GASGAS - Νέος τιμοκατάλογος για Off-Road και ασφάλτινα μοντέλα

Περιλαμβάνονται και τα νέα μοντέλα του 2025
motomag GASGAS – Νέος τιμοκατάλογος, ανακοινώθηκε η τιμή του EC 125
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

17/7/2024

Η Πέτρος Πετρόπουλος Α.Ε.Β.Ε. η επίσημη αντιπροσωπεία της GASGAS στην Ελλάδα, έδωσε στη δημοσιότητα τον ανανεωμένο τιμοκατάλογο στον οποίο βρίσκουμε και την τιμή του νέου δίχρονου EC 125 το οποίο επιστρέφει στη γκάμα των Ισπανών.

Στον νέο τιμοκατάλογο περιλαμβάνονται οι τιμές των νέων χωμάτινων μοντέλων αλλά και των τρέχοντων ασφάλτινων μοντέλων της εταιρείας, όπου σε κάποια συναντάμε μία μικρή αύξηση τιμής.

Να σημειωθεί ότι στα πλαίσια συνεργασίας της Santander Consumer Finance με την εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ οι μοτοσυκλέτες της GASGAS θα έχουν ανταγωνιστικά χρηματοδοτικά προγράμματα.

motomag GASGAS – Νέος τιμοκατάλογος, ανακοινώθηκε η τιμή του EC 125
Ετικέτες

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες