Moto Guzzi V7 III Stone S: Νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής!

Σε 750 αριθμημένα αντίτυπα!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

9/3/2020

Η Moto Guzzi είναι μια απ' τις ελάχιστες εταιρείες που προσφέρει ένα περιορισμένης παραγωγής μοντέλο με σχετικά χαμηλό κόστος. Για το 2020, παρουσιάσε την V7 III Stone S, που θα παραχθεί σε μόλις 750 αντίτυπα! Διάσπαρτες κόκκινες λεπτομέρειες, αδιάβροχη σέλα με επένδυση Alcantara, φώτα LED και βαφή που ξεχωρίζει, είναι μερικά απ' τα στοιχεία που την καθιστούν μοναδική. Και όλα αυτά με κόστος απόκτησης που περιορίζεται στις 9.980 ευρώ! Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

MOTO GUZZI V7 III STONE S

MIA NEA ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ BEST SELLER ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΟΥ MANDELLO, ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΑ 750 ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.

Η V7 III STONE S ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ SPORT ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ FULL LED ΦΩΤΑ, ΤΑ ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ 

Στην ιστορία του αετού, το γράμμα S συνδέεται με τις σπορ Moto Guzzi της δεκαετίας του ‘70, όπως η επιτυχημένη 750 S του 1974, διάδοχος της V7 Sport του 1971, του αριστουργήματος του σχεδιαστή Lino Tonti, της οποίας οι πρώτες 200 μονάδες είχαν πλαίσιο σε κόκκινο χρώμα.

Εμπνευσμένη από αυτή την πλούσια παράδοση, παρουσιάζεται μία νέα αποκλειστική έκδοση της Moto Guzzi V7 III Stone, με την ονομασία S: μοντέλο περιορισμένης και αριθμημένης παραγωγής, η V7 III Stone S αποτελεί την πιο σπορ και μοντέρνα έκφραση ενός εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου, που χαρακτηρίζεται από το ουσιώδες στυλ και το περιθώριο για customization.

H Moto Guzzi V7 III Stone S, η μοναδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής στην γκάμα V7 III 2020, πρόκειται να παραχθεί σε μόλις 750 αριθμημένα οχήματα, αριθμός που αναφέρεται στον κυβισμό του κινητήρα “settemmezzo” (εφτάμησι) από το Mandello.  Ο σειριακός αριθμός κάθε μοντέλου αποτυπώνεται στην τιμονόπλακα.

Τα χαρακτηριστικά που καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμη τη νέα Moto Guzzi V7 III Stone S είναι το ρεζερβουάρ σε στυλ βουρτσισμένου χρωμίου που διατρέχει ένας μαύρος δερμάτινος ιμάντας, τα full-LED φώτα, συμπεριλαμβανομένων του προβολέα, του πίσω φαναριού και των φλας. Αυτή η σύγχρονη, τεχνολογική πλευρά παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκδοση "Night Pack" της V7 III Stone, η οποία περιλαμβάνει επίσης τη χαμηλωμένη θέση του προβολέα και του πίνακα οργάνων και ένα πιο κοντό και λεπτό πίσω φτερό. Οι νέοι καθρέφτες τύπου bar-end έρχονται να ολοκληρώσουν τη σπορ, δυναμική εμφάνιση.

Μια ακόμα σπορ πινελιά χαρίζουν οι πολυάριθμες κόκκινες λεπτομέρειες: ο εμβληματικός αετός που δεσπόζει και στις δύο πλευρές του ρεζερβουάρ, τα ελατήρια των αμορτισέρ και η κομψή κόκκινη ραφή στην αποκλειστική αδιάβροχη σέλα, επενδεδυμένη με Alcantara®, ένα εξαιρετικά ανθεκτικό υλικό. Το πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης τάπα ρεζερβουάρ από ανοδιωμένο billet αλουμίνιο και πλαϊνά φέρινγκ αλουμινίου με το ειδικό λογότυπο.

Τα μηχανικά μέρη παρουσιάζονται επίσης εκλεπτυσμένα, με τα καλύμματα των σωμάτων ψεκασμού από βουρτσισμένο αλουμίνιο και τις γυαλισμένες ψύκτρες κυλινδροκεφαλών. Όπως σε όλα τα μοντέλα V7 III Stone, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από  μια ενιαία κυκλική οθόνη με αναλογικό ταχύμετρο και όλες τις άλλες πληροφορίες να εμφανίζονται στην ψηφιακή οθόνη. Επιπλέον, τα ελαστικά Dunlop Arrowmax Streetsmart, δίνουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά αυτής της νέας, σπορ έκδοσης του «εφτάμησι» από το Mandello.

Η V7 III Stone S διατίθεται στα σημεία πώλησης Moto Guzzi, με ενδεικτική τιμή λιανικής 9.980€ και ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα.

