Intermot 2018: Nipponia 2019

Ελληνική εταιρεία - Ολοκληρωμένη παρουσία
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

4/10/2018

Η Nipponia ήταν η μοναδική ελληνική εταιρεία μοτοσυκλετών με συμμετοχή στην Intermot, καθώς πρόκειται για ένα παγκόσμιο brand που με έδρα την Ελλάδα που δραστηριοποιείται αποκλειστικά με εξαγωγές στο εξωτερικό. Και μπορεί τα σκούτερ και οι μοτοσυκλέτες της να μην πωλούνται στην ελληνική αγορά και να μην υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον στο ελληνικό κοινό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει να τονίσουμε την δυναμική παρουσία της και την επιτυχημένη πορεία της σε όλη την υφήλιο. Άλλωστε ποτέ κανείς δεν διαβάζει το ΜΟΤΟ ή τα άρθρα του motomag.gr ως οδηγό αγοράς, αλλά γιατί εδώ βρίσκει άποψη και ολοκληρωμένη ενημέρωση.


Στην Intermot λοιπόν, η Nipponia παρουσίασε δύο νέες μοτοσυκλέτες, που αποτελούν μια διαφορετική προσέγγιση από αυτή που είχε μέχρι τώρα, ή μια "κομψή γνωριμία" όπως αναφέρει η εταιρεία, στον κόσμο των μοτοσυκλετών. Πρόκειται για το Duel των 125 κυβικών, ένα commuter που πληροί τις προδιαγραφές Euro4, διαθέτει συνδυασμένο σύστημα φρένων (CBS) και ψηφιακά όργανα, και το Tremor, ένα μικρό μοτοσυκλετάκι επίσης 125cc, που στην ουσία είναι ένα fun bike το οποίο ακολουθεί την φιλοσοφία του Honda MSX, στοχεύοντας σε ένα πιο νεανικό κοινό.


Παράλληλα, παρουσίασε και το πρώτο της maxi scooter, την ναυαρχίδα της γκάμας της, το Status των 300 κυβικών εκατοστών. Ο υγρόψυκτος κινητήρας είναι κατασκευασμένος από την αρχή ειδικά για το Status, με έμφαση στον συνδυασμό χαμηλής κατανάλωσης και επιδόσεων. Τα όργανα είναι ψηφιακά με ενσωματωμένο GPS, τα φρένα διαθέτουν ABS, υπάρχει θύρα USB, τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ η ζελατίνα του είναι ρυθμιζόμενη. Η σχεδίασή του ακολουθεί μια πιο επιθετική προσέγγιση με πολλές γωνίες και επιφάνειες, με τον όγκο του να προδιαθέτει για μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.


Τέλος, η Nipponia προτίμησε την Intermot για το ντεμπούτο των δύο ηλεκτρικών σκούτερ που κατασκεύασε και προορίζονται για τις ευρωπαϊκές αγορές. Το Volty έχει επιδόσεις αντίστοιχες με ένα σκούτερ 50 κυβικών και διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα της Bosch 1500W που προσφέρει αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα, χάρη στις δύο μπαταρίες λιθίου με τις οποίες είναι εφοδιασμένο.


Το Terranova είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρικό maxi scooter με αυτονομία πάνω από 100 χιλιόμετρα και μέγιστη ισχύ 24Kw (32,2hp). Τα όργανά του προσφέρουν την δυνατότητα διασύνδεσης με smart phone και ενσωματωμένο GPS.

Ετικέτες

EICMA: SYM TTLBT 2026 - Παρουσία και φέτος το τουριστικό “κτήνος”

Χώροι και άνεση για τον γύρο της Ευρώπης - Με τον δικύλινδρο των 45 ίππων του TL 508
SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

7/11/2025

Το TTLBT βρίσκεται και φέτος στο Μιλάνο -το είχαμε δει στην EICMA του 2024 πρώτη φορά- και όλα δείχνουν ότι τη νέα χρονιά θα διατεθεί και στις αγορές της Ευρώπης για όλους εκείνους που ψάχνουν ένα σκούτερ φτιαγμένο για τουρισμό.

Το TTLBT  ανήκει στη σειρά BT (Bestia, που σημαίνει κτήνος στα ιταλικά) της SYM με την έμπνευση για τα μοντέλα να προέρχεται, τουλάχιστον για το όνομα, από διάφορα κτήνη -μυθολογικά και μη.

Το TTLBT εξακολουθεί να διχάζει σχεδιαστικά, αλλά και να εντυπωσιάζει με τις μεγάλες διαστάσεις και τις ανέσεις που προσφέρει. Ανέσεις που θεωρητικά δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τις μεγάλες τουριστικές μοτοσυκλέτες.

SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025

Το TTLBT  έχει τεράστιες σέλες, αποθηκευτικό χώρο 37 λίτρων κάτω από τη σέλα, και δυο σκληρές, αφαιρούμενες βαλίτσες 14,4 και 13,6 λίτρων -αλλά ενσωματωμένες στη σχεδίαση του TTLBT, όπως ήταν παλιά το Ηonda Deauville, με τη δυνατότητα να μπει και μεγάλο top-box στο πίσω μέρος. Φυσικά υπάρχουν και ντουλαπάκια στην ποδιά, με τη θύρα USB να φωλιάζει σε ένα από αυτά.

Η ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη και τα γκριπ θερμαινόμενα με ένταση που ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και keyless σύστημα, τα φώτα είναι full-LED και η οθόνη έγχρωμη TFT είναι υψηλής ευκρίνειας και προσφέρει τεράστιο όγκο πληροφορίας.

SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025

Την κίνηση αναλαμβάνει ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 508 κ.εκ. του Maxsym TL 508 TCS, με απόδοση 45 ίππων, με ride-by-wire σύστημα στο γκάζι και με 2 Ride Modes (Normal - Rain). Στα βοηθήματα έχουμε δικάναλο ABS, Traction Control TCS, και Cruise Control που δουλεύει από τα 50 χλμ./ώρα και πάνω και είναι απαραίτητο για τουρισμό μεγάλων αποστάσεων.