Royal Enfield Himalayan 452 - Πλήρης αποκάλυψη με τεχνικά χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και αξεσουάρ

Δεν έμεινε τίποτα κρυφό για το ντεμπούτο της μοτοσυκλέτας στην EICMA στις 7 Νοεμβρίου
Royal Enfield Himalayan 452
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/11/2023

Λίγες ημέρες πριν το ντεμπούτο της Royal Enfield 452 στην EICMA, στο διαδίκτυο κυκλοφόρησαν τόσο η επίσημη μπροσούρα της μοτοσυκλέτας, όσο και όλες οι φωτογραφίες του press kit της.

Ο μονοκύλινδρος και υγρόψυκτος κινητήρας των 451,6 κ.εκ. έχει διάμετρο 84 mm, διαδρομή 81,5 mm, 4 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, συμπίεση 11,5:1 (από το 9,5 της 411) και ημί-ξηρό κάρτερ, διαθέτοντας σώμα ψεκασμού 42 mm και Ride by Wire, ενώ αποδίδει σύμφωνα με την Enfield 39,5 hp / 8.000 rpm και 4 kgm ροπής στις 5.500 rpm, για 196 γεμάτα κιλά -το νούμερο του βάρους είναι το μόνο που μας τα χαλάει η μοτοσυκλέτα, καθώς είναι αρκετά μεγαλύτερο από του ανταγωνισμού. Ο κινητήρας ονομάζεται Sherpa 452, το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις, με τον υγρό πολύδισκο συμπλέκτη να είναι περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση.

Royal Enfield Himalayan 452

Το ατσάλινο πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, δυο δοκών στρογγυλής διατομής, ενώ οι αναρτήσεις της Showa αποτελούνται από ανεστραμμένο και μη ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 mm, και μονό πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση μόνο για την προφόρτιση. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 200 mm, ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος αναφέρεται στα 230 mm.

Royal Enfield Himalayan 452

Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 21 και 17 ιντσών, με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της CEAT να έχουν διαστάσεις 90/90-21 και 140/80-17 και να είναι tubeless.

Royal Enfield Himalayan 452

Το ύψος στης στάνταρ σέλας είναι 825-845 mm, ενώ με τη χαμηλότερη σέλα αυτό μειώνεται στα 805-825 mm. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 17 λίτρων.

Royal Enfield Himalayan 452

Στα φρένα τη δουλειά αναλαμβάνει η ByBre με έναν δίσκο-ταψί 320 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, και με έναν 270 mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό.

Royal Enfield Himalayan 452

Στα όργανα βρίσκουμε την πρώτη TFT οθόνη της εταιρείας, η οποία είναι μάλιστα στρογγυλή 4 ιντσών, και έχει συνδεσιμότητα με δυνατότητες πλοήγησης (με Google Maps), τηλεφωνίας, μουσικής και διαδικτύου. Αυτή είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Enfield με 3 Riding Modes (Eco, Performance με το ABS στον πίσω τροχό ενεργοποιημένο και Performance με το ABS πίσω απενεργοποιημένο). Όπως σας έχουμε γράψει προηγουμένως τα φώτα είναι full-LED, ενώ τον ρόλο του πίσω φωτιστικού σώματος έχουν αναλάβει το φλας, όπως στις BMW. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και θύρα φόρτισης USB C.

Royal Enfield Himalayan 452

Όσον αφορά στις διαστάσεις της Himalayan 452, το μήκος ανακοινώνεται στα 2.245 mm, το πλάτος στα 852 mm, το ύψος στα 1.316 mm και το μεταξόνιο στα 1.510 mm.

Royal Enfield Himalayan 452

Η νέα Himalayan θα διατίθεται σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού και 5 χρωματικούς συνδυασμούς -Hanle Black, Kamet White, Slate Himalayan Salt, Slate Poppy Blue και Kaza Brown.

Royal Enfield Himalayan 452

Στα επίσημα αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνονται ψηλή ζελατίνα, κάγκελα προστασίας και αλουμινένια ποδιά κινητήρα, μεταλλική γρίλια προβολέα, αλουμινένιο προστατευτικό ψυγείου, και διαφορετικοί καθρέπτες.

Ετικέτες

Triumph Street Triple 765 RX 2026 - Νέα έκδοση με κορυφαία περιφερειακά, έτοιμη για trackday

Ανάρτηση Ohlins και στα δύο άκρα, ψηλά κλιπόν και 188 κιλά πλήρης υγρών
Triumph Street Triple 765 RX 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

19/11/2025

Η Triumph παρουσίασε τη Street Triple 765 RX που έρχεται να πάρει τη θέση της στην κορυφή της γκάμας της τρικύλνδρης γυμνής με αλλαγές που θα εκτιμηθούν ιδιαιτέρως σε trackday. 

Η πρώτη φορά που είδαμε τα αρχικά "RX" σε Street Triple ήταν το 2015 με εκείνη την έκδοση να έχει επίσης αλλαγές που την έκαναν πιο διασκεδαστική και αποδοτική σε περιβάλλον πίστας.

Η Street Triple 765 RX, η οποία παρουσιάστηκε στην έκθεση μοτοσυκλέτας Motorcycle Live στο Birmingham της Αγγλίας, θα είναι διαθέσιμη μόνο για ένα έτος και έρχεται για να αποτελέσει το "απόλυτο όπλο σε πίστα", σύμφωνα με την Τriumph που επιμελήθηκε δεόντως για να πιάσει τόπο ο λόγος της.

Τη μεγάλη διαφορά έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων την κάνουν οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins με ανεστραμμένο πιρούνι NIX30 και piggyback αμορτισέρ STX40. Το πιρούνι έχει διαδρομή 115 χλστ. και το αμορτισέρ δίνει στον πίσω τροχό 131,2 χλστ. διαδρομής.

Την πέδηση αναλαμβάνουν οι ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες Brembo Stylema που συνδυάζονται με ακτινική τρόμπα Brembo MCS, η οποία έχει ρυθμιζόμενη σε απόσταση μανέτα ενώ ρυθμίζεται ως προς την αναλογικότητα στο τράβηγμα της μανέτας.

Για τη βρετανική sport naked επιλέχθηκαν τα Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, ενώ στον εξοπλισμό ανήκουν μεταξύ άλλων η TFT οθόνη των πέντε ιντσών, το quickshifter, το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο βοηθημάτων για τον αναβάτη με Cornering ABS και Traction Control και λειτουργία πίστας για το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. 

Αλλαγές στον δυνατό εν σειρά τρικύλινδρο των 765 κ.εκ. δεν έχουμε με την ισχύ του να φτάνει τους 128 ίππους και τη ροπή στα 8,16 kg.m ροπής στις 12.000 και 9.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Άλλες αποκλειστικότητες που χαρακτηρίζουν τη Street Triple 765 RX είναι η πάνω billet αλουμινένια πλάκα το όνομα της έκδοσης που έχει χαραχτεί με lazer στο τελικό, τα ψηλά κλιπόν και η διαφορετική επένδυση της σέλας που φέρει και το σήμα της έκδοσης. 

Αποκλειστικός είναι και ο χρωματικός συνδυασμός Matt Aluminium Silve/Diablo Red με ασημί ματ εμπρός φτερό, ρεζερβουάρ και ουρά και κόκκινο υποπλαίσιο, πλαϊνά πλαστικά και ζάντες. Αυτός ο χρωματικός συνδυασμός αποτίνει φόρο τιμής στο πρώτο Street Triple RX.