POLARIS RZR XP1000 & RZR XP4 1000 2024

Με ενισχυμένα πλαίσια, δυνατότερο κινητήρα, βελτιωμένο εξοπλισμό και πόρτες
Polaris RZR
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/3/2023

Η Polaris παρουσίασε τη νέα γκάμα των κορυφαίων Side by Side μοντέλων RZR XP 1000 και RZR XP4 1000 του 2024, με ενισχυμένα πλαίσια και ενισχυμένους άξονες που στόχο έχουν την αντοχή τους ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες (μεγάλα άλματα, τούμπες, κλπ.), δυνατότερο κινητήρα από τους 110 στους 114 hp, κοντύτερο γρανάζωμα για πιο σβέλτες επιταχύνσεις, και βελτιωμένο επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει για πρώτη φορά στο στάνταρ πακέτο ακόμα και πόρτες.

Σημειώστε πως οι ενισχύσεις και το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού μεταφράζονται σε 75 περισσότερα κιλά από πριν, ενώ οι δυο εκδόσεις των μεγάλων RZR αφορούν στη μεταφορά 2 ατόμων και 4 (XP4).

Παράλληλα, οι δυο παραπάνω εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν σε τρία πακέτα εξοπλισμού: Sport, Premium και Ultimate. Η Premium διαθέτει επιπλέον και οροφή, ελαστικά 30 ιντσών, βασικό ηχοσύστημα και ζώνες ασφαλείας 4 σημείων, ενώ η Ultimate “πατάει” σε αυτά και ξεχωρίζει με ένα κορυφαίο ηχοσύστημα Rockford Fosgate Audio, σύστημα πολυμέσων Ride Command, φόρτιση 900W, και προβολάκια.

Polaris RZR 2024

Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν νέα χαμηλότερα καθίσματα, νέο κοστούμι που πέρα από το αισθητικό φρεσκάρισμα προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα, νέα οθόνη οργάνων και κάλυμμα κινητήρα / cargo tray που αφαιρείται χωρίς εργαλεία.

Μετατρόχιο και μεταξόνιο παραμένουν ως είχαν, ενώ στις βελτιώσεις του 2024 προσθέστε και ένα νέο προφυλακτήρα μπροστά, νέο κοτσαδόρο, ψηλότερη τοποθέτηση εργάτη, πλήρη ποδιά προστασίας στο κάτω μέρος του οχήματος, βελτιωμένη ψύξη του CVT, νέο glove box για τον οδηγό, και αφαιρούμενες χειρολαβές συνεπιβάτη που ντουμπλάρουν και ως σταυρός, βοηθώντας στην αλλαγή ελαστικών!

Ίδιες είναι και οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Walker Evans σε σχέση με το 2023, με ανεξάρτητα ψαλίδια και στα 4 άκρα των RZR, ενώ στην πέδηση έχουμε 4 δισκόφρενα

Ετικέτες

Ural Neo 500 2026: Νέα πιο προσιτή μοτοσυκλέτα με καλάθι, έτη φωτός μπροστά σε τεχνολογία

Αλλαγή πλεύσης για την ιστορική εταιρεία - Λόγω πολέμου και κυρώσεων, με βοήθεια από την Κίνα
Ural 500 Neo
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

3/12/2025

Η αειθαλής Ural, γνωστή ανά τον κόσμο για την αφοσίωση της στις κλασικής αισθητικής και παρωχημένης τεχνολογίας μοτοσυκλέτες με καλάθι που κατασκευάζει, κάνει ένα τεχνολογικό άλμα με τη Neo 500, η οποία κατασκευάζεται στην Κίνα και φέρνει νέα δεδομένα για τη ρωσική εταιρεία που τα έχει βρει σκούρα με τον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας.

