Honda XL750 Transalp, KTM 790 Adventure - Suzuki V-Strom 800DE - Αναμενόμενες τιμές και χρόνοι άφιξης

Οι τρεις νέες On-Off του 2023 στοχεύουν στο ίδιο αγοραστικό κοινό
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/12/2022

Στις 5/12 ανακοινώθηκε η τιμή του Suzuki V-Strom 800DE 2023 στην Ιταλία, γεγονός που μας έδωσε την αφορμή να αναζητήσουμε τις αναμενόμενες τιμές και τους χρόνους άφιξης στην Ελλάδα των τριών δημοφιλέστατων On-Off μοτοσυκλετών της φουρνιάς του 2023.

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2022, ένα μεγάλο μέρος από το αγοραστικό κοινό που βρίσκεται κοντά στην αγορά καινούργιας μοτοσυκλέτας έχει ως… φαβορί στον κατάλογο των επιθυμιών του ένα από τα επερχόμενα νέα On-Off των Honda, KTM & Suzuki -XL750 Transalp, 790 Adventure & V-Strom 800DE.

Οι τρεις μοτοσυκλέτες θα παλέψουν για το ίδιο μερίδιο αγοραστών, και πέρα από τα δυνατά σημεία του κάθε μοντέλου και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των αγοραστών, σημαντικότατο ρόλο στην επιλογή θα παίξει και η τελική τιμή των τριών αντιπάλων.

Για την ώρα, Honda, KTM & Suzuki μας κρατούν σε αναμονή -παίζοντας λίγο και το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι η μία με την άλλη, ώστε να ρυθμίσουν καλύτερα τις δικές τους τιμές, σε σχέση με εκείνες των αντιπάλων-, ενώ πριν μπει το νέο έτος αναμένουμε επίσημες ανακοινώσεις.

Στην ιταλική αγορά η τιμή του V-Strom 800DE ανακοινώθηκε στα 11.500 ευρώ, που μαζί με όλα τα απαραίτητα έξοδα για κυκλοφορία στον δρόμο φτάνει τα 11.750 ευρώ. Παρένθεση: η Suzuki Ιταλίας ανακοίνωσε επίσης τιμή και για το GSX-8S, στα 8.900 ευρώ, ή στα 9.150 με τα έξοδα πινακίδας για κυκλοφορία -στην Ελλάδα αναμένεται να βρίσκεται σε μια τιμή κοντά στα 10.000 ευρώ, λίγο πάνω ή λίγο κάτω.

Κι ενώ η Suzuki έδωσε τέλος στην αναμονή των υποψήφιων αγοραστών στην Ιταλία, Honda & KTM δεν έχουν ακόμα ανακοινώσει τις τιμές των δικών τους μοντέλων.

Να τονίσουμε για μια ακόμη φορά εδώ, πως οι Ιταλοί έχουν άλλο ΦΠΑ για τις μοτοσυκλέτες (22% αντί για 24%), και λιγότερα έξοδα για την πρώτη κυκλοφορία τα λεγόμενα "messa in strada" (έξοδα πινακίδας), που κυμαίνονται από 150-200 ευρώ -fix ποσό και αστείο. Η Ιταλία όμως δεν έχει το μεγάλο κόστος του ΕΤΤ που υπολογίζεται με βάση τα κυβικά. Για τις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας, μιλάμε για μία πρόσθετη επιβάρυνση στην χώρα μας της τάξης του 7% ενώ για να φανταστείτε τον παραλογισμό, η πρόσθετη αυτή επιβάρυνση που οι υπόλοιπες χώρες δεν έχουν, ανεβαίνει σε εμάς στο 12% για λίγα περισσότερα κυβικά!

Παράλληλα, μια μεγάλη αγορά μπορεί πάντα να διαπραγματευτεί καλύτερες τιμές με το εργοστάσιο, απ’ ότι μια μικρή.

Για παράδειγμα:

  • Στην Ιταλία το Honda NC750X κοστίζει 8.690 ευρώ, ενώ στην Ελλάδα κοστίζει 9.390 ευρώ.
  • Αντίστοιχα, στην Ιταλία το KTM 890 Adventure κοστίζει 14.300 ευρώ, ενώ στην Ελλάδα κοστίζει 15.490 ευρώ.
  • Και τέλος, στην Ιταλία το Suzuki V-Strom 650XT κοστίζει 9.390 ευρώ, ενώ στην Ελλάδα κοστίζει 10.295 ευρώ.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, και στις εικασίες για τις τιμές των τριών αντίπαλων On-Off μοτοσυκλετών, βάλτε στο μυαλό σας το μαγικό νούμερο των 12.000 ευρώ.

