KTM 790 Duke 2024 - Διαθέσιμο και με χρηματοδοτικό πρόγραμμα
Χωρίς αλλαγές, μετά την επιστροφή της μοτοσυκλέτας στη γκάμα των πορτοκαλί το 2023
Από τον
Κώστα Γκαζή
12/10/2023
To γνωστό “νυστέρι” της ΚΤΜ επέστρεψε το 2023 στη γκάμα της εταιρείας, ως η εισαγωγική έκδοση Duke στα μεσαία κυβικά, δίπλα στο σημείο αναφοράς 890, ενώ για το 2024 συνεχίζει να πωλείται, χωρίς αλλαγές και με τα ίδια χρώματα.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας συνεχίζει να αποδίδει 105 hp και 8,87 kgm ροπής, ενώ η μοτοσυκλέτα κυκλοφορεί στην Ευρώπη και σε Α2 έκδοση με 95 hp.
Στις αναρτήσεις το 790 Duke φέρει WP APEX ανεστραμμένο πιρούνι και μονό πίσω αμορτισέρ, ενώ στα ηλεκτρονικά έχουμε 4 Riding Modes, τα RAIN, STREET και SPORT του βασικού εξοπλισμού και του προαιρετικού TRACK που βοηθά τον αναβάτη να ρυθμίσει απόλυτα το Traction Control και την απόκριση του γκαζιού.
Για το 2024 η KTM δίνει έμφαση στα επίσημα αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας, φωτογραφίζοντας την για το press kit με... όλο τον κατάλογο αξεσουάρ της εταιρείας, με το υπέροχο τελικό της Akrapovicνα ανεβάζει το οπτικό αποτέλεσμα τουλάχιστον… 200% σε σχέση με το στάνταρ, αλλά και χωρίς εξοπλισμό δρόμου και με κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη!
Περισσότερες πληροφορίες για το 790 Dukeαλλά και για τις δυνατότητες χρηματοδότησης μέσω της Santander Consumer Finance, στο επίσημο δίκτυο συνεργατών της ΚΤΜ.
Zero XE και XB – Νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με χωμάτινο προσανατολισμό
Με χαμηλό βάρος, φιλικότητα στην χρήση και 3 riding modes
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
31/7/2025
Η Zero Motorcycles, κάνει είσοδο στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών trail bikes, παρουσιάζοντας τα νέα XE και XB. Πρόκειται για δύο προτάσεις που συνδυάζουν την απόλαυση της off‑road οδήγησης με την απλότητα και την αθόρυβη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες αναβατών.
Παρότι έχουν διαφορετική απόδοση και προσανατολισμό, τα Zero XE και XB μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία στην οδήγηση με μηδενικές εκπομπές και ευκολία χρήσης χωρίς συμπλέκτη ή αλλαγές ταχυτήτων. Αρκεί να γυρίσεις το γκάζι και η μοτοσυκλέτα “ζωντανεύει”.
Zero XE – Για τους απαιτητικούς αναβάτες
Η XE είναι η πιο δυνατή και ολοκληρωμένη πρόταση των δύο. Ο ηλεκτροκινητήρας της αποδίδει περίπου 20 ίππους και μια εντυπωσιακή ροπή που ξεπερνά τα 635 Nm, επιτρέποντας τελική ταχύτητα κοντά στα 85 km/h. Η τροφοδοσία γίνεται από αποσπώμενη μπαταρία 4,3 kWh, η οποία φορτίζει πλήρως σε περίπου 5,5 ώρες και προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 100 km σε σταθερή ταχύτητα 50 km/h.
Το βάρος της περιορίζεται στα μόλις 101 κιλά, ενώ οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις –με διαδρομή 215 mm μπροστά και 248 mm πίσω– σε συνδυασμό με τους τροχούς 21″ εμπρός και 18″ πίσω, προσφέρουν εξαιρετική ικανότητα στο χώμα. Η XE εξοπλίζεται με τρία riding modes (Eco, Standard, Sport), traction control που απενεργοποιείται, hill-hold, αισθητήρα ανατροπής, ρύθμιση ανάκτησης ενέργειας και οθόνη TFT 2,4″. Στην ελληνική αγορά η τιμή της διαμορφώνεται στα €6.600.
Zero XB – Η προσιτή είσοδος στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης
Η XB είναι η ελαφριά και προσιτή επιλογή για όσους θέλουν να μπουν στον κόσμο των ηλεκτρικών off‑road μοτοσυκλετών. Ο κινητήρας της αποδίδει περίπου 10 ίππους και ροπή που ξεπερνά τα 370 Nm, με τελική ταχύτητα έως 45 km/h. Διαθέτει μπαταρία 2,4 kWh, η οποία φορτίζει πλήρως σε περίπου 3 ώρες και προσφέρει αυτονομία μέχρι 75 km.
Το χαμηλό βάρος των μόλις 63 μόλις κιλών την καθιστά εξαιρετικά εύχρηστη, ενώ οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις –με διαδρομή 195 mm μπροστά και 176 mm πίσω και οι τροχοί 19″ εμπρός και πίσω προσφέρουν επαρκή ικανότητα τόσο σε αστικές όσο και σε χωμάτινες διαδρομές. Η XB μοιράζεται με την XE στα riding modes, το traction control, το hill-hold και την TFT οθόνη 2,4. Η τιμή της ξεκινά στα €4.600.
Η XE απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν υψηλότερες επιδόσεις, μεγαλύτερη αυτονομία και κορυφαία ποιότητα κύλισης, ενώ η XB είναι ιδανική για αρχάριους, για χρήση σε περιορισμένους χώρους ή για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη με την έξτρα δυνατότητα για λίγη διασκέδαση στο χώμα. Και στις δύο περιπτώσεις, η Zero δείχνει ότι η ηλεκτροκίνηση στο off‑road είναι πλέον εδώ.