H πιο όμορφη του Μιλάνου

Από το

Μαύρο Σκύλο

12/12/2012

To ιταλικό περιοδικό "Motociclismo" διοργανώνει ψηφοφορία για την ανάδειξη της ομορφότερης μοτοσυκλέτας κάθε χρόνο στην Eicma, με ψηφοφορία που γίνεται ανάμεσα στους επισκέπτες της έκθεσης κατά τη διάρκειά της. Φέτος, ως ομορφότερη ψηφίστηκε η MV Agusta Rivale συγκεντρώνοντας το 35% των ψήφων, των περισσότερων από 15.000 που συμμετείχαν. Στη δεύτερη θέση επιλέχθηκε η Ducati Hypermotard SP με το 22,9% των ψήφων και τρίτη η καινούργια BMW R1200GS με το 15,5% των ψήφων.

H Sherco ετοιμάζεται να παρουσιάσει “κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί”

Την Πέμπτη 9 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια
sherco teaser
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

7/4/2026

Το teaser που κυκλοφόρησε η γαλλική εταιρεία μας κλείνει ραντεβού για την Πέμπτη 9 Απριλίου και την αποκάλυψη μιας νέας μοτοσυκλέτας, η οποία συνοδεύεται ωστόσο από μια βαρύγδουπη δήλωση: κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.

Η ερμηνεία της σκοτεινής φωτογραφίας πάντως μας κατευθύνει σε συγκεκριμένες σκέψεις. Πρώτον, είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για κάτι ηλεκτρικό, διακρίνεται καθαρά η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και, παίζοντας λίγο με τον φωτισμό της εικόνας, οι λαιμοί των εξατμίσεων που παραπέμπουν σε τετράχρονο κινητήρα.

sherco teaser

Δεύτερον, είναι ένα μοντέλο εντούρο, καθώς επίσης διακρίνεται καθαρά ο προβολέας μπροστά.

Από κει και πέρα όλα τα ενδεχόμενα μοιάζουν ανοικτά, αναμένουμε λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι καινούργιο θα παρουσιαστεί σε δύο μέρες από τώρα.

 

Ετικέτες