., Ltd. ιδρύθηκε το 1999 και ειδικεύεται σε μοτοσικλέτες για χρήση εντός εκτός δρόμου ενώ η πλειοψηφία της παραγωγής προορίζεται για εξαγωγή. Οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της Sky Team Corp., Ltd. καταλαμβάνουν έκταση 15.000 τετραγωνικών μέτρων συμπεριλαμβάνοντας χώρους εργοστασίου και γραφείων, με γραμμές συναρμολόγησης, τοποθέτησης εξοπλισμού, δοκιμών δικύκλων και δοκιμής κινητήρα.

Η Sky Team Corp., Ltd., με προηγμένη τεχνολογία και τεχνογνωσία παράγει νέα δίκυκλα με βάση τη διεθνή ζήτηση της αγοράς τα οποία παρουσιάζονται κάθε χρόνο στις διεθνείς εκθέσεις μοτοσικλετών που διοργανώνονται σε Ευρώπη και Αμερική. Με εξαγωγές σε Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία, Αφρική και Μέση Ανατολή, τα δίκυκλα έχουν εξαχθεί σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Η ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε., επίσημος αντιπρόσωπος της Sky Team Corp., Ltd. φέρνει δύο νέα μοντέλα στην Ελληνική αγορά, τα επετειακά 20th anniversary SkyMini 125 και SkyBongo 125 τα οποία διατηρούν τη ρετρό αισθητική σε συνδυασμό με σύγχρονη τεχνολογία. Και τα δύο νέα μοντέλα διαθέτουν μονοκύλινδρο, τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα 124κ.εκ. με απόδοση ισχύος 7,9 PS στις 7,300 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 8,8Nm στις 5,000 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί με συμπλέκτη και διαθέτει 4 ταχύτητες ενώ για την εκκίνηση υπάρχει μίζα αλλά και μανιβέλα. Με συνδυασμένη πέδηση και δισκόφρενα εμπρός και πίσω, επιβραδύνει με ασφάλεια ενώ τα tubeless ελαστικά με ζάντες διάστασης 3,50x10 ανταπεξέρχονται ιδανικά στις συνθήκες του Ελληνικού οδοστρώματος. Οι ενδείξεις του οργάνου εμφανίζονται σε LCD οθόνη και ο προβολέας είναι τύπου LED. Τέλος, με χωρητικότητα καυσίμου 4,5 lt για το SkyMini και 8,5 lt για το SkyBongo, η ελάχιστη κατανάλωση καυσίμου μπορεί να προσφέρει μεγάλη αυτονομία και απροβλημάτιστες διαδρομές σε όλα τα πλάτη και μήκη της Ελληνικής επικράτειας.

Το νέο SkyMini 125 είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές, shiny black, shiny white και mat army green ενώ το νέο SkyBongo διατίθεται σε διχρωμία yellow/silver και black/silver με προτεινόμενες τιμές λιανικής 1,590 € και 1,690 € αντίστοιχα.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε σήμερα στο 210-3410684 / [email protected] ή επισκεφθείτε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών της ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε.

 

Yamaha Tenere: Έρχονται νέες adventure κάτω και πάνω από το Tenere 700

10 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια - Τι μας είπε ο CEO της Yamaha Ευρώπης, Olivier Prevost
Yamaha Tenere μικρή και μεγάλη 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

4/12/2025

Η Yamaha ακούει και προσαρμόζεται στην αγορά, όπως περιμένει κανείς από τον Ιάπωνα κατασκευαστή και η διεύρυνση της γκάμας των adventure μοτοσυκλετών της βρίσκεται στο πρόγραμμα καλύπτοντας την απαίτηση του κοινού για μία μικρότερου αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού adventure από την υπάρχουσα Tenere 700.

Το τεύχος #673 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα περίπτερα ξεχειλίζει από EICMA έχοντας τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στη σημαντικότερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο. 

Στο Μιλάνο είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για μία ακόμη φορά με τον Olivier Prevost, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Yamaha Ευρώπης, ο οποίος μας είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στον σύντομο χρόνο που είχαμε μαζί του, μιλώντας για τους Κινέζους κατασκευαστές και το Χείμαρρο νέων μοντέλων που παρουσιάζουν, αλλά και τα πλάνα της ιαπωνικής εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
 
Σε ευθεία ερώτηση που του απευθύναμε για το αν περιμένουμε από τη Yamaha μικρό και μεγάλο Tenere ο Γάλλος δεν προχώρησε φυσικά σε λεπτομέρειες, όμως δεν απέφυγε να απαντήσει και στην ερώτηση λέγοντας πως η Ιαπωνική εταιρεία δουλεύει "πάνω σε όλα αυτά" και έχει διάθεση να μπει και σε κατηγορίες με μικρό περιθώριο κέρδους, όπως είναι οι μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Σε μια μικρομεσαίου κυβισμού adventure η Yamaha θα προσπαθήσει να μπει στην κατηγορία με αξιώσεις όχι μόνο γιατί είναι η Yamaha αλλά γιατί οι προτάσεις στην κατηγορία είναι πλέον πολλές και αξιόλογες από κάθε κατασκευαστική γωνιά. 

Η Yamaha έχει στις τάξεις της τον πολύ καλό και ευχάριστο σε απόδοση εν σειρά δικύλινδρο που βλέπουμε στο MT-03 και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτόν ως βάση για το μικρό Tenere χωρίς μάλιστα να προχωρήσει σε αύξηση του κυβισμού του που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 321 κ.εκ. για 41,43 ονομαστικούς ίππους που μεταφράζονται σε σχεδόν 36 ίππους στον πίσω τροχό για την Euro 5+ έκδοσή του. Αν κρατήσει και το βάρος χαμηλά, τα 36 άλογα αρκούν για μια δικύλινδρη adventure μικρομεσαίου κυβισμού, ωστόσο δεν αποκλείεται ο κυβισμός του κινητήρα να υπερβαίνει τα 400 με την ισχύ του να φτάνει στο όριο της Α2 κατηγορίας διπλώματος.

Αναφορικά με την μεγαλύτερη Tenere αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σημείο αναφοράς με την ιαπωνική εταιρεία να μην έχει δικύλινδρο κινητήρα μεγάλου κυβισμού. Έχει όμως τον "πασπαρτού" τρικύλινδρο, ο οποίος με τις κατάλληλες ρυθμίσεις θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε έναν νέο adventure ρόλο και έτσι να δούμε το πρώτο τρικύλινδρο Tenere στην ιστορία, η οποία όμως θα ακολουθεί τη λογική της 700 με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και ακτινωτούς τροχούς 21/18.

Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει 10 καινούργια μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια, όχι εκδόσεις μοτοσυκλετών που υπάρχουν τώρα στην παραγωγή, αλλά νέες μοτοσυκλέτες με "νέα πλαίσια", όπως είπε χαρακτηριστικά ο Prevost προσθέτοντας ότι κάποια από αυτά θα χρησιμοποιούν και νέους κινητήρες!

Βρείτε την πλήρη συνέντευξη στο τεύχος #673 που κυκλοφορεί στα περίπτερα και δείτε εδώ όλα τα καλά που θα διαβάσετε, μεταξύ των οποίων, την πρώτη μας επαφή με το Honda CB1000GT και τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στο Μιλάνο.