CFMOTO NK 800 2024: Αυτές είναι οι δύο εκδόσεις παραγωγής

Ίδιο με το πρωτότυπο εκτός από το ψαλίδι
CFMOTO NK800
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

20/12/2022

Έχει περάσει περίπου ένα εξάμηνο από τις πρώτες φωτογραφίες του πρωτότυπου NK-022 της CFMOTO που είδαν το φως της δημοσιότητας και μόλις ένας μήνας από την έκθεση της EICMA όπου έκανε την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στο ευρύ κοινό.

Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα να δούμε τις πρώτες φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής του NK 800, που στην πραγματικότητα είναι δύο και όχι μόνο μία.

CFMOTO NK 800 Black

Εκ πρώτης όψεως, η μπλε και η μαύρη μοτοσυκλέτα δεν έχουν διαφορές, όμως μια πιο προσεκτική ματιά μας αποκαλύπτει πως το μέγεθος της έγχρωμης TFT οθόνης των οργάνων στη μαύρη μοτοσυκλέτα είναι μεγαλύτερο.

Με δεδομένο πως στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη δεν διακρίνονται διαφορές (ίσως οι αναρτήσεις να έχουν διαφορά ως προς τη δυνατότητα ρυθμίσεων) πιθανολογούμε πως οι δύο αυτές εκδόσεις θα διαφέρουν κυρίως στο επίπεδο του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, δηλαδή στις δυνατότητες συνδεσιμότητας και λειτουργιών της TFT οθόνης (π.χ. απεικόνιση χαρτών πλοήγησης και οδηγίες turn by turn) αλλά και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως το cornering ABS, το Traction Control, το quick-shifter Up/Down κ.τ.λ.

Προφανώς τα “σφυρήλατα” κομμάτια carbon του πρωτότυπου έχουν αντικατασταθεί με κοινό πλαστικό, όπως και το μονόμπρατσο ψαλίδι έχει αντικατασταθεί από ένα συμβατικό.

Εννοείται πως στη θέση της διπλής εξάτμισης τιτανίου της SC Project υπάρχει πλέον μια ατσάλινη.

Το βάρος που ανακοινώνει η CFMOTO είναι στα μόλις 185 κιλά, δηλαδή είναι 4,5 κιλά ελαφρύτερο από το επίσημο βάρος του νέου Honda Hornet 750 και 17 κιλά από το Suzuki GSX-8S. Εμείς πάντως θα περιμένουμε να τα ζυγίσουμε στην ηλεκτρονική ζυγαριά μας πριν βγάλουμε συμπεράσματα, διότι το Kerb Weight που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, κάποιες φορές είναι με το 90% του ρεζερβουάρ γεμάτο, κάποιες με το 100% και κάποιες φορές απλώς υπολογίζουν θεωρητικά το βάρος των υγρών και το προσθέτουν στο κενό βάρος της μοτοσυκλέτας.

Σε κάθε περίπτωση, το CFMOTO 800 NK θα βρεθεί απέναντι στα Honda Hornet 750, Suzuki GSX-8S, Yamaha MT-09 και φυσικά το KTM 790 Duke που θα επανέλθει στην αγορά το 2023 για να χτυπήσει στην τιμή τα ιαπωνικά μοντέλα.

Η τιμή θα είναι και εκείνη που θα καθορίζει την εμπορική τύχη του ΝΚ 800, έστω κι αν σε επίπεδο τεχνολογίας και επιδόσεων είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας του.

ΚΤΜ - Νέα KTM XC και XC-F για το 2025 με σημαντικές αναβαθμίσεις

Αναβαθμίσεις σε πλαίσιο, αναρτήσεις, εργονομία και πλέον με την Μονάδα Συνδεσιμότητας Offroad
motomag ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/4/2024

Για το 2025 η σειρά των Cross-Country μοντέλων KTM XC και XC-F, που απευθύνεται στους Αμερικανούς αναβάτες, δέχεται τις αναβαθμίσεις που υιοθετήθηκαν απευθείας από την KTM Factory Racing, παρέχοντας στους αναβάτες μια ακόμη πιο Ready 2 Race εμπειρία.

Όσον αφορά το πλαίσιο αυτό έχει λάβει την πιο σημαντική αναβάθμιση, με ορατές εγκοπές και αλλαγές στο πάχος του τοιχώματος του σωλήνα γύρω από το μπροστινό μέρος, τις βάσεις κινητήρα και τις περιοχές στήριξης του πίσω αμορτισέρ.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Αυτές οι αλλαγές έγιναν για να βελτιώσουν τα χαρακτηριστικά ελαστικότητας του πλαισίου και να μειώσουν το βάρος κατά περίπου 300 γραμμάρια, διατηρώντας παράλληλα τη συνολική σταθερότητα και βελτιώνοντας τη συμπεριφορά των μοτοσυκλετών της σειράς στις στροφές. Ένα αναβαθμισμένο ψαλίδι με επεξεργασμένη γλίστρα αλυσίδας και νέο πεντάλ πίσω φρένου με βελτιωμένη ανθεκτικότητα ολοκληρώνει τις αναβαθμίσεις που έγιναν στο πλαίσιο.

Το πιρούνι WP XACT Closed Cartridge παρέχει βελτιωμένη αίσθηση ενώ τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης έρχονται χάρη σε μια νέα φιλοσοφία εμβόλου μεσαίας βαλβίδας που βελτιστοποιεί τη ροή λαδιού εντός του φυσιγγίου.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Στο πίσω μέρος, το πίσω αμορτισέρ WP XACT επωφελείται από μια αναβαθμισμένη σύνδεση με ανανεωμένες τσιμούχες και μπουλόνια σύνδεσης μικρότερης διαμέτρου. Η ρύθμιση αυτή έχει έρθει απευθείας από την KTM Factory Racing Team. Με αυτές τις αναβαθμίσεις μειώνεται το βάρος ενώ βελτιώνεται και η ακαμψία.

Εργονομικά, η σειρά KTM XC και XC-F διαθέτει νέα καλύμματα, ρεζερβουάρ με διπλά πλαστικά παρέχοντας μια φρέσκια και πιο επιθετική εικόνα ενώ έχει βελτιωθεί λόγω της συγκεκριμένης εργονομίας και η ψύξη. Αλλαγές έχουμε και στα γραφικά τα οποία τονίζουν το πορτοκαλί και μαύρο χρώμα της σειράς.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Τα μοντέλα KTM XC και XC-F του 2025 διαθέτουν επίσης νέα σχεδίαση στην εισαγωγή αέρα όπως επίσης νέο είναι το snorkel στο φίλτρο αέρα.

Η Μονάδα Συνδεσιμότητας Offroad -δίνεται ως έξτρα στα KTM PowerParts- για τη σειρά XC και XC-F θα υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό. Το CUO προσφέρει διάφορες λειτουργίες και επιλογές προσαρμογής μέσω της εφαρμογής KTMconnect. Αυτό λειτουργεί σε δύο μέρη: το CUO είναι τοποθετημένο στο επάνω δεξί πιρούνι μεταξύ της πάνω και της κάτω τιμονόπλακας, και ο αισθητήρας GPS στο μπροστινό φτερό το οποίο πρέπει να αγοραστεί από τα KTM PowerParts.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Η σειρά KTM XC και XC-F του 2025 θα φτάσει στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της KTM τον Μάιο.

Ετικέτες