Η BSA επιστρέφει!

Η Mahindra ανακοίνωσε το πλάνο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/7/2017

Ο ινδικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας, Mahindra, υπέγραψε ένα σύμφωνο αποκλειστικότητας μέσω της θυγατρικής της "Classic Legends Private Limited", για να κατασκευάσει νέες μοτοσυκλέτες BSA και Jawa.

Η Mahindra και η Mahindra Ltd κατασκευάζουν σκούτερ και μικρές μοτοσυκλέτες για την ινδική αγορά από το 2008. Πέρσι, η εταιρεία αγόρασε τα δικαιώματα της Yezdi. Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Ideal Jawa παρήγαγε μοτοσυκλέτες και σκούτερ για την Ινδία από το 1960 ως το 1996. Οι μοτοσυκλέτες έφεραν το λογότυπο της Jawa μέχρι το 1973, ενώ από εκεί και έπειτα κυκλοφορούσαν ως Yezdi ως το κλείσιμο του εργοστασίου τη δεκαετία του '90.  Το site της Yezdi που ανέβασε πριν λίγο καιρό η Mahindra στο διαδίκτυο, έχει όλη την ιστορία της εταιρείας, με τις μικρές δίχρονες μοτοσυκλέτες της και την αγωνιστική της παράδοση.

Μαζί με τη Yezdi η Mahindra αγόρασε και τα δικαιώματα της θρυλικής BSA όπως και της Jawa. Μάλιστα, σύμφωνα με τα πλάνα της εταιρείας, σκοπεύουν να κατασκευάσουν νέα BSA και Jawa προκειμένου να εμπλουτίσουν την γκάμα των commuter τους με πιο "premium" (!) μοτοσυκλέτες. Σύμφωνα με πηγές από την Ινδία, οι BSA και Jawa θα πωλούνται σε ξεχωριστό δίκτυο από αυτό των Mahindra, ενώ οι φήμες λένε πως οι νέες μοτοσυκλέτες θα παράγονται στο εργοστάσιο της Mahindra στην Pithampur, με τις BSA να πωλούνται κυρίως στην ευρωπαϊκή και την αμερικάνικη αγορά, ενώ οι Jawa θα προορίζονται για τις ασιατικές αγορές.

Kawasaki Teryx H2 - Stop-ride εντολή στις ΗΠΑ για καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο

Δύσκολα ξεκίνησε την καριέρα του το νέο υπερτροφοδοτούμενο Side by Side του Akashi - Η Kawasaki αναζητά λύση
Kawasaki Teryx H2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/2/2026

Δεν πρόλαβε να κάνει ντεμπούτο στις ΗΠΑ το νέο υπετρτροφοδοτούμενο Kawasaki Teryx H2, με τον γνωστό κινητήρα από την H2 μοτοσυκλέτα, και λίγους μήνες μετά την πρώτη διάθεσή του, η αμερικάνικη αντιπροσωπεία έδωσε εντολή “Stop-Ride”, να σταματήσουν άμεσα δηλαδή να το οδηγούν οι ιδιοκτήτες του, καθώς εντοπίστηκε καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο.

Όπως αναγράφεται στο γράμμα που απέστειλαν στους ιδιοκτήτες οι αντιπρόσωποι της Kawasaki στις ΗΠΑ, ο πρωτεύων συμπλέκτης ή το σύστημα μετάδοσης μπορεί να σπάσουν κατά τη λειτουργία τους!

Η επιστολή των “πρασίνων” στους κατόχους Teryx H2 αναγράφει τα εξής: “Η Kawasaki διερευνά βλάβες στο σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) σε επιλέξιμες μονάδες. Τα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται, υπό ορισμένες συνθήκες, να παρουσιάσουν θραύση της τροχαλίας του μετατροπέα κίνησης του CVT, με αποτέλεσμα την εκτόξευση μεταλλικών θραυσμάτων μέσα στον κινητήρα και στη γύρω περιοχή. ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ το 2026 KAWASAKI TERYX4 H2, TERYX4 H2 DELUXE eS ή TERYX5 DELUXE eS μέχρι να ολοκληρωθεί επισκευή από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.”

Teryx H2 κινητήρας

Αξίζει να σημειωθεί πως για την ώρα δεν υπάρχει λύση για το παραπάνω πρόβλημα, ούτε υπάρχει δεύτερη επιστολή ή ανακοίνωση που να εξηγεί τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει η συγκεκριμένη αστοχία.

Για την ώρα λοιπόν τα Teryx H2 παραμένουν στο γκαράζ των ιδιοκτητών για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Η Kawasaki συνεχίζει να ερευνά τις αστοχίες στο κιβώτιο, αναζητώντας μια λύση.

Ετικέτες