DAYTONA EXPLORER 125 2022: Με “adventure” διαθέσεις

Το νέο on-off της Daytona στα 125 κυβικά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/2/2022

Μετά την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας που επιτρέπει υπό προϋποθέσεις την οδήγηση δικύκλων έως 125 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου , η συγκεκριμένη κατηγορία έχει πάρει τα πάνω της στη χώρα μας με εμφανίσεις νέων μοντέλων σε όλες τις υποκατηγορίες. Ένα από αυτά τα νέα μοντέλα που έρχονται να προστεθούν στις επιλογές μας είναι και το Daytona Explorer 125 με σαφείς σχεδιαστικές αναφορές από τα μεγάλα On-off. Στο δελτίου τύπου της ελληνικής αντιπροσωπείας που ακολουθεί θα βρείτε τις σχετικές λεπτομέρειες που αφορούν την προσωπικότητά του:  

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Πάντα θυμάσαι την πρώτη σου μοτοσυκλέτα που

«ανακάλυψε» τις δυνατότητές σου.

 

 

Εμφάνιση

Με στιβαρό, πρακτικό, ON - OFF σχεδιασμό και MAT-BLACK χρώμα το EXPLORER 125 ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί. Με Full LED φωτιστικά σώματα, προστατευτικές χούφτες χεριών με ενσωματωμένα σε αυτές φλας και χαρακτηριστικό σχεδιασμό στον εμπρόσθιο φανό και κινητήρα 125cc, το EXPLORER είναι έτοιμο να εξερευνήσει τις δυνατότητες ενός νέου οδηγού αλλά και να προσφέρει  άνεση και οδηγική απόλαυση στις καθημερινές μετακινήσεις του αναβάτη από μεγαλύτερα ηλικιακά στρώματα.

Κινητήρας

Ο κινητήρας του EXPLORER 125 είναι τετράχρονος, τετραβάλβιδος, αερο-ελαιόψυκτος, μονοκύλινδρος, με ισχύ 12.2 ps στις 9.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 9.5 Nm στις 8.000 σ.α.λ.. Φέρει 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με την τροφοδοσία καυσίμου να γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI). Η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται μόλις στα 2,8L/100km (WMTC3) όπου σε συνδυασμό με μεγάλο ντεπόζιτο των 15L, δύναται να προσφέρει περισσότερο από 500km αυτονομία.

Γεωμετρία

Οι διαστάσεις του είναι 2100 x 930 x 1310mm, το μεταξόνιο 1380mm, η γωνία κάστερ 29°, το ύψος σέλας στα 850mm και το βάρος (πλήρες υγρών) στα 149kg. Η εμπρόσθια ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι διαδρομής 150mm και monoshock ανάρτηση πίσω με διαδρομή 38mm.

 

Τροχοί - Πέδηση

Το Explorer 125 φέρει τροχούς 19” εμπρός και 17” πίσω, ακτινωτές ζάντες, ελαστικά διαστάσεων 90/90-19 52P εμπρός και 110/90-17 60P πίσω, με σχεδιασμό πέλματος που ενδείκνυται για χρήση σε όλα τα εδάφη.

Την πέδηση στο EXPLORER 125 αναλαμβάνουν δύο κυματοειδείς δίσκοι, εμπρός 267mm και πίσω 220mm με διπίστονες δαγκάνα εμβόλων 25mm, με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS).

Το νέο EXPLORER 125 ανήκει στην κατηγορία οχημάτων για την οποία δεν απαιτείται πλέον δίπλωμα μοτοσυκλέτας Α1 (125cc), εάν πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις.

