Δοκιμή Yamaha R6 2017

Την οδηγήσαμε στα Μέγαρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

30/5/2017

Ακόμα δεν έχει στεγνώσει η φόρμα από τον ιδρώτα και η αίσθηση από την οδήγηση του νέου R6 στην πίστα των Μεγάρων πριν λίγη ώρα είναι εξίσου νωπή. Ανυπομονούσαμε να οδηγήσουμε αυτή τη μοτοσυκλέτα από την πρώτη μέρα που την είδαμε στις διεθνείς εκθέσεις και είχαμε κάνει τα αδύνατα δυνατά για να βρεθούμε στην παγκόσμια περουσίασή της που είχε γίνει στην Αλμερία, χωρίς όμως επιτυχία. Βλέπετε, η άλλοτε δημοφιλή κατηγορία των supersport 600 δεν έχει πλέον κανένα εμπορικό ενδιαφέρον και τα εργοστάσια την έχουν παρατήσει εντελώς.

Όμως η Yamaha ήταν η μόνη που πήγε κόντρα στο ρεύμα και ανανέωσε μια μοτοσυκλέτα που πάντα λατρεύουμε να οδηγάμε μέσα σε πίστα. Ευτυχώς οι αλλαγές που έκανε η ιαπωνική εταιρεία δεν κατέστρεψαν το καθαρόαιμο αγωνιστικό στήσιμο του πλαισίου.

Περισσότερο έκανε βελτιώσεις στα σημεία που είχε μείνει πίσω και αυτό ήταν που χρειαζόταν το R6. Που έπασχε; Στη συνολική απόδοση των φρένων, στην απουσία σύγχρονων ηλεκτρονικών και στην ποιότητα λειτουργίας των αναρτήσεων σύμφωνα με τις νέες δυνατότητες των σύγχρονων ελαστικών.

Οπότε έχουμε ολόκληρο το εμπρός πιρούνι του R1-S (43mm αντί 41mm) μαζί με τα ακτινικά της φρένα, ρυθμιζόμενο Traction Control, Quick-Shifter (μόνο για τα ανεβάσματα) νέο προγραμματισμό και σώματα ψεκασμού ride by wire και εντελώς επανασχεδιασμό φαίρινγκ, με μικρές διαφοροποιήσεις στην εργονομία της θέσης οδήγησης.

Εμείς οδηγήσαμε δύο διαφορετικά R6. Το ένα ήταν εντελώς normal με ελαστικά δρόμου Dunlop Sportmax 214 και το άλλο είχε slick επίσης της Dunlop. Η διαφορά στη συμπεριφορά των δύο μοτοσυκλετών ήταν αρκετά μεγάλη λόγω των ελαστικών, όπως επίσης και η αίσθηση από τον κινητήρα, καθώς η μοτοσυκλέτα με τα slick είναι πιο κοντή σε τελική μετάδοση.

Θα πούμε αναλυτικά και λεπτομερώς για αυτές τις διαφορές στο αντίστοιχο τεστ που θα δημοσιεύσουμε στο περιοδικό, όμως εδώ αξίζει να πούμε πόσο πολύ μας έχουν λείψει τα Supersport 600. Καλό και άγιο το γκάζι των Superbike, αλλά τίποτα δεν μπορεί να σε κάνει να χαμογελάσεις περισσότερο σε μια πίστα από ένα καλοστημένο Supersport 600. Ακόμα και η R6 με τα ελαστικά δρόμου που παρουσίαζαν υπερθέρμανση μετά από 6-7 γύρους ήταν απόλαυση! Η Yamaha λέει ότι η νέα R6 είναι η πιο αεροδυναμική μοτοσυκλέτα που έχει φτιάξει στην ιστορία της.

Εμείς να προσθέσουμε ότι είναι και κούκλα!

EICMA: SYM NH-R125 και 300 2026 - Οι Euro5+ αντικαταστάτες των NH T

Δυο μικρά Crossover μοντέλα με απόδοση 14-24 ίππων και τροχούς 19-17’’ - Νέο κοστούμι σε σχέση με τους προκατόχους
SYM
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/11/2025

Η νέα μοτοσυκλέτα της SYM έρχεται σε δύο εκδόσεις,125 και 300, με απόδοση 14 έως 24 ίππους αντίστοιχα και συμβατικές αναρτήσεις, ενώ τα δυο Euro5+ μοντέλα πρόκειται να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα NH T.

Πρόκειται entry level μοτοσυκλέτες με κινητήρες 125 cc και 278 cc, με φρεσκάρισμα στο design σε σχέση με τα NH T. Νέος είναι ο προβολέας, μας αποχαιρέτισε το ρύγχος, ψηλότερη είναι η ζελατίνα και καλύτερη έτσι η προστασία από τα στοιχεία της φύσης, ενώ έχουν προστεθεί χούφτες στο τιμόνι.

Οι κινητήρες και των δυο εκδόσεων είναι υγρόψυκτοι μονοκύλινδροι. Η μικρότερη αποδίδει 14 ίππους στις 9.250 στροφές και 1,1 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, με τη μεγαλύτερη να αποδίδει 24 ίππους στις 7.500 στροφές και 2,3 kg.m ροπής στις 7.000 στροφές.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω monoshock αμορτισέρ και στα φρένα βλέπουμε μονούς δίσκους τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

300

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βρίσκεται στα 14 λίτρα, το μεταξόνιο στα 1.405 mm και το ύψος της σέλας στα 815 mm, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί είναι διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.

Ο εξοπλισμός της NH-R περιλαμβάνει USB-A και USB-C, έγχρωμη οθόνη LCD, LED φώτα, δικάναλο ABS, ποδιά κινητήρα, προστατευτικά κάγκελα και χούφτες.