Honda ACTIVA e: και QC1 - Δυο νέα ηλεκτρικά Scooter αποκλειστικά για την Ινδία [VIDEO]

Αποτελούν το 12ο και 13ο δίκυκλο από τα 30 ηλεκτρικά που έχει βάλει στόχο να κυκλοφορήσει η ιαπωνική εταιρεία ως το 2030
Honda Activa E: και QC1
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/11/2024

Η Honda ανακοίνωσε δύο νέα ηλεκτρικά scooter στην Ινδία. Το ACTIVA e:, το οποίο χρησιμοποιεί δύο αφαιρούμενες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack e και το χαμηλότερου budget QC1, το οποίο διαθέτει μια μη αφαιρούμενη μπαταρία.

Το ACTIVA e: είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο με κυβισμό κινητήρα ισοδύναμο με κινητήρα εσωτερικής καύσης των 110κ.εκ, εξοπλισμένο με δύο αφαιρούμενες μπαταρίες λιθίου Honda Mobile Power Pack e: των 3 kWh, ως πηγή ενέργειας.  Η έμπνευση για τον σχεδιασμό του πηγάζει από το best-seller στην Ινδία βενζινοκίνητο Scooter ACTIVA 125. Τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 4,2 kW (5,6 Hp) με μέγιστη ισχύ 6,0 kW (8 Hp), θεωρητική αυτονομία χιλιομέτρων κοντά στα 102 χιλιόμετρα (σε ιδανικές συνθήκες) και ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα 80χλμ/ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το Riding mode που τους ταιριάζει ανάμεσα από τα τρία που διαθέτει -Eco, Standard και Sport, ενώ έχει και όπισθεν.

Activa TFT οθόνη

Στα όργανα το ACTIVA e: είναι εξοπλισμένο με έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών με μεγάλο όγκο πληροφορίας, όπως το ποσοστό της μπαταρίας, ρολόι, ολικό-μερικό χιλιομετρητή, ταχύμετρο, και την υπηρεσία Honda RoadSync Duo, για διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων και πλοήγησης και άλλα συνδέοντας το σκούτερ με το Smartphone, μέσω Bluetooth. Εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, έχει και φώτα ημέρας DRL, θύρα USB, Keyless σύστημα, και ικανούς αποθηκευτικούς χώρους. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλαϊνό και ένα κεντρικό σταντ, αλλά και χειρολαβές συνεπιβάτη.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και πίσω δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, ενώ στον τομέα των φρένων έχει έναν δίσκο μπροστά με δαγκάνα ενός εμβόλου και πίσω ταμπούρο, με το ACTIVA e: να έχει και σύστημα CBS. Οι τροχοί των 12 ιντσών είναι από χυτό αλουμίνιο.  

To ACTIVA e: έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε τρεις μεγάλες πόλεις της Ινδίας -Bangalore, Delhi National Capital Region και Mumbai- την άνοιξη του 2025. Σε αυτές τις τρεις πόλεις, η Honda θα προσφέρει την υπηρεσία κοινής χρήσης μπαταριών Honda e:Swap, που παρέχεται από τη Honda Power Pack Energy India Private Limited (HEID), η οποία είναι μια θυγατρική εταιρεία στην Ινδία, που χρησιμοποιεί το Honda Mobile Power Pack e:, απαλλάσσοντας τους πελάτες από την ανησυχία της εξάντλησης της μπαταρίας και της αναμονής για φόρτιση.

QC1

Το QC1, είναι ένα σκούτερ με πιο βασικά περιφερειακά από το ACTIVA e:, που θα κυκλοφορήσει μόνο στην ινδική αγορά την άνοιξη του 2025. Τροφοδοτείται από μια μη αφαιρούμενη μπαταρία λιθίου 1,5 kWh, που φορτίζεται από το 0 στο 100% σε 6,5 ώρες και από το 0-80% σε 4,3 ώρες. Ο ηλεκτροκινητήρας του έχει μέγιστη ισχύ 1,8 kW (2,4 Hp), με αυτονομία 80 χιλιομέτρων και ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα τα 50χλμ/ώρα. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το Riding mode που τους ταιριάζει ανάμεσα από τα δύο που διαθέτει -Eco και Normal.

Το οικονομικό ινδικό e-scooter της Honda είναι εξοπλισμένο με μια LCD οθόνη των 5 ιντσών απεικονίζοντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις όπως χαμηλή στάθμη μπαταρίας, ρολόι, ολικό-μερικό χιλιομετρητή, ταχύμετρο και άλλα. Εκτός από τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, έχει και φώτα ημέρας DRL Μονό και διπλό σταντ αλλά και χειρολαβές συνεπιβάτη ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Επίσης, στο μπροστινό εσωτερικό μέρος της ποδιάς διαθέτει USB θύρα Type C και θήκη για τοποθέτηση μικροαντικειμένων, ενώ κάτω από τη σέλα έχει διαθέσιμο χώρο 26 λίτρων.

To QC1 είναι εξοπλισμένο μπροστά με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση, ενώ στον τομέα των φρένων έχει ταμπούρα τόσο πίσω όσο και εμπρός (!), και φέρει σύστημα CBS. Οι τροχοί των 12 και 10 ιντσών  είναι από χυτό αλουμίνιο.

Η μπαταρία των ACTIVA e: και QC1 έχει εγγύηση 3 ετών ή 50.000 χλμ. ενώ η εγγύηση για όλα τα υπόλοιπα μέρη του scooter είναι επίσης 3 έτη.

Ετικέτες

EICMA: SYM TTLBT 2026 - Παρουσία και φέτος το τουριστικό “κτήνος”

Χώροι και άνεση για τον γύρο της Ευρώπης - Με τον δικύλινδρο των 45 ίππων του TL 508
SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

7/11/2025

Το TTLBT βρίσκεται και φέτος στο Μιλάνο -το είχαμε δει στην EICMA του 2024 πρώτη φορά- και όλα δείχνουν ότι τη νέα χρονιά θα διατεθεί και στις αγορές της Ευρώπης για όλους εκείνους που ψάχνουν ένα σκούτερ φτιαγμένο για τουρισμό.

Το TTLBT  ανήκει στη σειρά BT (Bestia, που σημαίνει κτήνος στα ιταλικά) της SYM με την έμπνευση για τα μοντέλα να προέρχεται, τουλάχιστον για το όνομα, από διάφορα κτήνη -μυθολογικά και μη.

Το TTLBT εξακολουθεί να διχάζει σχεδιαστικά, αλλά και να εντυπωσιάζει με τις μεγάλες διαστάσεις και τις ανέσεις που προσφέρει. Ανέσεις που θεωρητικά δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τις μεγάλες τουριστικές μοτοσυκλέτες.

SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025

Το TTLBT  έχει τεράστιες σέλες, αποθηκευτικό χώρο 37 λίτρων κάτω από τη σέλα, και δυο σκληρές, αφαιρούμενες βαλίτσες 14,4 και 13,6 λίτρων -αλλά ενσωματωμένες στη σχεδίαση του TTLBT, όπως ήταν παλιά το Ηonda Deauville, με τη δυνατότητα να μπει και μεγάλο top-box στο πίσω μέρος. Φυσικά υπάρχουν και ντουλαπάκια στην ποδιά, με τη θύρα USB να φωλιάζει σε ένα από αυτά.

Η ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη και τα γκριπ θερμαινόμενα με ένταση που ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και keyless σύστημα, τα φώτα είναι full-LED και η οθόνη έγχρωμη TFT είναι υψηλής ευκρίνειας και προσφέρει τεράστιο όγκο πληροφορίας.

SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025

Την κίνηση αναλαμβάνει ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 508 κ.εκ. του Maxsym TL 508 TCS, με απόδοση 45 ίππων, με ride-by-wire σύστημα στο γκάζι και με 2 Ride Modes (Normal - Rain). Στα βοηθήματα έχουμε δικάναλο ABS, Traction Control TCS, και Cruise Control που δουλεύει από τα 50 χλμ./ώρα και πάνω και είναι απαραίτητο για τουρισμό μεγάλων αποστάσεων.