ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΜΑΖΕΣ | |
ΜΗΚΟΣ – ΠΛΑΤΟΣ – ΥΨΟΣ | 1995 x 690 x 1115 mm |
YΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 790 mm |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 150 mm |
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ | 2 |
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ) | 93 Kg |
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ | 3600W |
ΣΥΝΕΧΗΣ ΙΣΧΥΣ | 3000W |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ | 42.5 Nm |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ | 75 km/h |
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ) | έως 67 km (Βάσει έγκρισης τύπου) |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 2,8kWh/ 100km |
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ (πλήρως φορτωμένο από 0 km/hr) | 15.00% |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
ΚΙΝΗΣΗ | Πίσω |
ΤΥΠΟΣ | Αυτόματη |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ | 1/2/3/R |
ΜΠΑΤΑΡΙΑ | |
ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ | Ναι |
ΤΥΠΟΣ | Λιθίου |
ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΛΙΩΝ | 160 * 2 |
ΤΑΣΗ | 72 V |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ | 42 Ah (21 Ah * 2) |
ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ | 11 kg * 2 |
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (ΜΕ ΦΟΡΤΙΣΤΗ 84V 10A) | 4.5 h |
ΚΥΚΛΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ | 1.1 |
ΤΡΟΧΟΙ / ΖΑΝΤΕΣ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ | |
ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ | 100/80-16 |
ΤΡΟΧΟΣ ΟΠΙΣΘΙΟΣ | 120/80-14 |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | Δίσκος 210mm με διπίστονη δαγκάνα |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | Δίσκος 190 με CBS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ | Τηλεσκοπικό πιρούνι – 55mm – 33mm |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ | Δύο αμορτισέρ – 60mm |
Cyclone RC700 - Τετρακύλινδρο Supersport μοντέλο
Η Zonsen παρουσίασε, μέσω της θυγατρικής Cyclone, ένα νέο supersport μοντέλο εξοπλισμένο με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, πλούσιο εξοπλισμό και μονόμπρατσο ψαλίδι ως προαιρετική επιλογή, που χαρίζει πόντους στη σπορ εμφάνιση.
Μετά την είσοδο της σε άλλες κατηγορίες, όπως αυτή των σπορ γυμνών, των cruiser και των adventure μοτοσυκλετών, η Cyclone, είχε δώσει το παρών και στα μικρά Supersport μοντέλα με το Cyclone RC 401 R, ενώ τώρα παρουσιάζει τον μεγάλο αδελφό στα 700 κυβικά. To RC700 ακολουθεί την παραδοσιακή για την κατηγορία τετρακύλινδρη εν σειρά συνταγή, ξεφεύγοντας από την συνήθη δικύλινδρη εν σειρά διάταξη που συναντάμε στα μοντέλα της. Ξεφεύγει ταυτόχρονα από την σύγχρονη τάση που θέλει τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα γενικότερα να έχουν δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες.
Ο υγρόψυκτος τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του RC 700 βασίζεται σε αυτόν των 648 κυβικών της Honda, με τον οποίο εξοπλίζει τα CB650R και CBR650R. Αυτό που έκανε η Cyclone ήταν να αυξήσει την διαδρομή του από τα 46 στα 47,8 χιλιοστά, χρησιμοποιώντας έναν νέο στρόφαλο, με την διάμετρο των εμβόλων να παραμένει στα 67 χιλιοστά – έτσι κι αλλιώς δεν έχει πολλά ακόμα περιθώρια να μεγαλώσει. Το αποτέλεσμα είναι να ανέβει στα 674, με την απόδοσή του να μην ανακοινώνεται. Αναμένεται βέβαια να μην ξεφεύγει πολύ από τους 95 ίππους και τα 6,42 κιλά ροπής, που έρχονται από τα 648 κυβικά του Big H, πλησιάζοντας πιο κοντά στο όριο των 100 ίππων.
Το πλαίσιο μοιάζει και αυτό να έρχεται από την Honda, χωρίς να ανακοινώνεται αν είναι από ατσάλι ή από αλουμίνιο. Αν και στην παρουσίασή του, το βλέπουμε με συμβατικό αλουμινένιο ψαλίδι, οι εικόνες δείχνουν και μία διαφορετική έκδοση, η οποία εξοπλίζεται με μονόμπρατσο. Κρίνοντας από τη συνήθη τακτική των Κινέζων κατασκευαστών, μάλλον μιλάμε για δύο διαφορετικές εκδόσεις.
Στις αναρτήσεις, βλέπουμε ότι μπροστά έχουμε ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ, χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν είναι ρυθμιζόμενα ή όχι. Στον τομέα της πέδησης συναντάμε δύο δίσκους με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά και έναν ακόμα πίσω.
Εμφανισιακά το RC700 είναι επιθετικό, με μπόλικες γωνίες στο φαίρινγκ του, ενώ ακολουθεί τη μόδα της εποχής μας, έχοντας πάνω του αεροδυναμικά βοηθήματα. Μπροστά και πάνω από τον διπλό LED προβολέα βρίσκουμε δύο ανοίγματα, τα οποία χρησιμεύουν πιθανότατα ως εισαγωγές αέρα. Κοιτάζοντας όμως από το πλάι το νέο μοντέλο, βλέπουμε ότι η εργονομία της θέσης οδήγησης θυμίζει περισσότερο sport touring μοντέλο, παρά supersport. Τα clip-on μοιάζει να είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένα, με τα μαρσπιέ σε φυσιολογική γωνία για τα πόδια και όχι πίσω και ψηλά.
Οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, ούτε και το ύψος της σέλας. Αυτό που γνωρίζουμε για την ώρα είναι το βάρος, το οποίο φτάνει τα 208 γεμάτα κιλά. Αν μιλάμε για μεσαίου κυβισμού supersport μοτοσυκλέτα, τότε το νούμερο αυτό είναι αρκετά μεγάλο. Για την ώρα, το RC700 απευθύνεται στην εσωτερική αγορά, με την Zonsen να μην έχει τολμήσει ακόμα το μεγάλο βήμα να έρθει στην Ευρώπη, παρά τη συνεργασία της με την Piaggio.