Επιπλέον η Moto Guzzi προσφέρει δωρεάν ένα σημαντικό πακέτο προνομίων με αγορά οποιασδήποτε καινούριας μοτοσυκλέτας, εξασφαλίζοντας υψηλή αξία μεταπώλησης και ξέγνοιαστα χιλιόμετρα:

  • 2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης*
  • 4 χρόνια οδική βοήθεια

 

*Η εγγύηση καλύπτει κάθε κόστος επισκευής που σχετίζεται με βλάβες ή δυσλειτουργίες, οι οποίες προκαλούνται λόγω κατασκευής ή λόγω ελαττωματικών εξαρτημάτων, καθώς και την αντικατάσταση εξαρτημάτων με ζημιές, και την εργασία που απαιτείται για την αποσυναρμολόγηση και τοποθέτησή τους.

Πρόταση CFMOTO να αγοράσει την MotoGP ομάδα της KTM!

Οι περικοπές των Ινδών το εισητήριο για την είσοδο των Κινέζων στο MotoGP!
Πρόταση CFMOTO να αγοράσει την MotoGP ομάδα της KTM!
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

12/11/2025

Με την Bajaj να πιάνει το τιμόνι της αυστριακής εταιρείας, η πορεία της KTM στο MotoGP θα μπορούσε να λήξει σχετικά σύντομα με κερδισμένη τη CFMOTO.

Ο ισχυρός ανήρ της ινδικής εταιρείας Rajiv Bajaj, δήλωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να μειώσει τα έξοδα της KTM στον δρόμο προς την αναδιάρθρωση της εταιρείας στους περισσότερους τομείς, βλέποντας ότι σε κάποιους από αυτούς το ποσοστό μπορεί να ξεπεράσει και το 50%. Σε αυτούς τους τομείς περιλαμβάνονται φυσικά και οι αγωνιστικές δραστηριότητες των Αυστριακών, με την ΚΤΜ να έχει άρρηκτα συνδέσει το όνομά της με τους αγώνες εκτός και εντός ασφάλτου, έχοντας παρουσία και στην πιο πολυέξοδη διοργάνωση του πλανήτη, την κορυφαία κατηγορία του MotoGP. 

Το σλόγκαν της KTM "Ready to Race" είναι άλλωστε αυτό που σκέφτεται κανείς σχεδόν ταυτόχρονα με την ίδια την εταιρεία όταν τη φέρνει στο μυαλό του και όχι άδικα με τους δεκάδες Παγκόσμιους Τίτλους που έχει κερδίσει σχεδόν σε κάθε είδους αγώνα που περιλαμβάνει χώμα.

Στο μεταξύ δεν γίνεται να υπάρξει Rally Dakar χωρίς την KTM, κυριολεκτικά μιλώντας, όπως επίσης τεράστιο θα είναι το πλήγμα αν λείψει από τους χωμάτινους αγώνες. Αντιθέτως τα MotoGP μπορούν χωρίς την KTM και η KTM μπορεί χωρίς τα MotoGP. Να μην το μπερδέψουμε αυτό, στόχος των MotoGP θα ήταν να είναι όλοι εκεί σε σημείο που να μην υπάρχει χώρος για δορυφορικές ομάδες, αλλά από πλευράς αναγκαιότητας δεν συμβαίνει στα MotoGP εκείνο που υπάρχει σε άλλα παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως τα Rally με τους συμμετέχοντες μοτοσυκλετιστές στο Dakar να βασίζονται στην εργοστασιακή ομάδα της KTM για ανταλλακτικά κατά την διάρκεια του αγώνα.

Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή επίσημη ενημέρωση προς τα έξω, εκείνο που έχει συμβεί, ξεκινώντας την συζήτηση για την πορεία της KTM, είναι διφορούμενες απαντήσεις στελεχών της εργοστασιακής ομάδας προς προμηθευτές για το μέλλον από το 2027 και μετά, όπως επίσης και διευρενητικές επαφές Κινέζων στελεχών σε κατασκευαστή κορυφαίων αναρτήσεων και φρένων. Όλα αυτά είναι αρκετή ένδειξη για να φανεί πως υπάρχει συζήτηση. Το ότι συζητείται όμως, δεν σημαίνει πως συμβαίνει κιόλας ή ότι μπορεί να ευδοκιμήσει. Πιο αναλυτικά:

Η μελλοντική παρουσία της KTM στο MotoGP φαίνεται να βρίσκεται υπό απειλή αν ο Διευθυντής του ινδικού κολοσσού κάνει πράξη όλα του τα λεγόμενα με την ίδια την Bajaj να μην έχει πρόθεση, τουλάχιστον σύμφωνα με τις δηλώσεις του Rajiv, να αγωνιστεί στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, ούτε στις μικρότερες κατηγορίες Moto2 και Moto3.

Η KTM Racing αποτελεί ξεχωριστή εταιρεία μέσα στον πρώην όμιλο του Pierer και η πώλησή της για τον εξορθολογισμό των οικονομικών της KTM ήταν ένα από τα πρώτα σενάρια που ακούστηκαν. Εκείνη την περίοδο θα ήταν ανόητο να συνέβαινε και έδειχνε και λάθος από πλευράς των δημοσιοευμάτων γιατί πολύ απλά είχε εξασφαλισμένους πόρους που κανείς δεν μπορούσε να τους αγγίξει. Σε αντίθεση με τη Bajaj όμως που δεν έχει ούτε την γκάμα, ούτε στηρίζεται επικοινωνιακά σε κάτι τέτοιο, η KTM δεν υπήρξε μέχρι σήμερα και δεν μπορεί να υπάρξει ούτε στο μέλλον χωρίς να συμμετέχει σε αγώνες, γενικά. Άρα αν φύγει από τα MotoGP δεν σημαίνει πως δεν θα συνεχίσει στα Rally.

