Νέο Honda CRF450R 2021!

Διέρρευσαν πατέντες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

22/6/2020

Το CRF450R της Honda για το 2021 είναι καθ' οδόν, όπως μαρτυρούν οι πατέντες που κατέθεσε η Honda και ανακάλυψε το motorcycle.com. Οι συγκεκριμένες πατέντες έχουν κατατεθεί μέχρι στιγμής στην Ιαπωνία, στο Λάος και στη Νέα Ζηλανδία (αυτές της Ιαπωνίας δεν έχουν βγει ακόμη στη δημοσιότητα). Μάλιστα αφορούν τα μοντέλα παραγωγής κι όχι τα αγωνιστικά μοντέλα.

Αυτό φαίνεται και από τον σωλήνα της εξάτμισης που είναι ο στάνταρ κι όχι αυτός της Yoshimura που έχουν τα αγωνιστικά μοντέλα. Από τα σχέδια βλέπουμε ότι υπάρχει νέος σχεδιασμός για τα πλαστικά, ένα τελικό εξάτμοσης, επανασχεδιασμένος κινητήρας, νέο  λεπτότερο πλαίσιο, πιο λεπτή σέλα και πιο αιχμηρή –και με περισσότερη κλίση- ουρά.

Συνολικά, έχει διατηρηθεί η επιθετική και ιδιαίτερα κομψή εμφάνιση των CRF. Μέχρι στιγμής πάντως, το εργοστάσιο δεν έχει συμπεριλάβει την μοτοσυκλέτα στο line up της, αν και ήδη συμμετέχει με το πρωτότυπο στο MXGP, γεγονός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν όλες οι λεπτομέρειες για το νέο CRF450R.

 

 

Aprilia SR 400 GT - Έρχεται crossover-adventure scooter στα 400 κ.εκ. από το Noale

Στα πρότυπα του μικρότερου μοντέλου - Με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και 16άρη εμπρός τροχό
Spy Aprilia SR 400 GT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2025

H Aprilia ετοιμάζεται να εισάγει την δική της πρόταση για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των adventure/crossover scooters με το ερχόμενο SR 400 GT διευρύνοντας παράλληλα προς τα πάνω την ομώνυμη σειρά.

Η Aprilia διαθέτει ήδη στην γκάμα των σκούτερ της, SR GT στα 125 και 200 ​​κ.εκ. Η εμφάνιση ενός πρωτοτύπου δοκιμών στο Βένετο υποδηλώνει τώρα μια επέκταση της σειράς. Το νέο μοντέλο, που θα ονομάζεται πολύ πιθανά SR 400 GT, μοιάζει να είναι μια εναλλακτική λύση στα μεσαία crossover όπως το Honda ADV350.

Spy Aprilia SR 400 GT

Οι γραμμές του έντονα καμουφλαρισμένου μοντέλου προπαραγωγής θυμίζουν την τελευταία γενιά της RSV4 - το μπροστινό μέρος, ειδικότερα που είναι τυπικό της Aprilia και αυτό που βλέπουμε και το μικρότερο SR GT. Όλα μοιάζουν αεροδυναμικά σχεδιασμένα μπροστά και ένα μοντέρνο, λεπτό πίσω μέρος συμπληρώνει το σύνολο. Το παραδοσιακό πίσω φανάρι, όπως είναι πλέον κοινή πρακτική, παραλείπεται και η λειτουργία του φαίνεται να έχει ενσωματωθεί στα φλας. Για την εργονομία της θέσης του αναβάτη φαίνεται πως έχει γίνει πρόβλεψη και για την όρθια στάση, με το μεγάλο τιμόνι να βρίσκεται σχετικά ψηλά, αν και δεν βλέπουμε έξτρα πίσω μαρσπιέ

Spy Aprilia SR 400 GT

Το SR 400 GT στηρίζεται στο υπάρχον Piaggio Beverly 400 και η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 399 κ.εκ. του ομίλου που αποδίδει 36 ίππους. Το ψαλίδι και τα μέρη του πλαισίου προέρχονται επίσης από το αδελφό μοντέλο. Ωστόσο, η Aprilia ακολουθεί τον δικό της δρόμο με το σύστημα πέδησης και τις αναρτήσεις για να προσδώσει πιο ουσιαστικά crossover χαρακτηριστικά στο μοντέλο της: μπροστά έχει τοποθετηθεί διαφορετικό σύστημα πέδησης, ενώ νέο είναι και το ανεστραμμένο πιρούνι με μεγαλύτερη διαδρομή. Υπάρχουν επίσης νέα διπλά αμορτισέρ με δοχείο αζώτου που έχουν και αυτά μεγαλύτερη διαδρομή έναντι εκείνων του Beverly. Το διπλό σωληνωτό πλαίσιο και το κιβώτιο ταχυτήτων CVT παραμένουν αμετάβλητα, με το πλαίσιο να έχει δεχτεί ενισχύσεις για να ανταπεξέρθει και στην εκτός δρόμου οδήγηση. Η τρέχουσα εξάτμιση δείχνει να προέρχεται από το Beverly χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα υιοθετηθεί στην παραγωγή και τουλάχιστον το κάλυμμα του τελικού θα είναι διαφορετικό.

Spy Aprilia SR 400 GT

Σημαντικό είναι το μέγεθος των τροχών με το μεγάλο SR GT να έχει ζάντα 16 ιντσών μπροστά και όχι μικρότερη, στα πρότυπα της GT κατηγορίας. To νέο crossover scooter των Ιταλών φαίνεται να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης, ίσως όχι τόσο για να κάνει την εμφάνισή του στην ερχόμενη EICMA τον Νοέμβριο.