Husqvarna Motocross 2022: Νέα δίχρονα, τετράχρονα και mini

Αναβαθμισμένος συμπλέκτης και αντικραδασμικός άξονας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/4/2021

Για το 2021 όλα τα καθαρόαιμα motocross μοντέλα της Husqvarna αποκτούν τον νέο υδραυλικό συμπλέκτη της Brembo που υπόσχεται πως διατηρεί την ίδια ακρίβεια χειρισμών σε όλες τις συνθήκες, με ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης. Από την Brembo είναι και τα φρένα, εμπρός και πίσω.

Το κιβώτιο ταχυτήτων κατασκευάζεται από την γνωστή αυστριακή εταιρεία Pankl.

 Για τα τετράχρονα FC 250 και FC 350 τα κουζινέτα του αντικραδασμικού άξονα έχουν ενισχυθεί για μεγαλύτερη αξιοπιστία στην παρατεταμένη χρήση του κινητήρα στις υψηλές στροφές. Επίσης στα τετράχρονα υπάρχει traction control και launch control με νέο λογισμικό λειτουργίας.

Όλα τα μοντέλα “φοράνε” αναρτήσεις της WP και συγκεκριμένα το αγωνιστικό πιρούνι XACT με τεχνολογία AER  που περιορίζει το βάρος και τις στατικές τριβές.

Οι πλάκες του πιρουνιού είναι CNC και το μεταβλητής διατομής αλουμινένιο τιμόνι είναι της ProTaper και στα mini FC 50/65 της NEKEN.

Φυσικά υπάρχει και ένας τεράστιος κατάλογος με Power Parts για εκείνους που δεν τους ικανοποιεί ο ήδη πλούσιος και ποιοτικός βασικός εξοπλισμός.


 

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.