BMW G310 GS: Πρώτες φωτογραφίες

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/10/2016

 

Το μικρότερο των GS είναι εδώ!

Αναγνώστης του ιταλικού περιοδικού MOTOCICLISMO, πέτυχε το νέο BMW G310GS στην Β. Ιταλία, πιθανότατα κατά την διάρκεια της δημιουργίας του “press-kit”, των φωτογραφιών και των video δηλαδή, που η BMW θα δώσει σε λίγο καιρό στους δημοσιογράφους.

Δίπλα στον Αδίγη ποταμό, έναν από τους μεγαλύτερους της Ιταλίας, που ξεχύνεται στην Βενετία, στο Calliano πιο συγκεκριμένα, όπου υπάρχουν πολλοί στενοί δρόμοι με εκπληκτική άσφαλτο, χωρίς κίνηση, τα μικρά GS βρέθηκαν παρκαρισμένα έξω από έναν ξενώνα. Χωρίς προστατευτικά και σε διαφορετικούς χρωματισμούς, στο τελικό τους στάδιο, είναι πολύ πιθανό να βγάζουν τις πρώτες φωτογραφίες που θα δούμε σε λίγο καιρό, και πιο πιθανά στην EICMA, στις αρχές Νοεμβρίου.

Όπως περιμέναμε, η ταύτιση με το R1200GS είναι σχεδόν απόλυτη με το νέο μικρό BMW να έχει 19’’ εμπρός τροχό και διαφορετικές διαδρομές αναρτήσεων συγκριτικά με το 310 R, για το οποίο διαβάζετε στο τεύχος που κυκλοφορεί! Η δοκιμή στο MOTO είναι αυτή την στιγμή ότι πιο κοντά υπάρχει για να απαντήσει κανείς στις δυνατότητες που θα έχει ο κινητήρας του 310 GS, ενώ βλέπουμε στις φωτογραφίες ότι έχει ικανοποιητικό μέγεθος, με σέλα που μοιάζει ευρύχωρη και ευμεγέθη σχάρα.

Μπροστά έχει έναν προβολέα και φαρδύ τιμόνι, ενώ οι συνολικές διαστάσεις δείχνουν να είναι εφάμιλλες μοτοσυκλετών με περισσότερα κυβικά.

Το περιοδικό MOTOCICLISMO, θεωρεί ότι την μοτοσυκλέτα θα την δούμε στην EICMA, πράγμα που δεν είναι απίθανο, ωστόσο θα ξέρουμε περισσότερα την ερχόμενη Τρίτη, που το MOTO θα συνομιλεί με τους ανθρώπους της BMW στην έκθεση της Intermot, από όπου θα σας μεταφέρουμε όλες τις εξελίξεις, όπως τις βλέπουμε ζωντανά μπροστά μας!

Norton - Τέλος στην παραγωγή των Commando 961, V4SV και V4CR

Νέο κεφάλαιο ξεκινά για την βρετανική μάρκα με νέα μοντέλα στον ορίζοντα
Norton the end of an era
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

3/9/2025

Η Norton κλείνει έναν ιστορικό κύκλο και ετοιμάζεται για μια δυναμική επιστροφή τερματίζοντας την παραγωγή των V4SV, V4CR και Commando 961.

Η Norton ανακοίνωσε επίσημα το τέλος της παραγωγής των μοντέλων της V4SV, V4CR και Commando 961, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής για την εταιρεία. Οι τελευταίες μοτοσυκλέτες από το εργοστάσιο στο Solihull, στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχουν κατασκευαστεί και η παραγωγή τους δεν πρόκειται να συνεχιστεί, οπότε όσοι θέλουν μία πρέπει να σπεύσουν άμεσα αφού τα διαθέσιμα μοντέλα είναι ούτως ή άλλως λίγα. Ωστόσο, η Norton δεν θα κατεβάσει ρολά, αλλά ετοιμάζεται για αντεπίθεση, περνώντας στην νέα εποχή της.

Το εργοστάσιο στο Solihull ήδη λειτουργεί εντατικά, παράγοντας τη νέα γενιά μοτοσικλετών με μια εντελώς καινούρια σχεδιαστική γλώσσα και βλέψεις επέκτασης σε νέες αγορές. Αυτή η μεταμόρφωση υποστηρίζεται από σημαντικές επενδύσεις και την εμπειρία της TVS, η οποία αγόρασε τη Norton τον Απρίλιο του 2020 και έχει στόχο να την φέρει στην κορυφή στην αγορά μοτοσικλετών, κάτι που μπορεί να μεταφραστεί ποικιλοτρόπως. Όπως και να έχει οι Βρετανοί έχουν καλές προθέσεις για το μέλλον της.

Ο νέος διαχειριστής της κίνησης αυτής, Richard Arnold, δήλωσε: “Οι Norton V4SV, V4CR και Commando 961 είναι εμβληματικές μοτοσυκλέτες και αναγνωρισμένες σε όλο τον κόσμο. Καθώς κλείνει ένας κύκλος, ανοίγει ένας νέος και η αναμονή τελικά τελειώνει για να αποκαλυφθεί το μέλλον μας.”

Η νέα Norton V4 έχει ήδη εμφανιστεί σε δοκιμές, με τον CEO της TVS, Sudarshan Venu, να δοκιμάζει ένα νέο V4 sportbike και να τροφοδοτεί τον ενθουσιασμό για τα μελλοντικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν στη EICMA 2025. Τα βλέμματα είναι στραμμένα στη μεγάλη έκθεση, όπου αναμένεται να δούμε μια ολοκαίνουργια σειρά μοτοσικλετών και να μάθουμε περισσότερα για το τι θα διαδεχθεί τα κλασικά μοντέλα της Norton.