EICMA 2023: Indian FTR x 100% Carbon - Για αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν – [VIDEO]

Κορυφαία έκδοση περιορισμένης παραγωγής 400 τεμαχίων, σε συνεργασία με την εταιρεία εξοπλισμού 100%, για την επέτειο των 123 χρόνων της Indian
motomagEICMA 2023: Indian FTR x 100% Carbon – Για αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν– [VIDEO]
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/11/2023

Η Indian Motorcycle σε συνεργασία με την επίσης αμερικάνικη εταιρεία εξοπλισμού αναβάτη, 100%, η οποία έχει συνδέσει το όνομά της με τους off-road αγώνες, παρουσίασε το περιορισμένης παραγωγής FTR x 100% Carbon, με αφορμή την επέτειο των 123 χρόνων ζωής της Indian. Μόλις 250 FTR x 100% Carbon θα πουληθούν στον υπόλοιπο κόσμο, εκτός της Βόρειας Αμερικής.

Η σχεδίαση του νέου FTR x 100% Carbon είναι επηρεασμένη από τις αγωνιστικές καταβολές της 100% και έχει σχεδιαστεί για αυτόν που θέλει να ξεχωρίζει από το πλήθος. Τα κομμάτια από carbon περιλαμβάνουν το ρεζερβουάρ, το σημείο έδρασης του προβολέα, το κάλυμμα της πίσω σέλας και το μπροστινό φτερό. Όλα έχουν βαφτεί στη μοναδική για τη συγκεκριμένη έκδοση απόχρωση Blue Candy, με το πλαίσιο να έχει δεχθεί ηλεκτροστατική βαφή σε έντονο λευκό. Οι λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα και το γυαλιστερό φινίρισμα, δίνουν επιπλέον πόντους στην ποιοτική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.

EICMA 2023: Indian FTR x 100% Carbon – Για αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν– [VIDEO]

Βασισμένη στο FTR x 100% R Carbon, η νέα έκδοση FTR x 100% R Carbon έχει ακόμα περισσότερες αναβαθμίσεις και λεπτομέρειες που τη διαχωρίζουν. Οι πολυριθμιζόμενες αναρτήσεις έρχονται από την Ohlins, με το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και το μονό αμορτισέρ πίσω να έχουν μαύρη επίστρωση. Το μαύρο τελικό τιτανίου έρχεται από την Akrapovic με το προστατευτικό κάλυμμα να είναι και αυτό από carbon, όπως τα καλύμματα κινητήρα και το προστατευτικό αλυσίδας. Τα αντίβαρα του τιμονιού, το καπάκι λαδιού και του ψυγείου, μας έρχονται από την Gilles Tooling, ενώ εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ βλέπουμε να συνυπάρχουν τα λογότυπα της Indian Motorcycle και της 100%.

Ο υγρόψυκτος, V2 κινητήρας των 1.203 κυβικών διατηρεί την απόδοση των 123 ίππων και των 12,03 χιλιογραμμόμετρων ροπής. Τα φρένα έρχονται από την Brembo με δύο δίσκους μπροστά και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες.

EICMA 2023: Indian FTR x 100% Carbon – Για αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν– [VIDEO]

Ο εξοπλισμός του FTR x 100% R Carbon περιλαμβάνει μία στρογγυλή έγχρωμη TFT οθόνη αφής 4 ιντσών. Μέσω της λειτουργίας RIDE COMMAND, προσφέρει δυνατότητα συνδεσιμότητας με δυνατότητες μουσικής, τηλεφωνίας και turn-by-turn πλοήγησης -σύμφωνα με την Indian μπορεί να μην ισχύει για όλες τις χώρες-, με το smartphone του αναβάτη και τρεις διαφορετικές καταστάσεις λειτουργίας (Rain, Standard και Sport).

Το FTR x 100% R Carbon θα παραχθεί σε μόλις 400 αντίτυπα, με μόλις 250 να βγαίνουν εκτός της Βόρειας Αμερικής. Η περιορισμένη διαθεσιμότητα σημαίνει ότι όσοι ενδιαφέρονται για ένα από τα αριθμημένα μοντέλα, θα πρέπει να επικοινωνήσουν σύντομα με τον κοντινότερο αντιπρόσωπό τους, για να κάνουν κράτηση.

Μαζί με το FTR x 100% R Carbon, έχει δημιουργηθεί μία σειρά ρουχισμού αναβάτη, με την ονομασία Indian Motorcycle x 100%. Η κολεξιόν περιλαμβάνει μπλούζες με κοντό και μακρύ μανίκι, φούτερ, καπέλα, σκουφάκια και γυαλιά ηλίου, που απευθύνονται τόσο σε άντρες όσο και γυναίκες, με τα διαθέσιμα νούμερα να είναι S-3XL και XS-2XL, αντίστοιχα. Τα είδη ρουχισμού θα είναι διαθέσιμα στις αντιπροσωπείες της Indian Motorcycle.

Όσοι τώρα αγοράσουν ένα FTR x 100% R Carbon, θα πάρουν μαζί και γυαλιά ηλίου από την σειρά Indian Motorcycle x 100%, με την δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών σχεδίων.

Ετικέτες

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.