Suzuki V-Strom 800 Desert Express - Από την Hessler Rallye Team

Με κιτ γραφικών της Rubberdust, σε τρεις βελτιωμένες εκδόσεις
Suzuki V-Strom 800 Desert Express
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/1/2023

Ο Stefan Hessler, μηχανικός και πρώην αγωνιζόμενος, νυν επικεφαλής της Hessler Rallye Team γνωρίζει καλά τις μοτοσυκλέτες της Suzuki, δημιουργώντας μερικές πανέμορφες και αξιόμαχες Rallye εκδόσεις με βάση την οικογένεια V-Strom. Τελευταίο δημιούργημα του, το V-Strom 800 Desert Express, με βάση το νέο Strom του 2023.

To δούναι και λαβείν μεταξύ Suzuki και Hessler Rallye Team είναι τέτοιου επιπέδου, ώστε το Hamamatsu να εμπνέεται από τις βελτιωμένες μοτοσυκλέτες του Stefan Hessler για την παρουσίαση των επόμενων V-Strom μοντέλων της, ενώ όποτε βγει ένα νέο Strom, πρώτη η Hessler Team θα σπεύσει να του… αλλάξει τα φώτα, με στόχο τις καλύτερες επιδόσεις στο χώμα.

Στο παρελθόν, η Hessler Rally Team ήταν υπεύθυνη για το βελτιωμένο V-Strom 1000 Desert Express, το οποίο είχε αγωνιστεί και στο “δικό μας” Hellas Rally Raid.

Τώρα η Hessler έβαλε τα χεράκια της πάνω στο V-Strom 800DE, με το DE επίσημα να σημαίνει Dual Explorer, αλλά για το project της HRT να μεταμορφώνεται σε Desert Express.

Desert Express

Το Suzuki V-Strom 800 Desert Express θα κυκλοφορήσει σε τρία στάδια βελτίωσης, με τα ανάλογα κιτ: Desert Express Adventure (DE-ADV), Desert Express Rally Adventure (DE-ADVR), και Desert Express Rally Pro (DE-PRO). Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αγοράσουν ξεχωριστά τα εξαρτήματα του κιτ από το e-shop της HRT.

Οι προ-παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει, με την HRT να υπολογίζει την έναρξη των παραδόσεων από το καλοκαίρι του 2023. 

Ας δούμε τι περιλαμβάνουν τα τρία κιτ.

 

Suzuki V-Strom 800 Desert Express

1) Desert Express Adventure (DE-ADV), κόστος κιτ 1.750 ευρώ.

Το κιτ περιλαμβάνει:

  • Σετ αυτοκόλλητων και λογότυπων για κοστούμι, πιρούνι, ψαλίδι και ζάντες
  • Ζελατίνα HRT Rallye 2.08
  • ZETA χούφτες και καρίνα με HRT LED Kit
  • HRT μετατροπή πίσω στα φώτα και φλας
  • HRT βάσεις βαλιτσών
  • HRT τελικό εξάτμισης της MIVV, για χρήση δρόμου
  • HRT προστασία θερμοκρασίας στην εξάτμιση

2) Desert Express Rally Adventure (DE-ADVR), κόστος κιτ 3.400 ευρώ.

Το κιτ περιλαμβάνει:

  • Σετ αυτοκόλλητων και λογότυπων για κοστούμι, πιρούνι, ψαλίδι και ζάντες
  • Ζελατίνα HRT Rallye 2.08
  • ZETA χούφτες και καρίνα με HRT LED Kit
  • HRT μετατροπή πίσω στα φώτα και φλας
  • HRT βάσεις βαλιτσών
  • HRT τελικό εξάτμισης της MIVV, για χρήση δρόμου
  • HRT προστασία θερμοκρασίας στην εξάτμιση
  • + Σέλα HRT DESERT EXPRESS της SW Motech
  • + Στενά πλαϊνά πλαστικά πίσω DESERT EXPRESS
  • + WILBERS πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω

3) Desert Express Rally Pro (DE-PRO), κόστος κιτ 4.700 ευρώ

Το κιτ περιλαμβάνει:

