Kawasaki Ninja 400 spied!

Γυρίζεται το διαφημιστικό σποτ!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/7/2017

Στο Milwaukee της Αμερικής, την έδρα της Harley Davidson, εντοπίστηκε από το Motorcyle Magazine.com πριν από λίγο, όχι κάποιο νέο μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας, αλλά το νέο Kawasaki Ninja 400 που ετοιμάζεται να βάλει στην παραγωγή η εταιρεία από το Akashi, στα πλαίσια του γυρίσματος του διαφημιστικού σποτ της μοτοσυκλέτας. Η εταιρεία παραγωγής από την Καλιφόρνια, είχε κλείσει αρκετούς δρόμους και διασταυρώσεις στην πόλη για τις ανάγκες των γυρισμάτων, κάτι που φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητο με τον φωτογραφικό φακό να αιχμαλωτίζει εικόνες του νέου μοντέλου.

Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο αντικαταστάτης του Ninja 300, αν και απ' όσο μπορούμε να διακρίνουμε εξωτερικά οι ομοιότητες με το απερχόμενο μοντέλο είναι πολλές, ενώ αντιθέτως δείχνει πολύ διαφορετικό σε σχέση με το υφιστάμενο Ninja 400 που κυκλοφορεί στις αγορές της Ιαπωνίας, του Καναδά και της Νέας Ζηλανδίας. Εκείνη η μοτοσυκλέτα είχε το πλαίσιο και τον κινητήρα του Er-4 που κυκλοφορούσε ήδη στην ιαπωνική αγορά.

Στο καινούργιο μοντέλο το ψαλίδι δείχνει όμοιο με του 300, όπως και το πιρούνι με το μπροστινό δισκόφρενο, ενώ το πλαίσιο δεν είναι ορατό γεγονός που μας δίνει την δυνατότητα να υποθέσουμε ότι μπορεί να είναι ένα σωληνωτό χωροδικτύωμα, ίδιο με των νέων Ζ650 και Ninja 650.

Ο κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος κι όχι κάποια υπερκυβισμένη έκδοση του 300, ο οποίος με τη σειρά του έχει καταβολές από το GPZ250 της δεκαετίας του '80. Προφανώς η επιλογή του κυβισμού –και κατ' επέκταση της απόδοσης- έγινε με στόχο να ξεπεράσει σε νούμερα τον ανταγωνισμό των Yamaha R3, ΚΤΜ RC390 και του επερχόμενου –βάσει πληροφοριών που κυκλοφορούν- Honda CBR350R. Άλλωστε, η Kawasaki ανέκαθεν είχε μια εμμονή με το "ταβάνι" των επιδόσεων και των κυβισμών σε κάθε κατηγορία, κάτι που όπως φαίνεται έχει μπει ξανά ως προτεραιότητα στους στόχους της.

Το ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την δημιουργία των διαφημιστικών και προωθητικών βίντεο, μαρτυρά ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε την μοτοσυκλέτα στα διεθνή σαλόνια μοτοσυκλέτα που θα γίνουν το φθινόπωρο.

Δείτε εδώ το βίντεο με το ρεπορτάζ από τα γυρίσματα του διαφημιστικού σποτ:

Ετικέτες

Η Harley-Davidson αναβιώνει το Sprint το 2026! – Έρχεται το προσιτό Harley νέας γενιάς

Το νέο εισαγωγικό μοντέλο στοχεύει να τραβήξει μια νέα γενιά αναβατών στην οικογένεια της Harley και αναπόφευκτα σειρά αντιδράσεων
New Model HD Sprint
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

4/8/2025

Η Harley-Davidson ετοιμάζεται να κάνει την πιο τολμηρή στροφή της τελευταίας δεκαετίας, παρουσιάζοντας το Sprint 2026, ένα προσιτό και ελαφρύ μοντέλο που αναμένεται να κατασκευάζεται εκτός ΗΠΑ και να κοστίζει λιγότερο από οποιοδήποτε άλλο Harley Davidson στην αγορά.

