DAYTONA MIRO 125 - Ευέλικτο και οικονομικό αστικό εργαλείο

Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/6/2022
Λιτό κι απέριττο, το DAYTONA MIRO 125 είναι ένα εξαιρετικά οικονομικό αλλά παράλληλα καλοσχεδιασμένο scooter για το κέντρο της πόλης, που διαθέτει αξιοσημείωτες μεταφορικές ιδιότητες παρά το μικρό του μέγεθος.
 
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Daytona Motors:
 
"H ανυπέρβλητη γοητεία της απλότητας
 
Το MIRO 125 της DAYTONA είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένο και απόλυτα αφοσιωμένο στο στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να προσφέρει πρακτικές λύσεις στον αναβάτη του, αποφεύγοντας κάθε περιττή υπερβολή και εντυπωσιασμό. Αντιθέτως, καταφέρνει να εντυπωσιάζει με την προσήλωσή του στην απλότητα και στις ουσιαστικές δυνατότητες που διαθέτει, αποτελώντας ένα απόλυτα χρηστικό και πρακτικό scooter.
Παρά τις μικρές συνολικά διαστάσεις του, το επίπεδο πάτωμα και οι προεκτάσεις για την τοποθέτηση των ποδιών, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και οι δύο μικρότεροι ανοιχτοί χώροι στο εσωτερικό της ποδιάς, μαζί με τους δύο γάντζους για την ανάρτηση μικρών αποσκευών, ανεβάζουν κατακόρυφα το επίπεδο της πρακτικότητας του MIRO. Παράλληλα, η ενσωματωμένη αλουμινένια σχάρα που διευκολύνει την τοποθέτηση top case, δίνει την δυνατότητα για ακόμη περισσότερες επιλογές φόρτωσης του χρηστικού scooter.
 
Για την ασφαλή στάθμευση, το MIRO διαθέτει μηχανικό μηχανισμό χειρόφρενου στην μανέτα του πίσω φρένου, ώστε να το παρκάρει με ασφάλεια ο αναβάτης του ακόμη και σε δρόμους με κλίση.
Επιπλέον, υπάρχουν και δύο αντικλεπτικές δικλείδες ασφαλείας, όπως το μαγνητικό κλείδωμα της κεντρικής κλειδαριάς και ο διακόπτης που κόβει την παροχή ρεύματος κάτω από τη σέλα.
 
Ο μονοκύλινδρος, τετράχρονος, αερόψυκτος κινητήρας, αποδίδει 8,2 ίππους στις 8.000 στροφές και 8Nm ροπής στις 6.500 στροφές αντίστοιχα, ενώ για την εκκίνησή του διαθέτει μίζα και μανιβέλα, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του ακόμη και όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας βρίσκεται χαμηλά.
 
Η μέση κατανάλωση είναι στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα των 2,6L/100km (WMTC3) και το χαμηλό βάρος των 110kg σε συνδυασμό με την διάσταση των 13'' για τους τροχούς, καθιστούν το MIRO 125 ένα εξαιρετικά ευέλικτο scooter μέσα στο αστικό περιβάλλον.
Το δισκόφρενο των 170mm και το ταμπούρο πίσω με την συνδυασμένη λειτουργία CBS (μπροστά διαθέτει μία δαγκάνα τριών εμβόλων, με το τρίτο έμβολο να ενεργοποιείται και με την πίεση στην μανέτα του πίσω φρένου) εγγυώνται την ασφαλή πέδηση κάτω από όλες τις συνθήκες, ενώ το χαμηλό ύψος της σέλας, συμβάλλει τα μέγιστα στην ευκολία της κίνησης και τους ελιγμούς στους ασφυκτικά γεμάτους δρόμους του αστικού ιστού.
 
Η τιμή του DAYTONA MIRO 125 είναι στα €1.935 και μπορείτε να το βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε."
 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά  
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Μονοκύλινδρος, 4Τ, Α/Ε. 4Β/Κ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 52.4mm Χ 57.8mm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI BOSCH 
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα-Μανιβέλα
ΙΣΧΥΣ 8.2 PS / 8000 rpm
ΡΟΠΗ 8.0 Nm / 6500 rpm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 6 L
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 2.6 L / 100 km (WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 1900x 690 x 1110
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 110kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 170 mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Ταμπούρο 130mm + CBS
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ Τηλεσκοπικό Πιρούνι
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ 90mm – 33mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ Μονό Αμορτισέρ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 87mm – 32mm
ΕΛΑΣΤΙΚΑ 3.50-10 – 51J

 

 

Ducati Formula 73: Νέα μοτοσυκλέτα για τα 100 χρόνια της εταιρείας

Φόρος τιμής στην 750 Supersport Desmo
Ducati
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/12/2025

Η Ducati ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο μοντέλο με την ονομασία Formula 73 για το 2026, στο πλαίσιο των εορτασμών για την 100ή επέτειό της. Το Formula 73 θα βασίζεται στο Ducati Scrambler και όπως υποδηλώνει το όνομά του αναμένεται να είναι ένα αφιερωμένο στο 750 Supersport Desmo που έκανε το ντεμπούτο του το 1973.

Η απόδειξη της ύπαρξης του νέου αυτού μοντέλου μας έρχεται από το California Air Resources Board (CARB), το οποίο πιστοποίησε το Ducati Scrambler του 2026, όμως στην ίδια λίστα βλέπουμε και το Ducati Formula 73 που διακρίνεται στο όνομα με ένα “T”, που υποδηλώνει εκδόσεις που κατασκευάζονται στην Ταϊλάνδη αντί για την Ιταλία.

Ducati

Η μοτοσυκλέτα θα φέρει τον ίδιο V δικύλινδρο κινητήρα 803 κυβικών με του Scrambler, όμως ενδέχεται να έχει διαφορετική εμφάνιση που θα μοιάζει με εκείνη της 750 Supersport Desmo του 1973.

Desmo

Η Ducati ανέπτυξε τη 750 SS Desmo μετά την κατάκτηση της πρώτης και δεύτερης θέσης από τους Paul Smart και Bruno Spaggiari στον πρώτο αγώνα Imola 200 το 1972. Οι Smart και Spaggiari αγωνίστηκαν με μοτοσυκλέτες αγώνων 750 Imola Desmo, τις πρώτες Ducati V-Twin με δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων. Η 750 Supersport Desmo ήταν τότε το πρώτο μοντέλο παραγωγής που χρησιμοποίησε αυτό που θα γινόταν το χαρακτηριστικό σύστημα βαλβίδων της Ducati. Το 1973, ο αγώνας Imola 200 ήταν ο πρώτος γύρος της σειράς FIM Formula 750, εξού και η σύνδεση με το όνομα Formula '73.

Πιθανότατα η Formula '73 θα είναι μία μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής, που ίσως παραχθεί σε μόλις 100 μονάδες για τα 100ά γενέθλια της Ducati. Η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει πιθανώς στις αρχές του 2026.

Ετικέτες