Moto Guzzi V100 Stelvio - Νέες "κατασκοπικές" φωτογραφίες

Όλο και πιο κοντά στην παραγωγή
Moto Guzzi Stelvio 2024
Από το

motomag

27/6/2023

Η Moto Guzzi το 2022 στην EICMA είχε αποκαλύψει πως έχει στα σκαριά το νέο της Adventure μοντέλο το οποίο ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει το όνομα V100 Stelvio. Κατόπιν κυκλοφόρησαν και οι πρώτες "κατασκοπικές" φωτογραφίες από τις δοκιμές της μοτοσυκλέτας στον δρόμο, ενώ τώρα έχουμε νέα... φουρνιά φωτογραφιών που δημοσιεύει το γερμανικό site Motorrad.

Δύο καμουφλαρισμένα Moto Guzzi V100 Stelvio πιάστηκαν επ' αυτοφώρω στο Noale, βόρεια της Βενετίας, κοντά στην βάση της Aprilia, εκεί όπου εξελίσσονται τώρα τα νέα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας. Στις νέες φωτογραφίες του V100 Stelvio βλέπουμε την ύπαρξη ραντάρ για σύστημα Adaptive Cruise Control, το οποίο για πρώτη φορά θα εφοδιάσει κάποιο μοντέλο της Moto Guzzi, ενώ η μοτοσυκλέτα έχει χούφτες στο τιμόνι, ψηλότερη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, σχάρα, βάσεις βαλιτσών, φώτα full-LED και το πιθανότερο την έγχρωμη οθόνη TFT 5” από το Mandello. Τα ελαστικά από ότι βλέπουμε είναι όμοια με ότι μας έδειξε η ιταλική εταιρεία στην EICMA, δηλαδή έχουν ασφάλτινο προφίλ, ενώ οι ακτινωτές ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.

Moto Guzzi Stelvio 2024

Όσον αφορά στην καρδιά του νέου V100 Stelvio, εδώ τα πράγματα είναι αρκετά ξεκάθαρα, ο V2 κινητήρας των 1.042 κυβικών εκατοστών προέρχεται από το Moto Guzzi Mandello και το πιθανότερο είναι η ιπποδύναμη να παραμείνει ως έχει, δηλαδή στους 115 ίππους και στα 10,7 kgm ροπής. Το βάρος αναμένεται να είναι περίπου στα 230 κιλά γεμάτη.

Moto Guzzi Stelvio 2024
Ετικέτες

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες