Benelli 2022: Ετοιμάζει και V2 On-Off για την μεσαία κατηγορία

Στα χνάρια του V-Stom
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/10/2021

Η QJ-Benelli είναι από τις ελάχιστες κινέζικες εταιρείες που έως τώρα χρησιμοποιούσε δικής της σχεδίασης και κατασκευής μονοκύλινδρους, δικύλινδρους εν σειρά και τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες.

Αυτή τη φορά όμως φαίνεται πως ακολουθεί το παράδειγμα της πλειοψηφίας των συμπατριωτών της και ετοιμάζει μια νέα On-Off με V2 κινητήρα, ο οποίος στα δικά μας μάτια μοιάζει πολύ με τον V2 της Suzuki που συναντάμε στα V-Strom 650 και SV 650. Δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες αν η QJ-Benelli έχει αγοράσει τα δικαιώματα κατασκευής του κινητήρα από την Suzuki ή αν απλώς ο κινητήρας τους είναι “εμπνευσμένος” από τον κινητήρα της Ιαπωνικής εταιρείας. Ούτε φυσικά είναι σαφές αν θα έχει 650 ή περισσότερα κυβικά.

Και τα δύο σενάρια μπορεί να είναι αληθινά διότι πολύ κατασκευαστές πουλάνε στις κινέζικες εταιρείες τα σχέδια των κινητήρων που σκοπεύουν ή ήδη έχουν αποσύρει από την παραγωγή. Όχι πως οι Κινέζοι έχουν πρόβλημα να αντιγράψουν το οτιδήποτε, αλλά πλέον δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη να το κάνουν, αφού η αγορά έτοιμης τεχνολογίας έχει γίνει πολύ φτηνή και διαθέσιμη σε όλους.

Η ύπαρξη “ψεύτικων” ψυκτρών είναι η μόνη ορατή διαφορά από τον κινητήρα της Suzuki και η ύπαρξή τους πιθανόν στοχεύει στη δημιουργία και κάποιου cruiser μοντέλου.  

Το πλαίσιο είναι ένα κλασσικής σχεδίασης χωροδικτύωμα και μοιάζει με του τελευταίου SV 650 (στα V-Strom και στα πρώτα SV 650 είναι αλουμινένια).

 

Αισθητικά η μοτοσυκλέτα είναι πιο κοντά στην ευρωπαϊκή κουλτούρα και απουσιάζουν οι σχεδιαστικές υπερβολές. Στα σχέδια η εργονομία της θέσης οδήγησης φαίνεται ίδια φιλοσοφίας με του TRX 502, δηλαδή έχει πολύ μικρό ύψος σέλας και υπερβολικά ψηλά το τιμόνι. Συνολικά η μοτοσυκλέτα δείχνει ογκώδης και με “τουριστικό” χαρακτήρα, κάτι που ενισχύεται από το μεγάλο πλάτος της δίπατης σέλας, το μεγάλου μεγέθους ρεζερβουάρ και φυσικά το πλατύ φαίρινγκ.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, έχουμε μηχανισμό που ρυθμίζει το ύψος της ζελατίνας, χούφτες με ενισχυτική μεταλλική μπάρα εξωτερικά, χοντρό upside-down πιρούνι με ακτινικές δαγκάνες, ζάντες με ελαστικά tubeless (19” εμπρός και 17” πίσω), ενσωματωμένες βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες, σχάρα και φυσικά οθόνη TFT για τα όργανα.

Στα σχέδια δεν υπάρχουν κάγκελα, ούτε κεντρικό/πλάγιο σταντ, αλλά είναι βέβαιο πως η μοτοσυκλέτα παραγωγής θα τα έχει.

ΚΤΜ - Νέα KTM XC και XC-F για το 2025 με σημαντικές αναβαθμίσεις

Αναβαθμίσεις σε πλαίσιο, αναρτήσεις, εργονομία και πλέον με την Μονάδα Συνδεσιμότητας Offroad
motomag ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/4/2024

Για το 2025 η σειρά των Cross-Country μοντέλων KTM XC και XC-F, που απευθύνεται στους Αμερικανούς αναβάτες, δέχεται τις αναβαθμίσεις που υιοθετήθηκαν απευθείας από την KTM Factory Racing, παρέχοντας στους αναβάτες μια ακόμη πιο Ready 2 Race εμπειρία.

Όσον αφορά το πλαίσιο αυτό έχει λάβει την πιο σημαντική αναβάθμιση, με ορατές εγκοπές και αλλαγές στο πάχος του τοιχώματος του σωλήνα γύρω από το μπροστινό μέρος, τις βάσεις κινητήρα και τις περιοχές στήριξης του πίσω αμορτισέρ.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Αυτές οι αλλαγές έγιναν για να βελτιώσουν τα χαρακτηριστικά ελαστικότητας του πλαισίου και να μειώσουν το βάρος κατά περίπου 300 γραμμάρια, διατηρώντας παράλληλα τη συνολική σταθερότητα και βελτιώνοντας τη συμπεριφορά των μοτοσυκλετών της σειράς στις στροφές. Ένα αναβαθμισμένο ψαλίδι με επεξεργασμένη γλίστρα αλυσίδας και νέο πεντάλ πίσω φρένου με βελτιωμένη ανθεκτικότητα ολοκληρώνει τις αναβαθμίσεις που έγιναν στο πλαίσιο.

Το πιρούνι WP XACT Closed Cartridge παρέχει βελτιωμένη αίσθηση ενώ τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης έρχονται χάρη σε μια νέα φιλοσοφία εμβόλου μεσαίας βαλβίδας που βελτιστοποιεί τη ροή λαδιού εντός του φυσιγγίου.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Στο πίσω μέρος, το πίσω αμορτισέρ WP XACT επωφελείται από μια αναβαθμισμένη σύνδεση με ανανεωμένες τσιμούχες και μπουλόνια σύνδεσης μικρότερης διαμέτρου. Η ρύθμιση αυτή έχει έρθει απευθείας από την KTM Factory Racing Team. Με αυτές τις αναβαθμίσεις μειώνεται το βάρος ενώ βελτιώνεται και η ακαμψία.

Εργονομικά, η σειρά KTM XC και XC-F διαθέτει νέα καλύμματα, ρεζερβουάρ με διπλά πλαστικά παρέχοντας μια φρέσκια και πιο επιθετική εικόνα ενώ έχει βελτιωθεί λόγω της συγκεκριμένης εργονομίας και η ψύξη. Αλλαγές έχουμε και στα γραφικά τα οποία τονίζουν το πορτοκαλί και μαύρο χρώμα της σειράς.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Τα μοντέλα KTM XC και XC-F του 2025 διαθέτουν επίσης νέα σχεδίαση στην εισαγωγή αέρα όπως επίσης νέο είναι το snorkel στο φίλτρο αέρα.

Η Μονάδα Συνδεσιμότητας Offroad -δίνεται ως έξτρα στα KTM PowerParts- για τη σειρά XC και XC-F θα υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό. Το CUO προσφέρει διάφορες λειτουργίες και επιλογές προσαρμογής μέσω της εφαρμογής KTMconnect. Αυτό λειτουργεί σε δύο μέρη: το CUO είναι τοποθετημένο στο επάνω δεξί πιρούνι μεταξύ της πάνω και της κάτω τιμονόπλακας, και ο αισθητήρας GPS στο μπροστινό φτερό το οποίο πρέπει να αγοραστεί από τα KTM PowerParts.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Η σειρά KTM XC και XC-F του 2025 θα φτάσει στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της KTM τον Μάιο.

Ετικέτες