BMW G 310 RR - Επίσημη παρουσίαση, πρώτα στην ινδική αγορά

Αναμένεται και στην Ευρώπη στο άμεσο μέλλον
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/7/2022
Με την επίσημη παρουσίαση του G 310 RR, η σειρά G 310 της BMW, (G 310 R, G 310 GS) απέκτησε και τρίτο μέλος, αυτή τη φορά στην Supersport κατηγορία. Αρχικά η μοτοσυκλέτα θα διατεθεί στην κραταιά ινδική αγορά, και εν ευθέτω χρόνω θα δούμε τη μικρή RR να έρχεται και στην Ευρώπη.
 
Πέντε χρόνια μετά την έλευση του Apache RR 310 της TVS, επίσημης συνεργάτιδας εταιρείας της BMW Motorrad, μοτοσυκλέτα που φόραγε τον κινητήρα της σειράς G 310 της BMW, η βαυαρική εταιρεία παρουσίασε την G 310 RR της, μια… rebadged έκδοση της μοτοσυκλέτας δίχως αλλαγές πέρα από τα γραφικά. 
Η πρακτική της BMW είναι εξαιρετικά έξυπνη, καθώς α) λόγω μεγέθους η ινδική αγορά αποφέρει πολλά περισσότερα κέρδη από της Ε.Ε., και β) τα πέντε χρόνια που πέρασαν μπόρεσε να εξελίξει τη μοτοσυκλέτα παντού, προσθέτοντας Riding Modes, TFT οθόνη οργάνων, ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, κ.α., αλλά και να την εναρμονίσει με τις BS6 / Euro 5 προδιαγραφές. Αναμένουμε να δούμε αν κάποιες από αυτές τις βελτιώσεις θα περάσουν αργότερα και στις G 310 R & GS.
 
Η συμφωνία BMW & TVS μετρά ακόμα περισσότερα χρόνια, και συγκεκριμένα από το 2013, όταν οι δυο εταιρείες είχαν υπογράψει μνημόνιο για μακρόχρονη στρατηγική συνεργασία, όσον αφορά στην παραγωγή μοτοσυκλετών κάτω των 500 κ.εκ. για την παγκόσμια αγορά. Η συνεργασία αυτή οδήγησε αρχικά στην παραγωγή τριών μοτοσυκλετών: Της γυμνής BMW G 310 R, της Adventure έκδοσης BMW G 310 GS, και της Supersport TVS Apache RR 310.
Η BMW G 310 RR είναι διαθέσιμη από σήμερα στην ινδική αγορά σε δύο χρωματικές εκδόσεις (τη βασική σε μαύρο μεταλλικό χρώμα, και την ακριβότερη Style Sport στα αγωνιστικά χρώματα της BMW), ενώ όπως και οι άλλες δυο BMW G 310 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της TVS στην πόλη Hosur.
 
Η G 310 RR εμπνέεται εμφανισιακά από την S 1000 RR, ενώ έρχεται με ολόσωμο φέρινγκ, full-LED φώτα και DRL LED φωτιστικά σώματα, και κλιπόν τοποθετημένα πάνω από την πλάκα τιμονιού.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζει το χρυσό upside-down πιρούνι, το αλουμινένιο ψαλίδι, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Michelin Pilot Street, ο μονόδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση, η TFT έγχρωμη οθόνη των 5 ιντσών, το σύστημα ανεβάσματος στροφών κατά την εκκίνηση για να αποφεύγονται τα σβησίματα του κινητήρα, το δικάναλο ABS, το Ride by Wire και τα τέσσερα Riding Modes -Track, Urban, Rain & Sport.
 
Ο Euro 5 τετράχρονος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 313 κ.εκ. διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό ενώ αποδίδει 33,5 hp / 9.700 rpm και 2,8 kgm ροπής στις 7.700 rpm, με την BMW να κάνει λόγο για επιτάχυνση 0-60 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, το υπλαίσιο είναι αφαιρούμενο, ενώ στις αναρτήσεις η G 310 RR φέρει upside-down πιρούνι της KYB (που αν είναι ίδιο με του TVS θα έχει ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και προφόρτισης), και μονό πίσω αμορτισέρ δίχως μοχλικό.
 
