Έρχεται το Beneli SRK600

Ο αντικαταστάτης του TNT
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

19/5/2020

Οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες –και μάλιστα μέσα από το εργοστάσιο- αποκαλύπτουν πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το επερχόμενο, ολοκαίνουργιο naked SRK600, που θα αντικαταστήσει ΤΝΤ600. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, αυτές τραβήχτηκαν μέσα στο εργοστάσιο, γεγονός που μαρτυρά ότι είναι θέμα ημερών η επίσημη παρουσίασή του. Μάλιστα, όπως μπορούμε να δούμε, ελάχιστα είναι τα περιφερειακά που λείπουν για να έχει η μοτοσυκλέτα ολοκληρωμένη μορφή, με πολλά μοντέλα να είναι σε κατάσταση αναμονής.

Το πλαίσιο είναι το παραδοσιακό ατσάλινο χωροδικτύωμα, ένα εκ των ουκ άνευ στοιχεία για κάθε ιταλικό brand Που προτάσσει την παράδοση και την ιστορία της. Το ρεζερβουάρ και η σέλα της έκδοσης παραγωγής, είναι ακριβώς ίδια με του πρωτότυπου που είχε κυκλοφορήσει το προηγούμενο διάστημα. Επίσης, η μοτοσυκλέτα διατηρεί το έκκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω χωρίς μοχλικό, ενώ διαθέτει και μια καλοσχεδιασμένη TFT οθόνη για τα όργανα. Άλλο ένα στοιχείο που προκύπτει για την μοτοσυκλέτα, είναι η keyless τεχνολογία που θα διαθέτει, όπως μαρτυρά η "κονσόλα" στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Matsuchi με το πιρούνι να παρέχει την δυνατότητα κάποιων ρυθμίσεων, χωρίς να μπορούμε να πούμε με σιγουριά αν αφορά την προφόρτιση των ελατηρίων ή τις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς. Τα φρένα είναι της Brembo, με τις monoblock δαγκάνες Μ4. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ύπερξη IMU ή τον προμηθευτή του συστήματος ABS.

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, δεν ξέρουμε πότε ακριβώς θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του SRK600, αλλά οι στοιχισμένες μοτοσυκλέτες που περιμένουν τις τελικές προσθήκες υπονοούν ότι θα γίνει πολύ σύντομα. Δεν είναι απίθανο μάλιστα, να είχαμε δει ήδη την μοτοσυκλέτα, αν δεν είχε παρεμβληθεί ένας… κορωνοϊός, που έκανε την παγκόσμια παραγωγή άνω κάτω.

Το απερχόμενο TNT που θα αντικατασταθεί από το SRK600

 

Aprilia SR 400 GT - Έρχεται crossover-adventure scooter στα 400 κ.εκ. από το Noale

Στα πρότυπα του μικρότερου μοντέλου - Με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και 16άρη εμπρός τροχό
Spy Aprilia SR 400 GT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2025

H Aprilia ετοιμάζεται να εισάγει την δική της πρόταση για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των adventure/crossover scooters με το ερχόμενο SR 400 GT διευρύνοντας παράλληλα προς τα πάνω την ομώνυμη σειρά.

Η Aprilia διαθέτει ήδη στην γκάμα των σκούτερ της, SR GT στα 125 και 200 ​​κ.εκ. Η εμφάνιση ενός πρωτοτύπου δοκιμών στο Βένετο υποδηλώνει τώρα μια επέκταση της σειράς. Το νέο μοντέλο, που θα ονομάζεται πολύ πιθανά SR 400 GT, μοιάζει να είναι μια εναλλακτική λύση στα μεσαία crossover όπως το Honda ADV350.

Spy Aprilia SR 400 GT

Οι γραμμές του έντονα καμουφλαρισμένου μοντέλου προπαραγωγής θυμίζουν την τελευταία γενιά της RSV4 - το μπροστινό μέρος, ειδικότερα που είναι τυπικό της Aprilia και αυτό που βλέπουμε και το μικρότερο SR GT. Όλα μοιάζουν αεροδυναμικά σχεδιασμένα μπροστά και ένα μοντέρνο, λεπτό πίσω μέρος συμπληρώνει το σύνολο. Το παραδοσιακό πίσω φανάρι, όπως είναι πλέον κοινή πρακτική, παραλείπεται και η λειτουργία του φαίνεται να έχει ενσωματωθεί στα φλας. Για την εργονομία της θέσης του αναβάτη φαίνεται πως έχει γίνει πρόβλεψη και για την όρθια στάση, με το μεγάλο τιμόνι να βρίσκεται σχετικά ψηλά, αν και δεν βλέπουμε έξτρα πίσω μαρσπιέ

Spy Aprilia SR 400 GT

Το SR 400 GT στηρίζεται στο υπάρχον Piaggio Beverly 400 και η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 399 κ.εκ. του ομίλου που αποδίδει 36 ίππους. Το ψαλίδι και τα μέρη του πλαισίου προέρχονται επίσης από το αδελφό μοντέλο. Ωστόσο, η Aprilia ακολουθεί τον δικό της δρόμο με το σύστημα πέδησης και τις αναρτήσεις για να προσδώσει πιο ουσιαστικά crossover χαρακτηριστικά στο μοντέλο της: μπροστά έχει τοποθετηθεί διαφορετικό σύστημα πέδησης, ενώ νέο είναι και το ανεστραμμένο πιρούνι με μεγαλύτερη διαδρομή. Υπάρχουν επίσης νέα διπλά αμορτισέρ με δοχείο αζώτου που έχουν και αυτά μεγαλύτερη διαδρομή έναντι εκείνων του Beverly. Το διπλό σωληνωτό πλαίσιο και το κιβώτιο ταχυτήτων CVT παραμένουν αμετάβλητα, με το πλαίσιο να έχει δεχτεί ενισχύσεις για να ανταπεξέρθει και στην εκτός δρόμου οδήγηση. Η τρέχουσα εξάτμιση δείχνει να προέρχεται από το Beverly χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα υιοθετηθεί στην παραγωγή και τουλάχιστον το κάλυμμα του τελικού θα είναι διαφορετικό.

Spy Aprilia SR 400 GT

Σημαντικό είναι το μέγεθος των τροχών με το μεγάλο SR GT να έχει ζάντα 16 ιντσών μπροστά και όχι μικρότερη, στα πρότυπα της GT κατηγορίας. To νέο crossover scooter των Ιταλών φαίνεται να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, ίσως όχι τόσο για να κάνει την εμφάνισή του στην ερχόμενη EICMA τον Νοέμβριο.