CF Moto 300SR: Η έκδοση δρόμου ενός αγωνιστικού

Ξεκινώντας αντίστροφα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/3/2020

Η ιστορία της νέας μικρής supersport μοτοσυκλέτας με το όνομα 300SR που παρουσίασε η υπερδραστήρια CF Moto, έχει ξεκινήσει με τον αντίστροφο τρόπο απ’ ότι συνηθίζεται. Πρώτα παρουσίασαν την αγωνιστική έκδοση και μετά την έκδοση δρόμου, κάτι που συνήθως βλέπουμε να το κάνουν οι εταιρείες για τις ειδικές εκδόσεις των superbike που χρησιμοποιούνται για να πάρουν την homologation του WSBK.

Βέβαια το 300SR είναι ένα “εξωτικό” supersport μοντέλο για τις αγορές τις Ασίας όπου προορίζεται να πουλήσει το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του. Έτσι πέρσι τον Μάιο, η CF Moto παρουσίασε ένα αγωνιστικό πρωτότυπο με μονοκύλινδρο κινητήρα 250 κυβικών και μάλιστα η παρουσίασή του έγινε σε πίστα. Ακολούθησε η έκδοση παραγωγής του 250 και τώρα είναι η σειρά για τον μεγάλο αδερφό με τον κινητήρα των 292,4 κυβικών που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ευρωπαϊκή αγορά.

Τα μηχανικά μέρη βασίζονται στο γυμνό NK 300, το οποίο εισάγεται κανονικά στην Ευρώπη και φυσικά στην χώρα μας. Από την άλλη μεριά όμως ο κινητήρας του είναι προδιαγραφών Euro 4, οπότε λογικό θα ήταν το 300SR ως μοντέλο 2021 να έχει προσαρμοστεί στις προδιαγραφές Euro 5 όταν έρθει προς τα μέρη μας. Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση και τον εξοπλισμό, η φιλοσοφία του studio Kiska που σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες της CF Moto και της ΚΤΜ, είναι λογικό θα θυμίζουν λίγο τις αυστριακές μοτοσυκλέτες, όμως δεν είναι τόσο κοντά με το RC390, όσο είναι το NK300 με το Duke 390.

Τα τετραπλά(!) εμπρός led φώτα σίγουρα τραβάνε το βλέμμα, ενώ το ολόσωμο φαίρινγκ που κρύβει το μεγαλύτερο μέρος του ατσάλινου πλαισίου δικτυώματος προσθέτει τον απαραίτητο όγκο για να δείχνει μια μικρή μοτοσυκλέτα πιο μεγάλη απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα. Τα όργανα είναι η ίδια έγχρωμη TFT οθόνη που υπάρχει στα NK 250/300 και έχει δεκάδες ενδείξεις για να χορτάσει το μάτι και των πλέον απαιτητικών.

Με την εργοστασιακή ιπποδύναμη στους 29 ίππους και την ροπή στα 2,5kg/m οι επιδόσεις του 300SR αναμένεται να είναι εντός ανταγωνισμού σε αυτή την κατηγορία τιμής, όπου κυρίως θα έχει αντιπάλους τα μονοκύλινδρα 250 των ιαπωνικών εργοστασίων στις χώρες τις Ασίας. Στην Ευρώπη δυστυχώς η κατηγορία των μικρών και ταυτόχρονα προσιτών οικονομικά supersport έχει ατονήσει σε επίπεδο ανταγωνισμού, αλλά αυτό μπορεί να είναι μια ευκαιρία για το 300SR.  

KTM 1390 Super Adventure 2026: Ανακοινώθηκαν οι τιμές στην Ελλάδα για όλες τις εκδόσεις

Διαθέσιμα για προπαραγγελία τα τρία μοντέλα ΚΤΜ Super Adventure του 2026
KTM 1390 Super Adventure
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

20/11/2025

Ανακοινώθηκαν οι τιμές για τα τρία Mega On-Off μοντέλα 2026 της  ΚΤΜ, 1390 Super Adventure S, 1390 Super Adventure S EVO και 1390 Super Adventure R, ανοιχτές οι προπαραγγελίες.

Άνοιξαν οι προπαραγγελίες για τα μοντέλα 1390 Super Adventure, παράλληλα με την ανακοίνωση των τιμών των τριών μοντέλων.

Εμείς στο ΜΟΤΟ είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και να σας παρουσιάσουμε την πιο Ready to Race έκδοση της, 1390 Super Adventure R σε αποκλειστικότητα, πριν την κυκλοφορία της.

Οι τιμές των τριών μοντέλων διαμορφώνονται ως εξής:

KTM 1390 Super Adventure

1390 Super Adventure S - 23.940

H βασική έκδοση του Αυστριακού Mega On-Off.

KTM 1390 Super Adventure

1390 Super Adventure S EVO - 26.540

H πιο ολοκληρωμένη σε επίπεδα εξοπλισμού έκδοση της μεγάλης τουριστικής μοτοσυκλέτας με αυτόματο κιβώτιο.

KTM 1390 Super Adventure

1390 Super Adventure R: 24.980

Η πλέον περιπετειώδης έκδοση της μοτοσυκλέτας με πιο έντονο “χωμάτινο” χαρακτήρα και μεγάλους ακτινωτούς τροχούς.