Scrambler Ducati 1100 Club Italia

Έκδοση περιορισμένης παραγωγής
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

22/6/2020

To Scrambler Ducati Club Italia, είναι προϊόν της στενής συνεργασίας του σχεδιαστικού κέντρου της Ducati με το Scuderia Club Italia και πρόκειται για μια περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτα, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά στα μέλη του club.

Το Scuderia Club Italia είναι ένας σύνδεσμος ουσιαστικά αγωνιστικής φιλοσοφίας, που ιδρύθηκε στο 1989 από οδηγούς κλασικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, ειδικούς και φανατικούς φίλους των ρετρό οχημάτων. Τα μέλη του –ποτέ πάνω από 80 βάσει του καταστατικού του κλαμπ- έχουν ως κοινό παρονομαστή το πάθος τους για τα αυτοκίνητα. Το Club Italia συμβάλλει επίσης τα μέγιστα στην προώθηση των ιταλικών αυτοκινήτων μέσα από αγωνιστικά events ή με την παρουσία τους σε αντίστοιχες εκθέσεις, ενώ παράλληλα, σχεδιάζει και εξελίσσει αυθεντικές εκδόσεις αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.

Η εξέλιξη αυτού του σπέσιαλ Scrambler Ducati Vlub Italia, αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια της προηγούμενης συνεργασίας της Ducati και του Scuderia: Το 1995 φτιάχτηκαν 36 "Monster 900 Club Italia", τα οποία πλέον χαρακτηρίζονται ως συλλεκτικά αντικείμενα.

Βασισμένο πάνω στο Scrambler Ducati 1100 Sport PRO, στο Scrambler Ducati Club Italia έχει τα δικά του μοναδικά γραφικά και έναν μακρύ κατάλογο αξεσουάρ, καθιστώντας το ως το πιο ιδιαίτερο Scrambler που έχει φτιάξει ποτέ η Ducati.

Τα σχεδιαστικά highlights της συγκεκριμένης έκδοσης συμπεριλαμβάνουν την κόκκινη δερμάτινη σέλα της Poltrona Frau, με ενσωματωμένο το λογότυπο του Club Italia και το βαμμένο μπλε μεταλλικό ρεζερβουάρ με τα κόκκινα προστατευτικά στο πλάι, το οποίο φέρει το λογότυπο της Ducati σχεδιασμένο από τον διάσημο και θρυλικό Giugiaro. Το πλαίσιο είναι βαμμένο στο ίδιο μπλε χρώμα με το ρεζερβουάρ, ενώ το υποπλαίσιο είναι στο φυσικό χρώμα του αλουμινίου. Το μπροστά και το πίσω φτερό είναι αλουμινένια και βαμμένα τρικολόρε στα χρώματα της ιταλικής σημαίας. Οι ακτινωτοί τροχοί (με μαύρα στεφάνια και ακτίνες) συμπληρώνουν την εντυπωσιακή εικόνα. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και η αλουμινένια πλάκα στο πλαίσιο στην οποία αναγράφεται ο αύξοντας αριθμός του μοντέλου.

Πέραν όλων των παραπάνω, έχουν τοποθετηθεί τελικά από τιτάνιο της Termignoni και μια billet αλουμινένια τάπα στο ρεζερβουάρ, κάτω από την οποία φιγουράρει το λογότυπο του Club Italia. Τα LED φλας είναι αλουμινένια, όπως αλουμινένια είναι τα καπάκια από τα δοχεία των φρένων και του συμπλέκτη, οι μανέτες, τα προστατευτικά του πλαισίου και τα μαρσπιέ. Το προστατευτικό πλέγμα στον προβολέα προσθέτει μια vintage πινελιά, ενώ η προσθήκη των θερμαινόμενων γκριπ είναι μια ευπρόσδεκτη προσφορά για τις κρύες μέρες του χειμώνα.

Τα μέλη του κλαμπ είχαν την δυνατότητα για μια exclusive παρουσίαση του Scrambler Ducati Club Italia το περασμένο Σάββατο, με τις πρώτες παραγγελίες να τοποθετούνται την ίδια μέρα. Κάθε ιδιοκτήτης θα παραλαμβάνει και μια ξεχωριστή κουκούλα για την μοτοσυκλέτα, ένα πιστοποιητικό αυθεντικότητας κι ένα βαμμένο στο χέρι κράνος της Bell, που θα ταιριάζει με τα χρώματα και τα γραφικά της μοτοσυκλέτας.