  • Σετ αυτοκόλλητων και λογότυπων για κοστούμι, πιρούνι, ψαλίδι και ζάντες
  • Ζελατίνα HRT Rallye 2.08
  • ZETA χούφτες και καρίνα με HRT LED Kit
  • HRT μετατροπή πίσω στα φώτα και φλας
  • HRT βάσεις βαλιτσών
  • HRT τελικό εξάτμισης της MIVV, για χρήση δρόμου
  • HRT προστασία θερμοκρασίας στην εξάτμιση
  • + Σέλα HRT DESERT EXPRESS της SW Motech
  • + Στενά πλαϊνά πλαστικά πίσω DESERT EXPRESS
  • ++ WILBERS πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω με 20mm μεγαλύτερη διαδρομή
  • ++ Αναβαθμισμένο πιρούνι με +20mm διαδρομής
  • ++ Tubeless ζάντες EXCEL 2.15×21″ μπροστά για ελαστικό 90/90-21 και 4.25×18″ πίσω για ελαστικό 150/70-18″
  • ++ HRT ποδιά σε carbon / αλουμίνιο

Κι αν δεν σας φτάνουν τα παραπάνω, η HRT έχει και νέα τιμονόπλακα με αποστάτες για ψηλότερη θέση τιμονιού, μπαταρία ιόντων λιθίου για μικρότερο βάρος, αφαίρεση διπλού σταντ και μαρσπιέ συνεπιβάτη, κ.α., ενώ αυτή τη στιγμή εξελίσσονται κάγκελα προστασίας.

Η HRT κάνει λόγο για μειωμένο βάρος του V-Strom κατά 12 κιλά για ένα γεμάτο βάρος 218 κιλών, ενώ τα κιτ των V-Strom 800 Desert Express θα παραδίδεται πέρα από το κλασικό μπλε-κίτρινο είτε σε Classic Blue, είτε σε Classic Orange χρώμα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε τη σελίδα της μοτοσυκλέτας, ΕΔΩ.

Ετικέτες

CFMOTO 700MT - Πρώτη επίσημη εμφάνιση

Ο αντικαταστάτης του 650MT σε έκθεση μοτοσυκλέτας στην… Αργεντινή
CFMOTO 700MT
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/5/2023

Την πρώτη του επίσημη εμφάνιση έκανε στο σαλόνι του Buenos Aires στην Αργεντινή, το επερχόμενο CFMOTO 700MT που έρχεται να αντικαταστήσει το δημοφιλές και στη χώρα μας 650MT.

Εμφανισιακά το 700MT πατάει πάνω στα πρότυπα του 650ΜΤ, με ελαφρώς διαφορετικό προβολέα, νέο πίσω φωτιστικό σώμα, ανανεωμένο κοστούμι, συμβατικούς δίσκους αντί για “μαργαρίτες” στα φρένα μπροστά, μαύρο αντί χρυσό χρώμα στο πιρούνι, νέα σέλα, νέες χειρολαβές συνεπιβάτη και νέα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.

Νέος είναι και ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που ανεβαίνει στα 693 κ.εκ. (από 649 κ.εκ.), διαθέτοντας 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, υγρόψυξη και ηλεκτρονικό ψεκασμό Bosch.

CFMOTO 700MT

Το πιθανότερο είναι ο κινητήρας αυτός να είναι ίδιος με εκείνον που κινεί την οικογένεια 700 CL-X, και αν αυτό όντως συμβαίνει τότε θα μπορούσαμε να κάνουμε λόγο και για παρόμοια απόδοση 74 hp / 8.750 rpm και 6,2 kgm / 6.500 rpm, που θα ήταν μια σημαντική άνοδος επιδόσεων σε σχέση με τους 60,3 hp / 8.750 rpm και τα 5,7 kgm / 7.000 rpm.

Τα φώτα είναι full-LED, υπάρχει δικάναλο ABS στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στα φρένα υπεύθυνη είναι η J.Juan.

CFMOTO 700MT

Ελαφρώς διαφορετική είναι όσον αφορά στην απεικόνιση των ενδείξεων η νέα έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων (TFT ήταν και στο τελευταίο 650MT).

CFMOTO 700MT

Και τέλος νέοι και πιο εργονομικοί είναι οι διακόπτες της μοτοσυκλέτας.

CFMOTO 700MT

Σημειώστε πως ενώ η CFMOTO έχει επίσημες φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης του 700MT στο global site της, ακόμα δεν έχει ανεβάσει κανένα επίσημο τεχνικό χαρακτηριστικό της μοτοσυκλέτας.

Ετικέτες