Κοντά σε αυτό αναμένονται και οι τρεις μοτοσυκλέτες, με τις πρώτες ενδείξεις να κάνουν λόγο για τιμές λίγο κάτω / λίγο πάνω από τα 12.000 ευρώ για τα Transalp & V-Strom (στόχος είναι να μείνουν κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 12.000 ενώ κοντά στα 12.500 ευρώ μπορεί να φτάσει το ΚΤΜ.

Όσον τώρα αφορά στον χρόνο άφιξης των τριών μοντέλων στην Ελλάδα, όλα τους αναμένονται την άνοιξη του 2023. Λίγο πιο συγκεκριμένα -και αν δεν αλλάξει κάτι- τον Απρίλιο με Μάιο το KTM 790 Adventure, τον Μάρτιο τα πρώτα Suzuki V-Strom 800DE, και τον Απρίλιο τα πρώτα Honda XL750 Transalp. Μέχρι τότε θα έχουμε μάθει και ποιος από όλους θα έχει καταφέρει να βγει στην αγορά με τον αριθμό "11" μπροστά, για την τελική λιανική τιμή με το Transalp να είναι το πρώτο επικρατέστερο για κάτι τέτοιο. Από εκεί και πέρα τονίσαμε ήδη πως θα είναι ένας άθλος μαθηματικών με βάση την ανόητη φορολογία με την οποία επιβαρύνει η Πολιτεία όλα τα νέα οχήματα και δυσανάλογα και τις μοτοσυκλέτες.

 

Husqvarna γκάμα Enduro 2025 - Οκτώ μοντέλα από 125 έως 501 κυβικά [VIDEO]

Τέσσερις δίχρονες και τέσσερις τετράχρονες μοτοσυκλέτες - Συντηρητική αναβάθμιση για τη νέα χρονιά
TE 300
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/6/2024

Η Husqvarna (που πλέον ονομάζεται Husqvarna Mobility) παρουσιάζει την γκάμα Enduro της για το 2025, η οποία αποτελείται από 8 μοντέλα, μέσα στα οποία επανέρχεται και το TE 125, που απουσίαζε την προηγούμενη χρονιά.

Το νέο TE 125 είναι πλήρως ανανεωμένο για το 2025, ενώ φέρει αρκετά χαρακτηριστικά που βρίσκονται στα μεγαλύτερα δίχρονα μοντέλα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του ψεκασμού Throttle Body Injection (TBI) και του διακόπτη με τον οποίο ο αναβάτης επιλέγει διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης. Στον εξοπλισμό του TE 125 έχουμε και close-ratio κιβώτιο 6 σχέσεων, αναρτήσεις WP XACT, και συμπλέκτη και φρένα της Brembo.

Τα εξαρτήματα της Brembo κάνουν πλέον την εμφάνισή τους σε όλα τα Enduro μοντέλα της Husqvarna, ενώ στις -συντηρητικές- αναβαθμίσεις για το 2025 περιλαμβάνονται ένα βελτιωμένο ψαλίδι για μεγαλύτερη αντοχή της γλίστρας της αλυσίδας, και νέα γραφικά.

Τα δίχρονα μοντέλα είναι τα TE 125, TE 150, TE 250, και TE 300, και η τετράχρονη γκάμα αποτελείται από τα FE 250, FE 350, FE 450, και FE 501.

Husqvarna Enduro 2025

Στα δυνατά σημεία των Enduro μοντέλων 2025 της Husqvarna βρίσκονται και τα κάτωθι:

  • Νέα συστήματα φρένων και υδραυλικός συμπλέκτης Brembo.
  • Νέα γραφικά
  • Αναθεωρημένο αλουμινένιο ψαλίδι με βελτιωμένη ακαμψία και βελτίωση στην γλίστρα της αλυσίδας
  • Μίζα
  • Chro-moly ατσάλινο πλαίσιο με anti-squat χαρακτηριστικά
  • GSK δίσκοι
  • TBI ψεκασμός στα δίχρονα
  • Δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής στα FE 250 & FE 350 για βέλτιστη ροπή και δύναμη
  • Quickshifter (μόνο για ανεβάσματα) στα τετράχρονα μοντέλα
  • Υβριδικό υποπλαίσιο από αλουμίνιο και πολυαμίδιο
  • WP XACT ανεστραμμένο πιρούνι κλειστού φυσιγγίου
  • WP XACT πίσω αμορτισέρ με ρυθμίσεις χωρίς εργαλεία
  • Πολύ-λειτουργικός διακόπτης για χάρτες, quickshifter και Traction Control στα τετράχρονα
  • Offroad Control Unit (OCU)
  • LED προβολέας
  • ProTaper τιμόνι και ODI γκριπ
  • Μπαταρία ιόντων λιθίου