Η BMW και οι Ιάπωνες customizers

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/9/2014

Περισσότερα κλισέ δεν θα μπορούσαν να καταρριφθούν από ένα και μόνο video. Παρακολουθούμε το αποτέλεσμα μιας επιτυχημένης προώθησης της BMW στην Ιαπωνία, που κράτησε τέσσερις περίπου μήνες. Η αντιπροσωπεία εκεί, σε μια προσπάθεια που υποστηρίχθηκε από την μητρική εταιρία, διέθεσε στις αρχές του έτους από ένα RnineT σε τέσσερις γνωστούς customizers. Ο λόγος ήταν να ενισχύσει το προφίλ της εταιρίας στην Ιαπωνία και να επικοινωνήσει τη διαφορά του συγκεκριμένου μοντέλου από τα υπόλοιπα της γκάμας της. Βέβαια για τους Ευρωπαίους, που κάνουμε customize στις Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες, πιστεύοντας ότι κρατάμε τα σκήπτρα σε αυτή την πρακτική, και που σπάνια χρησιμοποιούμε ως βάση μια BMW, και μάλιστα καινούρια, το video αυτό καταρρίπτει μια σειρά από στερεότυπα. Είναι ενδιαφέρουσες, καθαρά από οπτική άποψη όλες οι προτάσεις, αλλά χαρακτηρισμοί "μου αρέσει, δε μου αρέσει" είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθούν, αφού το customizing είναι εντελώς προσωπική υπόθεση, που σημαίνει ότι το τι αρέσει στον καθένα έχει δευτερεύουσα σημασία. Το πρωτεύων σε κάθε κριτική, είναι να βλέπει πρώτα αν κάθε μετατροπή έχει γίνει σωστά και λειτουργικά. Από εκεί και πέρα το θέμα καταλήγει στο προσωπικό στιλ και γούστο. Ξεχωρίζουμε όμως το αποτέλεσμα του Go Takamine για το χαρακτήρα του, και το εξαιρετικό φινίρισμα. Στη σελίδα http://www.r9t.jp μπορεί κανείς να δει τα τέσσερα project καθώς και τη δουλειά βήμα-βήμα σε blog-like αναρτήσεις. Οι τέσσερις αυτοί Ιάπωνες ασχολούνται επαγγελματικά με το customizing, ωστόσο παρά την αυτοπεποίθηση που τους χαρίζει η εμπειρία τους, είχαν αρκετό άγχος στο τέλος όταν συνειδητοποίησαν ότι η προβολή της δουλειάς τους ήταν πολύ μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά. Και η κριτική επίσης, αφού βρέθηκαν να ξεπερνούν τα σύνορα και να ανταποκρίνονται σε κόσμο με τελείως διαφορετική κουλτούρα από τη δική τους. Εξαιρετικές δουλειές, χωρίς να ξεχνάμε βέβαια ότι δεν υπήρχε περιορισμός στο κόστος…

Suzuki SV-7GX: Ανακοινώθηκε τιμή και διαθεσιμότητα στην Ελλάδα – Φθηνότερο από DR-Z4! [Video]

Η ελληνική Suzuki δέχεται ήδη προπαραγγελίες για το νέο μοντέλο
Suzuki SV-7GX
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/6/2026

H Suzuki παρουσίασε το SV-7GX στην έκθεση EICMA τον περασμένο Νοέμβρη, χαράσσοντας μια νέα Euro 5+ ζωή για τον αειθαλή V2 που έχει γράψει χιλιάδες πωλήσεις στη χώρα μας με τα SV650 και V-Strom 650.

Το νέο μοντέλο συνδυάζει την ασφάλτινη στόχευση που εκφράζουν οι τροχοί 17 ιντσών μπροστά και πίσω με την πιο όρθια θέση οδήγησης που δημιουργεί η εργονομία του SV-7GX ενώ, παρά την προσαρμογή στις πιο πρόσφατες ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων, η απόδοση του δικύλινδρου V των 645 cc διατηρείται σε οικεία επίπεδα με 73 ονομαστικούς ίππους για 211 υγρά κιλά.

Suzuki SV-7GX

Η νέα μοτοσυκλέτα της Suzuki αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη Αυγούστου 2026, ωστόσο η ελληνική αντιπροσωπεία δέχεται ήδη προπαραγγελίες για όσους δεν μπορούν να περιμένουν κι ανακοινώνει την τιμή για την αγορά της χώρας μας στα 8.295 ευρώ.

Πρόκειται για μια τιμολόγηση που το διατηρεί στα ίδια περίπου επίπεδα που κόστιζε το βασικό μοντέλο DL650 V-Strom (από 7.995), ενώ το φέρνει και 200 ευρώ χαμηλότερα από τα DR-Z4S και DR-Z4SM (αμφότερα στα 8.495).

Suzuki SV-7GX

Στην Ελλάδα το νέο SV-7GX θα έρθει σε τέσσερις χρωματισμούς: Λευκό (Pearl Brilliant White), Μπλε (Pearl Brilliant White / Metallic Triton Blue), Γκρι (Pearl Mat Greige) και Μαύρο (Glass Sparkle Black).

Η έναρξη των προπαραγγελιών πραγματοποιείται μέσω της ελληνικής ιστοσελίδας της Suzuki και του δικτύου εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της.

Ετικέτες