Το Honda EV-neo βγήκε στο δρόμο

Από το

Μαύρο Σκύλο

4/2/2011

Η Honda, όπως είχε υποσχεθεί, άρχισε τη διάθεση του EV-neo μετά τις 24 Δεκεμβρίου του 2010, στην Ιαπωνία. Το EV-neo είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο δίτροχο με μικρό βάρος και μέγεθος, και εξελίσσεται κυρίως για επαγγελματική χρήση από διανομείς. Έως τον Μάρτιο θα διαθέσει εκατό μονάδες σε επιλεγμένες εταιρείες για να μελετηθούν σε πραγματικές συνθήκες χρήσης. Υπάρχουν ήδη δέκα σε κυκλοφορία, ενώ μετά τη συλλογή των δεδομένων και την ανάλυσή τους η εταιρεία προγραμματίζει να αρχίσει από τον Απρίλιο την διάθεσή του σε όλη την Ιαπωνία. Οι μπαταρίες έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με την Toshiba και ανήκουν στην τεχνολογία ιόντων λιθίου, ενώ τον ηλεκτροκινητήρα τον κατασκευάζει η ίδια η Honda. To μικρό αυτό σκούτερ ζυγίζει 106 κιλά, αποδίδει 3,8 ίππους στις 5.000 στροφές και η ροπή του φθάνει το 1,1 χιλιογραμμόμετρο. Έχει θέση για έναν αναβάτη, αναρτήσεις και φώτα, ενώ η εμβέλειά του φθάνει τα 34 χιλιόμετρα. Το ενδιαφέρον είναι ότι η Honda έχει αναπτύξει και έναν φορτιστή ταχείας φόρτισης που γεμίζει τις μπαταρίες του σε μισή ώρα, αντί της κανονικής διάρκειας που απαιτεί τρεις και μισή ώρες. Με τον γρήγορο φορτιστή θα μπορεί να φορτίζεται και στα διαλείμματα από τα καθήκοντά του.

Husqvarna 701 Supermoto και Enduro : Παγκόσμια πρώτη εμφάνιση πριν την παρουσίασή του!

Το γκρουπ KTM έκανε την έκπληξη στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Αυστρίας
Husqvarna 701 Supermoto και Enduro : Παγκόσμια πρώτη εμφάνιση πριν την παρουσίασή του!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/2/2025

Μία έκπληξη περίμενε σήμερα όσους επισκέφτηκαν την Έκθεση Μοτοσυκλέτας στην Αυστρία καθώς η Husqvarna έδειξε κατά αποκλειστικότητα στο ντόπιο κοινό, δύο νέα μοντέλα που είναι προγραμματισμένα να ανακοινωθούν τον Μάρτιο και να κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο!

Για αρχή μιλάμε για την Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Αυστρίας όπου η αγορά της είναι σχεδόν η μισή από την Ελληνική σε αριθμό μονάδων αλλά σε αξία αγγίζει την δική μας καθώς πωλούνται περισσότερες ακριβές και μεγάλες μοτοσυκλέτες. Κι όμως, οι Εκθέτες δεν έκαναν πόλεμο τετραγωνικών στα περίπτερα, προσπαθώντας να εξαντλήσουν οικονομικά τον ανταγωνισμό από την συμμετοχή του σε μία Έκθεση με κόστος αντίστοιχο της συνολικής ετήσιας προβολής του κι έτσι η Αυστριακή έκθεση είχε μικρά περίπτερα με μόνο τα νέα μοντέλα και φυσικά λιγότερες απουσίες. Συνολικά 178 εκθέτες έχει φέτος η Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Αυστρίας!

Husqvarna 701 Supermoto και Enduro : Παγκόσμια πρώτη εμφάνιση πριν την παρουσίασή του!
Μαζεμένα περίπτερα χωρίς υπερβολές όπως συμβαίνει στην Ελλάδα και έτσι πολλοί Εκθέτες χωρίς απουσίες!

Η Husqvarna επέλεξε να δώσει στο Αυστριακό κοινό μία αποκλειστική πρεμιέρα παρουσιάζοντας τα ανανεωμένα 701 Supermoto και Enduro όπου εκεί θα κοστίζουν ακριβώς 1.000 Ευρώ πάνω από τις στοκ μοτοσυκλέτες της προηγούμενης χρονιάς.

Η αύξηση στην απόδοση είναι περίπου στους 4 ίππους, ανεβαίνοντας στους 77 ίππους για τον δυνατό μονοκύλινδρο κινητήρα με ταυτόχρονη αύξηση 6 κιλών στο βάρος που φτάνει τώρα τα 154 κιλά από 148, ενώ παραμένει η χωρητικότητα των 13 λίτρων στο ρεζερβουάρ.

Η σέλα έχει ψηλώσει στα 899mm μία μικρή διαφορά από τα 890 που είναι στο Supermoto του 2024.

Οι φωτογραφίες των δύο νέων μοντέλων: