Η GASGAS κάνει την έκπληξη στην EICMA: Νέα δικύλινδρη ON-OFF / supermoto μοτοσυκλέτα!
Έρχεται το δικύλινδρο ON-OFF / supermoto μοντέλο - Με όλες τις μοτοσυκλέτες της στο Μιλάνο η GASGAS
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
16/10/2024
Η GasGas δεν θα λείπει από τη φετινή EICMA, με τον όμιλο Pierer Mobility να συμμετέχει με όλες του τις εταιρείας, ανακοινώνοντας μια έκπληξη που θα αποκαλυφθεί στη διεθνή έκθεση του Μιλάνου.
Έχουμε μπει πλέον στην τελική ευθεία για τη Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας του Μιλάνου, η οποία φέτος θα έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε σχέση με εκείνες των αμέσως προηγούμενων ετών, λόγω των πολλών νέων μοντέλων που θα κάνουν εκεί την εμφάνισή τους αλλά και της συμμετοχής εταιρειών και ομίλων που δεν είχαν επίσημη παρουσία τα τελευταία χρόνια.
Και οι trial της GasGas θα είναι παρούσες στη διεθνή ιταλική έκθεση
Η GasGas θα βρίσκεται επίσης στο Μιλάνο με σύσσωμη την γκάμα των μοτοσυκλετών της, με την εταιρεία να ανακοινώνει ότι στο περίπτερό της θα βρίσκεται και μια "super-special", όπως την αναφέρει χαρακτηριστικά, μοτοσυκλέτα.
Εκτός άλλου ευχάριστου απροόπτου αυτή η μοτοσυκλέτα θα είναι η δικύλινδρη που εξελίσσουν οι Ισπανοί που χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα LC8c των 799 κ.εκ. της ΚΤΜ -ή την έκδοση με την μεγαλύτερη χωρητικότητα των 889 κ.εκ., ως supermoto αλλά και on-off. Για αυτήν σας είχαμε μιλήσει για πρώτη φορά στα τέλη του περασμένου Απριλίου εδώ.
Στο περίπτερο της GasGas παρούσες θα είναι και εργοστασιακές αγωνιστικές τους μοτοσυκλέτες για να εμπλουτίσουν την εμπειρία των επισκεπτών.
Honda GB350/S 2026: Η μικρή ρετρό σε νέα χρώματα, μόνο για την Ιαπωνία [Gallery]
Πανέμορφη διχρωμία στη στάνταρ έκδοση - Μικρές αλλαγές στο όργανο πληροφοριών
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
27/6/2025
Η Honda πρόσθεσε νέες χρωματικές επιλογές για το μονοκύλινδρο αερόψυκτο GB350, τόσο στη στάνταρ έκδοση της μοτοσυκλέτας όσο και στην έκδοση S, η οποία είναι διαθέσιμη και στην Ευρώπη.
Η μικρή ρετρό μοτοσυκλέτα της Honda που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία για την εγχώρια αγορά αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο εμπλουτίζει την χρωματική της παλέτα με δύο νέα χρώματα, ένα για τη στάνταρ έκδοση και ένα για την έκδοση S.
Τουλάχιστον προς το παρόν, η GB350 δυστυχώς δεν εξάγεται στην Ευρώπη από τη Honda και τον δρόμο προς τα εδώ βρίσκει μόνο η πιο σπορ αισθητικής έκδοση της μοτοσυκλέτας, GB350S, την οποία και γνωρίσαμε πολύ καλά κατά τη δοκιμή της που μπορείτε να βρείτε στο τεύχος #663. Μια μοτοσυκλέτα με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής ως "Made in Japan", σε πολυπόθητο ρετρό στιλ και ακριβώς αυτό που πρέπει για να χρησιμοποιείται ως καθημερινό commuter.
Είπα "δυστυχώς" νωρίτερα γιατί ο πιο όμορφος από τους δύο χρωματικούς συνδυασμούς "Pearl Hawk's Eye Blue", όπου το ντεπόζιτο είναι βαμμένο λευκό πέρλα-μπλε με μπλε πλαϊνά καπάκια κάτω από τη σέλα, αφορά τη στάνταρ έκδοση της μικρής αερόψυκτης μοτοσυκλέτας, η οποία δεν έρχεται Ευρώπη. Έχει επίσης πολλές αισθητικές διαφορές έναντι της "S", για μια ακόμη πιο κλασική εμφάνιση -18άρα πίσω ζάντα, χρωμιωμένη εξάτμιση, μεγαλύτερα φτερά εμπρός-πίσω, διαφορετικό πίσω φανάρι και σέλα οι κυριότερες- αλλά και διαφορετική θέση οδήγησης που την κάνει ακόμη πιο άνετη στην οδήγηση -πολύ άνετη είναι και η S.
Για την GB350S στις επιλογές έρχεται να προστεθεί το "Βαρύ Γκρι Μεταλλικό" (Heavy Gray Metallic) και στη φωτογραφία το ντεπόζιτο με τα κόκκινα σιρίτια στο κέντρο του φαίνεται εντυπωσιακό υπό το φως του ήλιου με τα ρινίσματα να λαμπιρίζουν και να δίνουν μια 3d όψη στη βαφή.
Η Honda αναφέρει επίσης και αλλαγές και στο όργανο πληροφοριών που ενσωματώνει στη σχεδίασή του και μια μικρή LCD οθόνη, το οποίο έχεί τώρα χρωμιωμένο δακτυλίδι και διαφορετική γραμματοσειρά και κλίμακα για το αναλογικό ταχύμετρο.
Και στις δύο μοτοσυκλέτες ο αερόψυκτος κινητήρας με τη μεγάλη διαδρομή και τον βαρύ στρόφαλο αποδίδει 20 hp και 2,95 kgm ροπής, με έμφαση στη ροπάτη λειτουργία και στις χαμηλομεσαίες στροφές, με το αντίστοιχο ήχο. Σημειώστε πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει και Traction Control. Το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων, ενώ ο συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση.
Το ατσάλινο κλειστό πλαίσιο συνεργάζεται με συμβατικό πιρούνι 41 mm, και δυο αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα βρίσκουμε έναν δίσκο 310 mm μπροστά κι έναν ακόμα πίσω, στα 240 mm, με στάνταρ φυσικά το δικάναλο ABS. Οι χυτοί τροχοί είναι 19 και 17 ιντσών, το ρεζερβουάρ είναι ατσάλινο και τα φώτα είναι full-LED. Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας υπάρχει και σύστημα Emergency Stop Signal (ESS).
Η Honda δεν έχει σκοπό να εξάγει αυτές τις δύο χρωματικές επιλογές στον υπόλοιπο κόσμο αναφέροντας στη σχετική ανακοίνωση ότι η παραγωγή για την εγχώρια αγορά θα περιοριστεί στις 4.500 μονάδες.