Honda GB 1100 2022: Ετοιμάζει δικύλινδρο αυτόματο neo-retro

Έρχεται ο μεγάλος αδερφός
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

31/8/2021

Η παρουσίαση του GB350 για την ινδική αγορά έγινε αμέσως τεράστια εμπορική επιτυχία, με αποτέλεσμα η Honda να αποφασίσει την δημιουργία και μιας έκδοσης για την ιαπωνική αγορά, όπου επίσης οι πωλήσεις πάνε θαυμάσια. Την ίδια στιγμή, οι ευρωπαίοι αντιπρόσωποι της ιαπωνικής εταιρείας, πίεζαν από την αρχή για την διάθεση του GB 350 και στην ευρωπαϊκή αγορά, όμως η τελική απόφαση δεν έχει παρθεί ακόμα, διότι η παραγωγή της μοτοσυκλέτας στο εργοστάσιο της Ινδίας δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση της τοπικής αγοράς (λόγω και των προβλημάτων από τον Covid-19) ενώ το επιπλέον κόστος της διαδικασίας έγκρισης τύπου (euro5) της Ε.Ε. πιθανόν να επιβαρύνει δυσανάλογα την τελική τιμή του GB 350, παρά το γεγονός πως καλύπτει τις προδιαγραφές BS6 της Ινδίας, που είναι ίδιες ακριβώς με της Ε.Ε.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, η απόφαση της Honda να δημιουργήσει μια μεγαλύτερου κυβισμού έκδοση του GB, χρησιμοποιώντας έναν κινητήρα που μπορεί να περάσει τις προδιαγραφές σε όλες τις αγορές του κόσμου, ακούγεται πολύ σωστή ιδέα.

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, η “μεγάλη” θα έχει τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της Africa Twin των 1100 κυβικών, κάτι που σημαίνει πως θα υπάρχουν εκδόσεις με συμβατικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DCT. Μάλιστα στα ψηφιακά σχέδια η μοτοσυκλέτα έχει τον κινητήρα με το DCT κιβώτιο. Εμφανισιακά ακολουθεί πιστά τις σχεδιαστικές γραμμές των γυμνών μοτοσυκλετών της Honda από τη δεκαετία του ’70 αλλά με λιγότερο χρώμιο και περισσότερο μαύρο ματ χρώμα στις λεπτομέρειες και τα μηχανικά μέρη.

Αυτή θα είναι η δεύτερη καινούρια μοτοσυκλέτα με τον δικύλινδρο κινητήρα του Africa Twin που θα προσθέσει στη γκάμα της η Honda στο άμεσο μέλλον, αφού ήδη από την επόμενη χρονιά θα τον χρησιμοποιεί το NT1100 που έρχεται να αντικαταστήσει  το VFR800X Crossrunner.  

Kawasaki Teryx H2 - Stop-ride εντολή στις ΗΠΑ για καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο

Δύσκολα ξεκίνησε την καριέρα του το νέο υπερτροφοδοτούμενο Side by Side του Akashi - Η Kawasaki αναζητά λύση
Kawasaki Teryx H2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/2/2026

Δεν πρόλαβε να κάνει ντεμπούτο στις ΗΠΑ το νέο υπετρτροφοδοτούμενο Kawasaki Teryx H2, με τον γνωστό κινητήρα από την H2 μοτοσυκλέτα, και λίγους μήνες μετά την πρώτη διάθεσή του, η αμερικάνικη αντιπροσωπεία έδωσε εντολή “Stop-Ride”, να σταματήσουν άμεσα δηλαδή να το οδηγούν οι ιδιοκτήτες του, καθώς εντοπίστηκε καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο.

Όπως αναγράφεται στο γράμμα που απέστειλαν στους ιδιοκτήτες οι αντιπρόσωποι της Kawasaki στις ΗΠΑ, ο πρωτεύων συμπλέκτης ή το σύστημα μετάδοσης μπορεί να σπάσουν κατά τη λειτουργία τους!

Η επιστολή των “πρασίνων” στους κατόχους Teryx H2 αναγράφει τα εξής: “Η Kawasaki διερευνά βλάβες στο σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) σε επιλέξιμες μονάδες. Τα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται, υπό ορισμένες συνθήκες, να παρουσιάσουν θραύση της τροχαλίας του μετατροπέα κίνησης του CVT, με αποτέλεσμα την εκτόξευση μεταλλικών θραυσμάτων μέσα στον κινητήρα και στη γύρω περιοχή. ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ το 2026 KAWASAKI TERYX4 H2, TERYX4 H2 DELUXE eS ή TERYX5 DELUXE eS μέχρι να ολοκληρωθεί επισκευή από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.”

Teryx H2 κινητήρας

Αξίζει να σημειωθεί πως για την ώρα δεν υπάρχει λύση για το παραπάνω πρόβλημα, ούτε υπάρχει δεύτερη επιστολή ή ανακοίνωση που να εξηγεί τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει η συγκεκριμένη αστοχία.

Για την ώρα λοιπόν τα Teryx H2 παραμένουν στο γκαράζ των ιδιοκτητών για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Η Kawasaki συνεχίζει να ερευνά τις αστοχίες στο κιβώτιο, αναζητώντας μια λύση.

Ετικέτες