Aprilia Tuareg (;) Caponord (;) 1200 - Η νέα On-off

Από το

Μαύρο Σκύλο

29/3/2011

Από μια φτωχής -είναι η αλήθεια- ποιότητας φωτογραφία του ιταλικού Motociclismo επιβεβαιώνεται ότι η Aprilia εξελίσσει μια νέα μοτοσυκλέτα. Έχοντας ένα ολοφάνερο κενό στην γκάμα της, το νέο μοντέλο που ετοιμάζεται θα μπει στα χωράφια των BMW R1200GS, Ducati Multistrada κ.λπ. Μια μοτοσυκλέτα με μεγάλο κινητήρα για όλους τους δρόμους. Στην περίπτωση της νέας Aprilia ο κινητήρας της είναι ο V2 που χρησιμοποιήθηκε πρώτα στο Dorsoduro 1200. Και το πλαίσιο που αποκαλύπτει η φωτογραφία ακολουθεί την πεπατημένη των Shiver/Dorsoduro και αφήνει στο παρελθόν το αλουμινένιο -και βουρτσισμένο- πλαίσιο δυο δοκών του Caponord 1000. Όσον αφορά τo όνομα του νέου μοντέλου πιθανολογείται ότι θα είναι Tuareg χωρίς όμως να αποκλείεται και η χρήση του Caponord. Η νέα μοτοσυκλέτα βασίζεται, όπως φαίνεται, στο Dorsoduro 1200 έχοντας υβριδικό πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες και αλουμινένιες πλάκες και το αμορτισέρ να συνδέεται δίχως μοχλικό με το ψαλίδι. Η εξάτμιση όμως έχει μετακομίσει στο πλάι αφήνοντας χώρο για τις βαλίτσες, ενώ όλο το εμπρός μέρος έχει σχεδιαστεί αλλιώς ώστε και το ρεζερβουάρ να μεγαλώσει και σταθερό φαίρινγκ να τοποθετηθεί. Απομένει καιρός μέχρι να ολοκληρωθεί η μοτοσυκλέτα, η οποία το πιθανότερο είναι ότι θα εκτεθεί το φθινόπωρο στην Εicma.

Zontes 368G Jungle Edition 2026: Νέα αγριεμένη έκδοση με χωμάτινο προσανατολισμό

Ικανότερο στο χώμα, απαράλλαχτο στην τιμή
G368 Jungle
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/12/2025

Η Zontes φέρεται να ετοιμάζει ειδική έκδοση Jungle του 368G για το 2026, με στοχευμένες ουσιαστικές αναβαθμίσεις για αντοχή, εργονομία και πρόσφυση σε ένα σοβαρό εκτός δρόμου scooter διατηρώντας σταθερή την τιμή.

Κινέζικα μέσα κάνουν λόγο για μια ειδική έκδοση του 368G Jungle Edition για το 2026 που αφορά μόνο την εκεί αγορά -τουλάχιστον προς το παρόν- με την τιμή να φέρεται αμετάβλητη παρά τις αναβαθμίσεις και τις διαφορές με την βασική έκδοση.

Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού adventure scooter, σχεδιασμένη με γνώμονα όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά και την πρακτική αύξηση των δυνατοτήτων του στους χωματόδρομους.

​ G368

Οι πιο άμεσες και ορατές αλλαγές αφορούν την κύλιση και την προστασία. Το Jungle Edition εξοπλίζεται με off-road ελαστικά CST. Παράλληλα, τα μαρσπιέ έχουν ανυψωθεί κατά 20 χιλιοστά, μειώνοντας τον κίνδυνο χτυπημάτων σε πέτρες και βελτιώνοντας τη διέλευση από νερά.

Σημαντικές είναι και οι παρεμβάσεις στο κομμάτι ψύξης. Εκτός από την υδρόψυξη, ο κινητήρας έχει ένα πρόσθετο ψυγείο λαδιού, προσθήκη για να αντιμετωπίσει τις χωμάτινες συνθήκες χαμηλής ταχύτητας και υψηλού φορτίου, που  αυξάνουν την θερμική καταπόνηση. Επιπλέον, έχει βελτιστοποιηθεί και το κύκλωμα  επιστροφής λαδιού,

Αλλαγές έχουν γίνει και στην εργονομία, με στόχο τον καλύτερο έλεγχο.

G368 Jungle

Η Zontes αφαίρεσε το στήριγμα μέσης από τη σέλα του αναβάτη, θυσιάζοντας κάποια από την άνεση για μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης του σώματος στην όρθια ή ημιόρθια θέση οδήγησης είναι σαφώς σημαντικότερη από την άνεση.

Παρά τον πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα, το 368G Jungle Edition παραμένει ένα πλήρως εξοπλισμένο scooter δρόμου. Με τον γνώριμο μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρας των 368 κυβικών που αποδίδει 38,2 ίππους ισχύος και 0,4 κιλά ροπής, κινώντας το scooter των 192 κιλών με άνεση. Το ηλεκτρονικό γκάζι της Bosch προσφέρει ομαλή απόκριση με την ύπαρξη cruise control.

G368 Jungle

Παραμένει και όλος ο βασικός εξοπλισμός, με δικάναλο ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, κάγκελα προστασίας, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα grips και θερμαινόμενη σέλα τριών επιπέδων, έγχρωμη TFT οθόνη 8 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS), σύστημα keyless, καθώς και εμπρός και πίσω κάμερες καταγραφής και ρεζερβουάρ 17,5 λίτρων όπως και στην βασική έκδοση

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Zontes θα κυκλοφορήσει το 368G Jungle Edition ως περιορισμένη έκδοση 500 μονάδων, χωρίς να υπάρχει, προς το παρόν, σχετική επιβεβαίωση από την εταιρεία.