"Όταν έχεις την ευκαιρία να συνεργαστείς με ανθρώπους που μοιράζονται το πάθος για υπέροχες κατασκευές, για ιταλικούς κινητήρες, την απόλαυση για τους καρπούς της δουλειάς τους, τότε το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο", σχολίασε ο επικεφαλής του Ducati Design Center, Andrea Ferraresi. "Το Scrambler Ducati Club Italia, αντανακλά αυτό το γεγονός στο έπακρο. Μαζί με τα μέλη του Scuderia Club Italia επιλέξαμε την κατάλληλη απόχρωση του μπλε, το υλικό της σέλας, το λογότυπο και τον εξοπλισμό που τοποθετήθηκε. Τίποτε δεν έγινε στην τύχη."

Πέρα όμως από την δημιουργία σπέσιαλ εκδόσεων, η συνεργασία της Ducati με το Scuderia Club Italia επεκτείνεται σε δωρέες για την μάχη κατά του Covid-19. Για κάθε μοτοσυκλέτα που θα αγοραστεί από τα μέλη του κλαμπ, θα διατεθούν 500 ευρώ στο #raceagainstCovid, η οργάνωση της Ducati για την συγκέντρωση πόρων προκειμένου να βοηθήσει το νοσοκομείο S. Orsola της Bologna στην παροχή θεραπευτικής αγωγής στους νοσούντες του κορωνοϊού.

 

 

Honda CB125R 2026 - Νέα χρώματα για τη μικρή commuter των 14,8 ίππων

Πλήρης ανανέωση στη χρωματική παλέτα της Α1 μοτοσυκλέτας
Honda CB125R 2026 - νέα χρώματα
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/12/2025

Το CB125R συνεχίζει την πορεία του με τις αλλαγές που δέχτηκε το 2024, όμως ανανεώνει πλήρως τις χρωματικές επιλογές με τις οποίες θα είναι διαθέσιμο το 2026.

Με το νεορετρό look και το μικρό του βάρος το Honda CB125R εξακολουθεί να αποτελεί την μοτοσυκλέτα της Honda για την A1 κατηγορία διπλώματος έχοντας παρουσιαστεί για πρώτη φορά το 2018, ενώ σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία είναι η δεύτερη σε πωλήσεις μοτοσυκλέτα στην κατηγορία στην Ευρώπη.

Για το 2026 το CB125R ανανεώνει πλήρως τη χρωματική του παλέτα και θα είναι διαθέσιμο στα εξής χρώματα/γραφικά:

-Mat Rock Gray
-Mat Lucent Silver Metallic
-Zefiro Blue Metallic
-Mat Pearl Diaspro Red

Honda CB125R 2026 - νέα χρώματα

Το Euro 5+ CB125R δεν έχει δεχτεί καμία αλλαγή στον υγρόψυκτο κινητήρα του με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής στην 4βάλβδιδη κεφαλή του. Η ισχύς φτάνει στους 14,75 ίππους και η ροπή στο 1,18 kg.m στις 10.000 και 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα με την κατανάλωση κατά το πρότυπο WMTC να βρίσκεται στα 2,19 λτ./100 χλμ., με το βάρος της μικρής μοτοσυκλέτας να μην ξεπερνά τα 130 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 10,1 λίτρων.

Το CB125R έχει μήκος και πλάτος στα 2.025 και 820 χλστ. αντίστοιχα με ύψος στα 1.055 χλστ. και μεταξόνιο στα 1.345 χλστ. Το πλαίσιο του έχει τη γρήγορη γεωμετρία που περιμένει κανείς από μία μοτοσυκλέτα που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στους δρόμους της πόλης με κάστερ στις 24,2 μοίρες και ίχνος στα 90,2 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 140 χλστ.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ένα ανεστραμμένο SFF-BP πιρούνι της Showa με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ. και ένα αμορτισέρ, ενώ κανένα από τα δύο δεν ρυθμίζεται. Στα φρένα έχουμε δίσκους 296 και 220 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα με το εμπρός δισκόφρενο να συνεργάζεται με δαγκάνα ακτινικής τοποθέτησης τεσσάρων εμβόλων της Nissin και το πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα.

Honda CB125R 2026 - νέα χρώματα

Ο αναβάτης, τέλος πληροφορείται από τη γνωστή TFT οθόνη των πέντε ιντσών της ιαπωνικής εταιρείας, την οποία πρόσθεσε στον εξοπλισμό του το 2024 και προέρχεται από το CB1000R, ενώ τότε άλλαξε και διακόπτες στο τιμόνι. Το 2024 ήταν που προσαρμόστηκε στις Euro 5+ προδιαγραφές και άλλαξε τον καταλύτη του με νέο.

Ετικέτες