Ducati Panigale V4 SP2: Πανέτοιμο για την πίστα

Ένα “S” με απ’ όλα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

10/3/2022

Οι εκδόσεις SP για τις μεγάλες superbike της Ducati αποτελούσαν πάντα τις ναυαρχίδες κάθε γενιάς ως προς το επίπεδο εξοπλισμού τους. Το ίδιο ισχύει και για τη νέα Panigale SP2 του 2022 που μόλις παρουσίασε η ιταλική εταιρεία και είναι η πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση της νέας γενιάς των Panigale V4 που ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό φέτος.

Η SP2 βασίζεται στα μηχανικά μέρη της έκδοσης S, δηλαδή διαθέτει τον κινητήρα των 1103 κυβικών με του 215,5 ίππους και τις ημί-ενεργητικές αναρτήσεις δεύτερης γενιάς της Ohlins, καθώς επίσης και της κορυφαίες δαγκάνες Stylema-R της Brembo. Όμως τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται πιο ενδιαφέροντα για όσους θέλουν μια Panigale V4 αποκλειστικά για οδήγηση σε πίστα, αφού η έκδοση SP2 έχει πάνω της σχεδόν όλο τον κατάλογο των έξτρα της Ducati Performance.

Το πιο εντυπωσιακό στην όψη είναι σίγουρα ο ξηρός, μονόδρομος αγωνιστικός συμπλέκτης από την έκδοση R, σε κόκκινο χρώμα και με διάφανο καπάκι που σου επιτρέπουν να τον βλέπεις να περιστρέφεται.

Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι ζάντες carbon που είναι 1,5 κιλά ελαφρύτερες από τις σφυρήλατες της “S”, μειώνοντας την αδράνεια μάζας κατά 26% εμπρός και 46% πίσω.

Στην SP2 τα φρένα Stylema-R της Brembo συνοδεύονται από μια μεγαλύτερη τρόμπα που έχει μικρομετρική ρυθμιστή στο αριστερό κλιπ-ον για να μπορείς να ρυθμίζεις εν κινήσει με το αριστερό χέρι την απόσταση της μανέτας φρένου στις ευθείες της πίστας χωρίς να κλείνεις το γκάζι.

Τον εξοπλισμό “πίστας” ολοκληρώνουν τα CNC αγωνιστικά μαρσπιέ της Rizzoma, η πιο λεπτή αλυσίδα 520 για μείωση των απωλειών και ως έξτρα εξοπλισμός υπάρχει αγωνιστική εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic χωρίς καταλύτη, που ανεβάζει την ιπποδύναμη στους 228 ίππους και μειώνει το βάρος κατά 5 ολόκληρα κιλά.

Η έκδοση SP2 θα είναι περιορισμένης παραγωγής με αριθμημένη πάνω πλάκα πιρουνιού και θα διατίθεται μόνο στον χρωματισμό Winter Test, δηλαδή με μαυρο ματ φαίρινγκ που κάνει αντίθεση με τα γυαλιστερά carbon φτερά/ζάντες και διάφανο βερνίκι στο αλουμινένιο ρεζερβουάρ.

SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα

Αλλαγές ουσίας ώστε να διατηρηθεί το Maxsym 400 GT φρέσκο σε μία κατηγορία με αυξημένο ανταγωνισμό
motomag SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/5/2024

Η SYM παρουσίασε το αναβαθμισμένο Maxsym 400 GT το οποίο πλέον εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+.

Οι σχεδιαστές της SYM θέλησαν στο Maxsym 400 GT να βελτιώσουν και άλλο την άνεση του αναβάτη κατά την οδήγηση. Νέα είναι η εργονομία της θέσης οδήγησης, όπως επανασχεδιασμένη είναι η σέλα δύο επιπέδων η οποία δίνει μια περαιτέρω αίσθηση άνεσης και ασφάλειας.

Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα προσφέρει πολύ καλή προστασία από τον αέρα ενώ οι νέες μεγαλύτερες χειρολαβές του συνεπιβάτη και τα πτυσσόμενα αλουμινένια μαρσπιέ προσφέρουν κορυφαία άνεση.

SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα

Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας 399 κυβικών Euro 5+ αποδίδει 34 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 4 κιλά ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Το πλαίσιο είναι σωληνωτού τύπου, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων εμπρός συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.

Αλλαγή έχουμε στον τομέα των φρένων. Το Maxsym 400 GT πλέον έχει ένα δίσκο 288 χλστ. εμπρός με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων -στο προηγούμενο μοντέλο υπήρχαν δύο δίσκοι εμπρός- και πίσω έναν δίσκο 275 χλστ. ενώ την πέδηση ολοκληρώνει το δικάναλο ABS. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει και το Traction Control το οποίο με τη σειρά του συμβάλλει στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα

Αναπόσπαστο κομμάτι του Maxsym 400 GT είναι η πρακτικότητα κατά την καθημερινή μετακίνηση. Κάτω από την σέλα υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη full face καθώς και κάποια μικροαντικείμενα. Εμπρός στην ποδιά υπάρχουν δύο ντουλαπάκια με θύρα USB ταχείας φόρτισης ενώ η σχάρα στο πίσω μέρος του scooter έχει έτοιμες βάσεις για Top Case.

Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του Maxsym 400 GT περιλαμβάνονται επίσης το σύστημα keyless, η έγχρωμη οθόνη LCD οργάνων, και οι διπλοί προβολείς Full-Led με φακούς περιμετρικής διάθλασης.

Το νέο SYM Maxsym 400 GT είναι διαθέσιμο εμπορικά με το μονοκύλινδρο scooter των 399 κυβικών να κοστίζει 5.995 ευρώ.

SYM Maxsym 400 GT – Πλέον με Euro 5+ κινητήρα

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

MAXSYM 400 GT

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

83.0mm Χ 73.8mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.5:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

34 PS / 6750 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

38.1 Nm / 5250 rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

KEIHIN E.F.I.

ΚΙΒΩΤΙΟ

V-belt CVT

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΙΜΑΝΤΑΣ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

13.0 lt

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.7 lit/100km (EURO 5+)

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΔΙΠΛΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1555 mm

ΠΛΑΤΟΣ

820 mm

ΜΗΚΟΣ

2232 mm

ΥΨΟΣ

1417 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

788 mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

215 kg

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

27.5 ∘

ΙΧΝΟΣ

103 mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

120 / 70 - 15

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

160 / 60 - 14

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm – 120mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 288 mm +ABS (4ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 275 mm +ABS (1ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)