Η Bajaj μπορεί να βλέπει μόνο λογιστικά νούμερα και να μην ενδιαφέρεται για τα MotoGP, όμως δεν ισχύει αυτό για τον άλλο μεγάλο συνέταιρο -τουλάχιστον ακόμη- των Αυστριακών, τη CFMOTO. Η κινέζικη εταιρεία η οποία φέτος με την ομάδα της Aspar Team πάλεψε ξανά για την κορυφή στη Moto3 -πέρσι πήρε το πρωτάθλημα ο "δικός" της David Alonso - έχει ως όνειρο να γίνει ο πρώτος Κινέζος κατασκευαστής που θα έχει παρουσία στην κορυφαία κατηγορία και στο αγωνιστικό του πρόγραμμα συνεργάζεται με την KTM.

Ο ευκολότερος τρόπος για τη CFMOTO, για να πετύχει τον στόχο της είναι να αγοράσει ολόκληρη την εργοστασιακή ομάδα της KTM Racing στο MotoGP, μαζί με τα δικαιώματα χρήσης για οτιδήποτε έχει εξελίξει, ή εξελίσσει η εταιρεία για το κορυφαίο πρωτάθλημα των δύο τροχών. Η Bajaj γνωρίζει καλά ότι οι αγώνες αποτελούν μέρος του DNA της KTM και δεν πρόκειται να εξαλείψει εντελώς τη χρηματοδότηση των αγωνιστικών της δραστηριοτήτων. Όμως αν ο Rajiv Bajaj υλοποιήσει αυτά που έχει ανακοινώσει, τότε η KTM Factory Racing δεν αποκλείεται να καταλήξει στην αγκαλιά της CFMOTO. 

Προς το παρόν πάντως η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας με τον κινητήρα των 850 κ.εκ. συνεχίζεται κανονικά και αυτό κρατά ψηλά και την αξία της ομάδας, με την υπάρχουσα μοτοσυκλέτα να βελτιώνεται συνεχώς υπό τις οδηγίες του Pedrosa, ενώ η KTM θα συμμετέχει σίγουρα ως κατασκευαστής στα MotoGP και την ερχόμενη σεζόν. Τότε λήγει και το υπάρχον συμβόλαιο με τους διοργανωτές με την Bajaj να μην θέλει να μπει σε διαδικασίες που μπορεί να της στοιχίσουν περισσότερα από αυτά που θέλει να περικόψει. Από το 2027 λοιπόν, ίσως θα μπορούσε να κάνει την κίνησή της η CFMOTO και να γράψει ιστορία.

Πληροφορίες θέλουν επίσης την Κίνα να εξετάζεται εκ νέου για να μπει στο καλεντάρι του MotoGP, με το 2008 να ήταν η τρίτη και τελευταία μέχρι στιγμής χρονιά που είδαμε αγώνα εκεί. Αυτά τα τελευταία 17 χρόνια έχουν αλλάξει πολλά στην κινέζικη κουλτούρα γύρω από τους δύο τροχούς, αναμφίβολα γύρω από τις μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες και φυσικά στις πωλήσεις. Εκείνη την περίοδο δεν υπήρχε μοτοσυκλετιστική κουλτούρα στην Κίνα και παρά τον τεράστιο πληθυσμό δεν γέμιζαν τις κερκίδες. Είμαστε μάρτυρες μίας ταχύτατης αλλαγής, ένα κύμα μοτοσυκλετισμού που η CFMOTO το έχει σερφάρει πρώτη από τους τοπικούς κατασκευαστές. Την τελευταία εξαετία χτίζουν την μία πίστα πίσω από την άλλη και τρέχουν σε ενιαία πρωταθλήματα με CFMOTO. Ταξιδεύουν για πρώτη φορά με μοτοσυκλέτες κάνοντας εσωτερικό τουρισμό και φυσικά χτίζουν γκάμα εκεί που δεν υπήρχε στις μάρκες τους. Λογικό είναι να εξαπλώνονται πλέον και αγωνιστικά, το μόνο που ξαφνιάζει είναι η ταχύτητα με την οποία προχωρούν οι εξελίξεις, τρεις φορές μεγαλύτερη από αυτό που έχουμε δει στο παρελθόν.

Οι συζητήσεις λοιπόν οδηγούνται προς την κατεύθυνση να δούμε αγώνα εντός Κίνας και μάλιστα με κινέζικη εταιρεία να έχει αγωνιστική ομάδα με δική της, πλέον, μοτοσυκλέτα. Σύμφωνα με πληροφορίες η CFMOTO είναι και εκείνη που φαίνεται πως πιέζει τους διοργανωτές για την επιστροφή της Κίνας στο MotoGP, συμπληρώνοντας έτσι τα κομμάτια του παζλ.

Ετικέτες