Honda DAX 125 2022: Ο θρύλος του λυκείου επιστρέφει

Με την βοήθεια του Grom 125
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

22/11/2021

Τα DAXάκια στιγμάτισαν τα μαθητικά χρόνια του λυκείου σε μια ολόκληρη γενιά Ελλήνων. Ελαφρώς μεγαλύτερο με διαστάσεις από το Z50, αλλά με τον ίδιο κινητήρα των 50cc που οι περισσότεροι των είχαν κάνει 72cc, τα DAX ήταν ο “Premium Μπόμπος” καθώς χώραγε καλύτερα δεύτερο άτομο πίσω (μονόσελο ήταν, αλλά εκείνες τις εποχές κάτι τέτοια δεν είχαν σημασία…) και είχε φυσικά πιο άνετη θέση οδήγησης.

Στις μέρες μας τη θέση του DAX έχει πάρει ουσιαστικά το Grom 125, στο οποίο πλέον βασίζεται και η νέα γενιά του Z125 Monkey. Με άλλα λόγια, το Grom 125 είναι για τους πιτσιρικάδες της νέας γενιάς, και το Z125 Monkey είναι το ίδιο μηχανάκι, ντυμένο με τον μανδύα της νοσταλγίας για όσους θέλουν να γυρίσουν νοερά στα εφηβικά τους χρόνια.

Τώρα, όμως η Honda ετοιμάζει την αναβίωση και του DAX χρησιμοποιώντας τα ίδια μηχανικά μέρη με των Grom 125/Z125 Monkey. Η διαφορά φυσικά θα (πρέπει) είναι στο πλαίσιο, καθώς το DAX είχε πλαίσιο από φύλλα ατσαλιού και όχι σωληνωτό.

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, η Honda έχει ήδη καταθέσει στις αρμόδιες ευρωπαϊκές υπηρεσίας τα έγραφα για την έκκριση τύπου και το νέο DAX 125 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στις αγορές στο τέλος του 2022 ή στις αρχές του 2023.      

 

Πηγή: Young Machine

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.