Νέο Daytona U125 by Zontes

Ένα νέο μικρό streetfighter
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

25/9/2020

H Γκοργκόλης Α.Ε., η ελληνική αντιπροσωπεία της Zontes, ανακοίνωσε την άφιξη ενός νέου μοντέλου, που έρχεται "να εισβάλλει" στην μικρή κατηγορία κυβικών των streetfighters. Το U125 διαθέτει μια ιδιαίτερη σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά στάνταρ κατασκευής, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για την τεχνολογία κατασκευής, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το κόστος του στην Ελλάδα, μπορείτε να τα βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

Δελτίο τύπου

Εισβολή στην κατηγορία των 125 Street Fighter

Τα DAYTONA X310, V310, T310, R310 και R250 έχουν ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού στην κατηγορία τους. Σήμερα, η σειρά προϊόντων DAYTONA by Zontes έρχεται να “εισβάλει” δυναμικά στην κατηγορία των Street Fighters, με τη “Naked” U125. Οι λεπτομέρειες και το φινίρισμά της, διατηρούν τα εκπληκτικά υψηλά standards που πλέον έχει θέσει το εργοστάσιο και έχουν προκαλέσει διθυραμβικά σχόλια από ειδικούς και καταναλωτές. Η σχεδίασή της με το επιθετικό ανυψωμένο πίσω τμήμα της παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στη μεγαλύτερη αδερφή της, τη γυμνή R310. Ενώ η κάθετη διάταξη φωτισμού μπροστά, δίνει στο βλέμμα της μία πολύ επιθετική όψη, χαρίζοντάς της προσωπικότητα και εμφάνιση “KING KONG”.

Υψηλής Τεχνολογίας Κινητήρας

Η U125 έρχεται εξοπλισμένη με έναν, νέο, υψηλής τεχνολογίας, Euro 5, υγρόψυκτο, 4 βάλβιδο κινητήρα 125κ.εκ. με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 15 ίππους, μέγιστη ροπή στα 16 Nm και υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1. Η διπλή χαρτογράφηση του κινητήρα, Eco και Sport προσφέρει ασυναγώνιστη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του αναβάτη, ενώ το 6τάχυτο κιβώτιο, συνδυάζεται με τον συμπλέκτη ολίσθησης, προσφέροντας ελαφριά αίσθηση της μανέτας και σιγουριά κατά την πέδηση. Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται με σύστημα EFI της BOSCH, ενώ αξιοσημείωτα χαμηλή είναι η κατανάλωση καυσίμου της U125, η οποία κυμαίνεται στα 2 l/100km. Σε συνδυασμό με το μεγάλο δοχείο καυσίμου 12.5 lt, μπορεί να προσφέρει αυτονομία πάνω από 600km.

Συμπαγείς διαστάσεις & εξαιρετικές προδιαγραφές

Το κοντό μεταξόνιο 1.355mm και το πλάτος, μόλις στα 845mm, αυξάνει την ευελιξία της μοτοσυκλέτας μέσα στην πόλη.

Η U125 φοράει μοναδικές, εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες από κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.

Διαθέτει ισχυρή δύναμη και αίσθηση πέδησης με μεγάλο δισκόφρενο 300mm εμπρός με διπίστονες δαγκάνες και δισκόφρενο 230mm πίσω, ελεγχόμενα από δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH.

Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock ανάρτηση πίσω. Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης με την συνολική σχεδίαση να είναι προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση με δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου για την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε αναβάτη.

Το ψαλίδι είναι ασύμμετρο κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, υιοθετώντας ένα σχήμα “τόξου” στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, παράλληλα με υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.

 

Κορυφαίος Εξοπλισμός

Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με διακριτική κοντή απόληξη προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα στη U125, κρατώντας παράλληλα χαμηλά το κέντρο βάρους της και επιτυγχάνοντας τη βέλτιστη κατανομή μάζας μεταξύ της αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη διάρκεια ζωής.

Η σέλα είναι χυτής σχεδίασης, ανεξάρτητη για επιβάτη και συνεπιβάτη χαρίζοντας sport στιλ στην U125. Η μοναδική τεχνολογία παραγωγής της, κάνει το σφουγγάρι μαλακό και αναπαυτικό χωρίς να παραμορφώνει.

Η U125 διαθέτει standard προστατευτικά μανέτας φρένου και συμπλέκτη. Κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου διαθέτουν έτοιμες αναμονές για να τοποθετηθούν χούφτες.

Προηγμένη Τεχνολογία

Η U125 θέτει εκπληκτικά υψηλά standards στον τομέα της τεχνολογίας με Keyless σύστημα ελέγχου. Το ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η U125 αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει. Παράλληλα έχει δοθεί τεράστια προσοχή στους διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ με τα συστήματα ηλεκτρικού ανοίγματος ρεζερβουάρ, σέλας και το ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού εξασφαλίζεται ευκολία και άνεση για τον αναβάτη.

Τα FULL LED φωτιστικά σώματα συμπληρώνουν την επιθετική όψη της U125, με δύο κάθετης διάταξης προβολείς μπροστά, 2 DRL φώτα ημέρας και ένα πίσω φανάρι τοποθετημένο στην άκρη της αιωρούμενης ουράς. Οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση παρέχονται από τη συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων, ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

Χρώμα

Μπλε – Γκρι

Τιμή

2.695€

Διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε..

Aprilia SR 400 GT - Έρχεται crossover-adventure scooter στα 400 κ.εκ. από το Noale

Στα πρότυπα του μικρότερου μοντέλου - Με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και 16άρη εμπρός τροχό
Spy Aprilia SR 400 GT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2025

H Aprilia ετοιμάζεται να εισάγει την δική της πρόταση για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των adventure/crossover scooters με το ερχόμενο SR 400 GT διευρύνοντας παράλληλα προς τα πάνω την ομώνυμη σειρά.

Η Aprilia διαθέτει ήδη στην γκάμα των σκούτερ της, SR GT στα 125 και 200 ​​κ.εκ. Η εμφάνιση ενός πρωτοτύπου δοκιμών στο Βένετο υποδηλώνει τώρα μια επέκταση της σειράς. Το νέο μοντέλο, που θα ονομάζεται πολύ πιθανά SR 400 GT, μοιάζει να είναι μια εναλλακτική λύση στα μεσαία crossover όπως το Honda ADV350.

Spy Aprilia SR 400 GT

Οι γραμμές του έντονα καμουφλαρισμένου μοντέλου προπαραγωγής θυμίζουν την τελευταία γενιά της RSV4 - το μπροστινό μέρος, ειδικότερα που είναι τυπικό της Aprilia και αυτό που βλέπουμε και το μικρότερο SR GT. Όλα μοιάζουν αεροδυναμικά σχεδιασμένα μπροστά και ένα μοντέρνο, λεπτό πίσω μέρος συμπληρώνει το σύνολο. Το παραδοσιακό πίσω φανάρι, όπως είναι πλέον κοινή πρακτική, παραλείπεται και η λειτουργία του φαίνεται να έχει ενσωματωθεί στα φλας. Για την εργονομία της θέσης του αναβάτη φαίνεται πως έχει γίνει πρόβλεψη και για την όρθια στάση, με το μεγάλο τιμόνι να βρίσκεται σχετικά ψηλά, αν και δεν βλέπουμε έξτρα πίσω μαρσπιέ

Spy Aprilia SR 400 GT

Το SR 400 GT στηρίζεται στο υπάρχον Piaggio Beverly 400 και η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 399 κ.εκ. του ομίλου που αποδίδει 36 ίππους. Το ψαλίδι και τα μέρη του πλαισίου προέρχονται επίσης από το αδελφό μοντέλο. Ωστόσο, η Aprilia ακολουθεί τον δικό της δρόμο με το σύστημα πέδησης και τις αναρτήσεις για να προσδώσει πιο ουσιαστικά crossover χαρακτηριστικά στο μοντέλο της: μπροστά έχει τοποθετηθεί διαφορετικό σύστημα πέδησης, ενώ νέο είναι και το ανεστραμμένο πιρούνι με μεγαλύτερη διαδρομή. Υπάρχουν επίσης νέα διπλά αμορτισέρ με δοχείο αζώτου που έχουν και αυτά μεγαλύτερη διαδρομή έναντι εκείνων του Beverly. Το διπλό σωληνωτό πλαίσιο και το κιβώτιο ταχυτήτων CVT παραμένουν αμετάβλητα, με το πλαίσιο να έχει δεχτεί ενισχύσεις για να ανταπεξέρθει και στην εκτός δρόμου οδήγηση. Η τρέχουσα εξάτμιση δείχνει να προέρχεται από το Beverly χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα υιοθετηθεί στην παραγωγή και τουλάχιστον το κάλυμμα του τελικού θα είναι διαφορετικό.

Spy Aprilia SR 400 GT

Σημαντικό είναι το μέγεθος των τροχών με το μεγάλο SR GT να έχει ζάντα 16 ιντσών μπροστά και όχι μικρότερη, στα πρότυπα της GT κατηγορίας. To νέο crossover scooter των Ιταλών φαίνεται να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, ίσως όχι τόσο για να κάνει την εμφάνισή του στην ερχόμενη EICMA τον Νοέμβριο.