 

Μάθετε περισσότερα για το EXPLORER 125 μέσα από το site της DAYTONA

www.daytonamotors.gr/model/explorer-125

Χρώματα

MAT-BLACK

 

 

Διαθέσιμη μέσα από το δίκτυο συνεργατών της DAYTONA

 

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά EXPLORER 125

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τετράχρονος

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ

1 / 4

ΨΥΞΗ

Aερο-ελαιόψυκτο

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

EFI

ΚΙΒΩΤΙΟ

5 Ταχύτητες

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

Μίζα - Μανιβέλα

ΙΣΧΥΣ

12.2ps /9.500rpm

ΡΟΠΗ

9.5Nm /8.000rpm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.8:1

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

2.8 l/100km (Euro5)

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

15 L

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

Δίσκος 267mm

Διπίστονη Δαγκάνα (Ø25)

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ

Δίσκος 220mm + CBS

Διπίστονη Δαγκάνα (Ø25)

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

Ανεστραμμένο Πιρούνι
(150mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

Monoshock
(38mm)

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

90/90-19 52P

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

110/90-17 60P

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)

2100 x 930 x 1310

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1380mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

850mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

149kg


Husqvarna FC 250/450 Factory Edition 2025 - Οι "εργοστασιακές" εκδόσεις των ΜΧ [Video]

Με τα γραφικά των εργοστασιακών και κορυφαία περιφερειακά
Husqvarna FC 250 Factory Edition και FC 450 Factory Edition 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/12/2024

Το συνθετικό "Factory" ως μέρος του ονόματός τους φέρουν οι νέες εκδόσεις των FC 250 και FC 450 που παρουσίασε η Husqvarna.

Factory Edition λοιπόν και για τις δύο motocross μοτοσυκλέτες της Husqvarna που παρουσιάστηκαν μετά από τις αντίστοιχες για των KTM SX-F.

Οι διαφορές έναντι της στάνταρ έκδοσης να ξεκινούν από τα γραφικά που είναι ίδια με εκείνα που χρησιμοποιεί στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της η Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing, η οποία ετοιμάζεται για να λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperMotocross (SMX). 

Στο κιτ περιλαμβάνεται και ο αριθμός #27 για την FC 450 για εκείνους που θέλουν να την φέρουν πιο κοντά εμφανισιακά σε εκείνη του εργοστασιακού Malcolm Stewart, ενώ για την FC 250 Factory Edition περιλαμβάνεται ο αριθμός #1 του RJ Hampshire 

Οι δύο MX μοτοσυκλέτες έρχονται φορτωμένες με καλούδια με πρώτη και καλύτερη την ηλεκτρονική μονάδα CUO (Connectivity Unit Offroad) που συνδυάζεται με αισθητήρα GPS που έχει τοποθετηθεί στο εμπρός φτερό. 

Η μονάδα CUO επιτρέπει τη σύνδεση με smarthphone με τη χρήση της εφαρμογής Ride Husqvarna Motorcycles και δίνει τη δυνατότητα για αλλαγή χαρτογραφήσεων στον κινητήρα, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην εκάστοτε πίστα. Ο αναβάτης μπορεί να σώσει τις προτιμήσεις του όπως και τις εξατομικευμένες επιλογές που έχει κάνει και σχετίζονται με τη λειτουργία του φρένου του κινητήρα, του traction control του launch control και την ευαισθησία του quickshifter.

Αξιοποιώντας τον αισθητήρα GPS το σύστημα δίνει τη δυνατότητα καταγραφής του γυρολόγιου του αναβάτη και η εφαρμογή παρουσιάζει και τις ιδανικές γραμμές για κάθε πίστα ώστε να μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους του. Η εφαρμογή προσφέρει και προτάσεις για τη ρύθμιση των αναρτήσεων της WP με τις μοτοσυκλέτες να φέρουν το πολυρυθμιζόμενο ανεστραμμένο προύνι WP XACT των 48 χλστ., ενώ και το αμορτισέρ είναι της ίδιας σειράς και αξιοποιεί βελτιστοποιημένο μοχλικό.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης, μεταξύ άλλων, εργοστασιακές CNC πλάκες πιρουνιού με δυνατότητα ρύθμισης offset, εργοστασιακοί τροχοί με στεφάνες EXCEL Takasago και CNC κέντρα, τελικό FMF Racing, Dunlop GEOMAX MX34 ελαστικά, εργοστασιακά προστατευτικά για το πλαίσιο, ανθρακονημάτινη ποδιά, γκριπ της ODI, τιμόνι ProTaper κ.α. 

Οι Husqvarna FC 250 και FC 450 Factory Edition θα είναι διαθέσιμες στο κοινό στις αρχές του 2025.