Στα φρένα υπεύθυνη είναι  η θυγατρική της Brembo BYBRE, με μονό δίσκο και ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και έναν ακόμα δίσκο πίσω.
 
Υπομονή τώρα για να δούμε την G 310 RR και για την Ευρώπη –υποψιαζόμαστε πως θα παρουσιαστεί στην EICMA 2022, ως μοντέλο του 2023.

Honda CB125F 2026: Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Honda που σβήνει στα φανάρια!

Έρχεται με Idling Stop, TFT οθόνη με συνδεσιμότητα και θύρα φόρτισης USB-C 
CB125F 26MY
Από το

motomag

8/5/2025

Το ανανεωμένο CB125F φέρνει μια σειρά από αναβαθμίσεις εμπνευσμένες από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και μια πρωτιά για τη Honda στη 26χρονη πορεία του μοντέλου.

Η τεχνολογία εξοικονόμησης Idling Stop εμφανίζεται για πρώτη φορά σε χειροκίνητη μοτοσυκλέτα Honda. Η νέα οθόνη TFT 4,2”, το Honda RoadSync και η θύρα USB-C εισάγουν τεχνολογία, χρηστικότητα και ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις.

Επανασχεδιασμένο fairing και φωτιστικά σώματα προσδίδουν μια πιο δυναμική εικόνα. Ο κινητήρας ‘enhanced Smart Power’ (eSP) συμμορφώνεται με τα αυστηρότερα πρότυπα Euro5+ και προσφέρει ισχυρή απόδοση στα 125 κ.εκ.

Η δημοφιλής μοτοσυκλέτα CB125F είναι συμβατή με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α1 και έχει δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις για το μοντέλο του 2026 (26YM) με μια σειρά από στοιχεία εμπνευσμένα από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, παραμένοντας έτσι ελκυστική επιλογή για αναβάτες κάθε ηλικίας που αναζητούν χρηστικότητα, οικονομία και σύγχρονη τεχνολογία.

Στη δεκαετία από την κυκλοφορία του στην Ευρώπη το 2015, το CB125F απέκτησε πιστό κοινό με πάνω από 82.000 πωλήσεις, με το Ηνωμένο Βασίλειο να προηγείται και ακολουθούν η Γαλλία και η Γερμανία.

Στην καρδιά του νέου CB125F βρίσκεται ο επανασχεδιασμένος κινητήρας enhanced Smart Power (eSP), που προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου (1.5 λίτρο/100 χλμ) και αξιόλογες επιδόσεις 125cc, με αυτονομία που ξεπερνά τα 700km από το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων.

Η σημαντικότερη αναβάθμιση στον κινητήρα είναι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας Idling Stop, που για πρώτη φορά εφαρμόζεται σε χειροκίνητη Honda μοτοσυκλέτα, μετά από επιτυχημένη χρήση σε scooter όπως τα Vision 110, SH125i, PCX125 και το Gold Wing Tour με κιβώτιο DCT. Η τεχνολογία σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε στάση και τον επανεκκινεί αθόρυβα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη, μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους.

Με ανανεωμένες γραμμές, ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα των μεγαλύτερων μοντέλων της σειράς CB, με πλατύτερο ρεζερβουάρ, ανανεωμένο μπροστινό fairing και μαύρη φιμέ ζελατίνα. Στο πίσω μέρος, το μεγάλο κάλυμμα ουράς προσθέτει δυναμισμό. Τα νέα χαρακτηριστικά LED φώτα εμπρός και πίσω συμβάλουν στην αύξηση της ορατότητας.

CB125F TFT

Στο τμήμα του εξοπλισμού σημαντικότερη τεχνολογική προσθήκη είναι η νέα έγχρωμη TFT οθόνη 4,2", υψηλής ευκρίνειας, που ενημερώνει τον αναβάτη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και υποστηρίζει συνδεσιμότητα smartphone μέσω Honda RoadSync για κλήσεις και μουσική. Διαθέτει και θύρα USB-C κοντά στο τιμόνι για φόρτιση συσκευών.

Το νέο CB125F του 2026 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εντυπωσιακές αποχρώσεις:

Imperial Red Metallic, Matt Marvel Blue Metallic και το νέο Matt Axis Gray Metallic

CB125F colours

Ετικέτες