Intermot 2018: Kymco 2019 [video]

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/10/2018

Η Kymco κοιτάει στο μέλλον κι αυτό είναι κάτι που το κατέστησε σαφές ξεκινώντας την παρουσίασή της με το ionex, την πλατφόρμα πάνω στην οποία δουλεύει, την οποία φιλοδοξεί να την μοιραστεί με όσους το δυνατόν περισσότερους κατασκευαστές, έτσι ώστε να υπάρχει ένα κοινό σημείο αναφοράς. Χάρη στο ionex όλοι θα έχουν πρόσβαση σε μπαταρίες και σταθμούς φόρτισης μεγαλώνοντας έτσι δραματικά την αυτονομία των ηλεκτρικών δικύκλων.

Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα να αφήνουν τις άδειες μπαταρίες τους για φόρτιση σε ειδικά σημεία "ανταλλαγής", όπως τα ονομάζει η Kymco, απ' όπου θα μπορούν να παίρνουν άλλες φορτισμένες και να συνεχίζουν τις διαδρομές τους, ενώ φυσικά θα μπορούν να φορτίζονται και σε οικιακές πρίζες στο σπίτι του κάθε ιδιοκτήτη ή όσο βρίσκονται πάνω στο σκούτερ. Ο σχεδιασμός των μπαταριών είναι ιδιαίτερα προσεγμένος στιλιστικά και μελετημένος έτσι ώστε να χωράνε παραπάνω από μία στους αποθηκευτικούς χώρους των σκούτερ, χαρίζοντας έτσι αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 200 χιλιόμετρα! Το ντεμπούτο του inoex έγινε παράλληλα και με την παρουσίαση του αντίστοιχου ηλεκτρικού σκούτερ Like, προβάλλοντας την ευελιξία και την ευκολία στις επιλογές φόρτισης που διαθέτει.
Παρακάτω, μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο από την παρουσίαση που έγινε με έναν πρωτότυπο, χορευτικό τρόπο:

Πέρα από αυτό, η Kymco έδειξε τα νέα χρώματα του AK550, το Xciting-S 400i για το οποίο έχετε ήδη διαβάσει εδώ από την σύντομη γνωριμία μαζί του στην Ελλάδα, αλλά και τη νέα γκάμα των ATV της εταιρείας.


Honda Monkey 125 Baja - Με διπλούς, λαχταριστούς προβολείς - Ξυπνά μνήμες από XR Baja!

Enduro σέλα, number plates και διαφορετικό ντεπόζιτο - Το επόμενο 125άρι της Honda
Monkey 125 Baja
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/7/2025

Η Honda έχει ενδιαφέρουσες προτάσεις με ρετρό σχεδίαση στα 125cc, αλλά φαίνεται πως μια ακόμη προσθήκη είναι στον ορίζοντα, με το όνομα Baja να επιστρέφει στο Monkey την πιο κατάλληλη ίσως στιγμή.

Από την κυκλοφορία του Monkey 125 το 2018, η σειρά των 125αριών της Honda έχει εμπλουτιστεί με το Super Cub C125, το CT125 Hunter Cub που στην Ευρώπη έχουμε δει μόνο μέσω ντρίμπλας και το Dax 125. Αποτελεί λοιπόν εύλογη απορία, το εάν θα υπάρξει συνέχεια και ποια θα μπορούσε να είναι αυτή.

Monkey 125 Baja

Θα ήταν λογικό η Honda να  αναζητά την πέμπτη προσθήκη και το Young Machine που έχει... απευθείας σύνδεση με το κέντρο αποφάσεων της Honda "φαντάζεται" την αναβίωση του ονόματος Baja για το Monkey.

 Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένα Monkey Baja με λαχταριστούς διπλούς, στρογγυλούς προβολείς και on-off σχεδίαση θα έκανε άμεσα σουξέ, όχι μόνο με το κοινό της ιαπωνικής αγοράς, ενώ θα διαχώριζε πλήρως τη θέση του σχεδιαστικά από το στάνταρ μοντέλο. Του χρόνου συμπληρώνονται 35 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Monkey Baja και αυτή ίσως είναι μια καλή ευκαιρία για την αναβίωση του μοντέλου.

Monkey 125 Baja
Το πρώτο Honda Monkey Baja παρουσιάστηκε το 1991 και ζύγιζε μόλις 59 κιλά

Το υπάρχον Monkey θα μπορούσε με λίγες αλλαγές να γίνει Baja και εκτός από τους διπλούς προβολείς θα χρειαζόταν ακτινωτούς τροχούς και κάποιου είδους προστατευτική ποδιά για τον κινητήρα του. Το Young Machine που συνήθως δεν πέφτει έξω σε σενάρια παρουσίασης νέου μοντέλο από τη Honda, το φαντάζεται με διαφορετικό ψαλίδι και αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. Κάτι τέτοιο ωστόσο ανεβάζει πολύ το κόστος από τη στιγμή που η υπάρχουσα "πλατφόρμα" του Monkey έχει διπλά αμορτισέρ. Ωστόσο θα μπορούσαν χρησιμοποιήσουν το πίσω μέρος του Grom και τοποθετήσουν για πρώτη φορά μονή πίσω ανάρτηση (mono shock).

Monkey 125 Baja

Το ίδιο το Grom θα μπορούσε να αποτελεί τη βάση για το Baja, αν και αυτό μάλλον ίσως ξένιζε το κοινό του Monkey.

 

Ετικέτες