Η Harley-Davidson ετοιμάζει μια μεγάλη κίνηση για το 2026, και αυτή τη φορά δεν αφορά ένα θηριώδες V-Twin cruiser, αλλά ένα προσιτό εισαγωγικό μοντέλο που φιλοδοξεί να ανοίξει την πόρτα σε μια νέα γενιά αναβατών. Ο CEO της εταιρείας, Jochen Zeitz, αποκάλυψε ότι το νέο μοντέλο θα ονομάζεται Sprint, θα παρουσιαστεί επίσημα τον Οκτώβριο του 2025 και προσιτή τιμή, κάτω από κάθε άλλο μοντέλο της εταιρείας.

Το όνομα Sprint δεν είναι καινούργιο για τη Harley-Davidson. Στις αρχές της δεκαετίας του ’60, η εταιρεία συνεργάστηκε με την ιταλική Aermacchi για να δημιουργήσει το Sprint 250, ένα ευέλικτο μονοκύλινδρο 246cc με σπορ χαρακτήρα. Το 1969 η χωρητικότητα ανέβηκε στα 350cc, αλλά το μοντέλο σταμάτησε το 1974, κυρίως λόγω χαμηλών περιθωρίων κέρδους και της δυσαρέσκειας των φανατικών Harley που δεν ήθελαν “ξένα” μοντέλα.

New Model HD Sprint

Σήμερα, όλα δείχνουν ότι η νέα γενιά Sprint δεν θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ. Οι πληροφορίες και τα διαρρέοντα στοιχεία δείχνουν προς τη συνεργασία της Harley με την κινεζική Qianjiang, τον όμιλο πίσω από Benelli, Keeway, QJMotor, που ήδη παράγει για την Harley τα X350 και X500, αποκλειστικά για την Ασιατική αγορά. Έτσι, δεν αποκλείεται το Sprint να είναι μια βελτιωμένη εκδοχή του X500.

New Model HD Sprint

Η Harley-Davidson έχει επιχειρήσει ξανά να μπει σε μικρότερες κατηγορίες, με τη σειρά Street 500 και Street 750. Αν και μηχανικά αξιοπρεπή, δεν κατάφεραν να κερδίσουν τους φανατικούς της μάρκας, σε επίπεδα σχεδίασης και ποιότητας. Η σειρά αποσύρθηκε ήσυχα μετά από λίγα χρόνια. Σήμερα, το πιο οικονομικό Harley στην Ευρώπη είναι το Nightster Special, με τιμή γύρω στα €14.495, αρκετά μακριά από το budget ενός νέου αναβάτη.

New Model HD Sprint

Η κίνηση αυτή δεν είναι χωρίς ρίσκο. Ένα κινεζικής παραγωγής Harley μπορεί να προκαλέσει αντιδράσεις, ειδικά στην αμερικανική αγορά, όπου η εταιρεία συνδέεται έντονα με την αμερικανική ταυτότητα. Οι παραδοσιακοί πελάτες μπορεί να το δουν με δυσπιστία, ενώ και οι αντιπρόσωποι ίσως προβληματιστούν για τα χαμηλότερα περιθώρια κέρδους. Από την άλλη, η Harley ξέρει ότι για να δελεάσει νέους αναβάτες, χρειάζεται ένα πιο προσιτό, ευκολοδήγητο και οικονομικό μοντέλο.

Με την επίσημη παρουσίαση να είναι προγραμματισμένη για τον Οκτώβριο, το ερώτημα είναι αν το Sprint θα καταφέρει να ισορροπήσει ανάμεσα στην προσβασιμότητα και την αυθεντικότητα που απαιτούν οι οπαδοί της μάρκας. Αν μιλάμε για μια μοντέρνα εκδοχή ενός σπορ Harley ή απλώς ένα κινεζικό γυμνό με αμερικάνικο  λογότυπο;  Το σίγουρο είναι ότι το νέο Sprint θα είναι η πιο συζητημένη κυκλοφορία Harley της τελευταίας δεκαετίας.