H Ural Neo 500 θα κατασκευάζεται στην Κίνα από τη Yingang, με το μοντέλο να μοιάζει με rebranding του υπάρχοντος SUV500 II των Κινέζων. Η Ural, έχοντας κέντρο διανομής και στις ΗΠΑ από το 2002, που απορροφά και τον μεγαλύτερο όγκο των πωλήσεών τη, μετέφερε την παραγωγή των παραδοσιακών boxer μοτοσυκλετών από τη Ρωσία στο Καζακστάν λόγω του πολέμου με την Ουκρανίας και των κυρώσεων που έχει δεχτεί η χώρα αναφορικά με τις εξαγωγές της. Ωστόσο παραγωγή των μοτοσυκλετών που προοριζόταν για εξαγωγές διακόπηκε τρία μόλις χρόνια μετά καθώς το project κρίθηκε ασύμφορο και έτσι το μέλλον της κλασικής σειράς της Ural, τουλάχιστον για τις μοτοσυκλέτες που δεν προορίζονται για την αγορά της Ρωσίας, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον αέρα.

Ural Neo 500

Για την ανάπτυξη μιας πιο προσιτής πλατφόρμας στράφηκε στην Κίνα, καταλήγοντας στην Yingang, έπειτα από επαφές με διάφορες εταιρείες. Το Ural Neo 500 δεν προορίζεται να αντικαταστήσει τη σειρά των κλασικών boxer μοτοσυκλετών, αλλά να αποτελέσει το νέο προσιτό οικονομικά "σημείο εισόδου" στη γκάμα της Ural, που βρισκόταν πριν στα 19.999 δολάρια Αμερικής. Το Το Ural Neo 500 αναμένεται να έχει τιμή κάτω από τα 15.000 δολάρια όταν κυκλοφορήσει επίσημα το δεύτερο τρίμηνο του 2026.

Ural Neo 500

Παρότι το μοντέλο προπαραγωγής που παρουσιάστηκε ήταν ουσιαστικά το Yingang SUV500 II, η τελική έκδοση της Ural ενδέχεται να έχει αλλαγές, με την εταιρεία να τονίζει πως οι μοτοσυκλέτες θα κατασκευάζονται με βάση τις προδιαγραφές ποιότητας της Ural, εδραιωμένες ύστερα από εξαντλητικές δοκιμές στη Ρωσία και το Καζακστάν.

Ural Neo 500

Το Ural 500 χρησιμοποιεί τον 446cc δικύλινδρο εν σειρά της Yingang, σχεδιασμένο από τη Zongshen. Χωρίς να υπάρχουν ακόμα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, η ισχύς αναμένεται γύρω στους 35 ίππους. Με ρεζερβουάρ στα 20 λίτρα, πλαίσιο ειδικά σχεδιασμένο για τρίκυκλο, με το καλάθι να έχει και αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος του και μπροστινή ανάρτηση με οδηγούνται βραχίονα αντί τηλεσκοπικού πιρουνιού αλλά και μια ιδιαίτερη διάταξη κιβωτίου (R-N-1-2-3-4-5) με την όπισθεν να μπαίνει μόνο με την χρήση του σχετικού λεβιέ στο δεξί γκριπ.

Ural Neo 500

Η αισθητική κινείται μακριά από τη ρετρό εικόνα των κλασικών Ural, υιοθετώντας κινέζικες adventure γραμμές και σύγχρονο εξοπλισμό. Το SUV500 II της Yingang, στο οποίο βασίζεται, διαθέτει κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών, θύρα USB, full LED φωτισμό και εμπρόσθια κάμερα καταγραφής 1080p, κάτι σύνηθες σε κινεζικά μοντέλα.

Ural Neo 500

Δεν είναι επιβεβαιωμένο εάν αυτά τα χαρακτηριστικά θα περάσουν αυτούσια στο Ural 500 και τι θα είναι διαθέσιμο ως προαιρετικός εξοπλισμός (κάγκελα για το καλάθι, σχάρα, ρεζέρβα κτλ) αλλά φαίνεται ότι το Neo θα είναι η πιο τεχνολογικά προηγμένη Ural μέχρι σήμερα.

Ural Neo 500

Η Ural Neo 500 έχει βασικό στόχο να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα με κάνιστρο φιλική προς αναβάτες δίχως πρότερη σχετική εμπειρία σε μια πιο προσιτή τιμή από τις παρελθούσες Ural.