Η Husqvarna παντρεύει 1290 Super Duke R με xDiavel!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/5/2016

Στην φωτογραφία που έχει κυκλοφορήσει, φαίνεται μία μοτοσυκλέτα που αισθητικά θυμίζει το power cruiser της Ducati και έχει κινητήρα και πλαίσιο από KTM 1290 Super Duke R. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι η KTM μπαίνει στο παιχνίδι των power cruiser μέσω της Husqvarna, ωστόσο η θέση οδήγησης που φέρνει το σώμα ακόμα πιο κοντά στο τιμόνι - συγκριτικά με 1290 Super Duke – και τα κλιπόν, είναι στοιχεία που την απομακρύνουν από την κατηγορία των cruiser. Αισθητικά το γυμνό των 1301 κυβικών (όπως είναι το Super Duke R) είναι πολύ κοντά στα 401 Svartpilen and Vitpilen πρωτότυπα που είχαμε δει στην EICMA.

Η φωτογραφία φανερώνει μεγαλύτερη γωνία κάστερ συγκριτικά με το KTM 1290 Super Duke R, καθώς και μεγαλύτερο μεταξόνιο, παραμένοντας όμως κοντά στα δεδομένα των naked μοτοσυκλετών και λιγότερο σε power cruiser. Δεν αποκλείεται να δούμε το φθινόπωρο στην EICMA μία πιο ολοκληρωμένη μορφή του, όμως οι πιθανότητες να ανήκει στην γκάμα της εταιρίας για το 2017, είναι μάλλον μικρές. Τα όργανα είναι αυτά που χρησιμοποιεί η KTM για 1190 Adventure, 1290 Super Duke R και πολλά ακόμα μοντέλα, και δεν έχουν εξελιχθεί για τα δεδομένα αυτής της κατηγορίας, όπως και οι αναρτήσεις και τα φρένα που φαίνονται να είναι ίδια με του μεγάλου γυμνού της KTM. Η Husqvarna όμως έχει δείξει ότι οι street μοτοσυκλέτες της, είναι αισθητικά απόλυτα ξεχωριστές και αυτό είναι ακόμα ένα στοιχείο, στην εικασία πώς το πρωτότυπο αυτό θα αργήσει να παρουσιαστεί ως ολοκληρωμένο μοντέλο.

πηγή

Honda V3: Για πρώτη φορά ο ήχος του ηλεκτρικού κομπρέσορα [VIDEO]

Ακούμε για πρώτη φορά τον ηλεκτρικό κομπρέσορα
Honda V3 e-Compressor Project
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/8/2025

Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο teaser video, το οποίο μας δίνει μια πρώτη ιδέα για το πώς θα ακούγεται ο φουτουριστικός V3 κινητήρας με τον ηλεκτρικό κομπρέσορα

Η συγκεκριμένη V3 μοτοσυκλέτα είχε προκαλέσει σάλο όταν αποκαλύφθηκε πέρσι στην EICMA, αλλά η φήμη της είχε λίγο… ατονίσει, μέχρι χθες.

Η ιαπωνική εταιρεία ανέβασε ένα νέο video, το οποίο (παρά την έντονη μουσική επένδυση) φημολογείται πως περιλαμβάνει τον πραγματικό ήχο του κινητήρα, κατά τη διάρκεια δοκιμής σε δυναμόμετρο. Ο ήχος είναι σχεδόν καλυμμένος, αλλά περίπου στο 26ο δευτερόλεπτο, ακούγεται ένας ιδιαίτερος ήχος κινητήρα.

Ένα δευτερόλεπτο V3

Αυτός ο σύντομος, έντονος ήχος διαφέρει από τα συνηθισμένα. Δεν είναι inline-four, ούτε V4, ούτε δικύλινδρος σε σειρά ή V. Όλα παραπέμπουν στον νέο V3 – που, άλλωστε, είναι και το θέμα του video, που προλογίζεται από την παρουσία του Africa Twin και των καινοτομιών της Honda, του DCT και του νέου E-Clutch

e-Compressor

Λίγο πριν το τέλος του video, ακούμε έναν συριγμό, έναν χαρακτηριστικό ήχο εισαγωγής, αναρρόφησης στροβιλοσυμπιεστή. Δεν υπάρχει ήχος κινητήρα στο υπόβαθρο, και ενώ αυτό μπορεί να προκαλεί απορίες, στην πραγματικότητα είναι λογικό.

Honda V3 e-Compressor Project

Ο e-compressor είναι ανεξάρτητος από τον κινητήρα. Δεν κινείται από τον στρόφαλο, όπως συμβαίνει με έναν συμβατικό μηχανικό υπερσυμπιεστή. Αντίθετα, είναι ηλεκτρικός, λειτουργεί αυτόνομα και μπορεί να ενεργοποιηθεί σε οποιοδήποτε σημείο του φάσματος στροφών, παρέχοντας ακριβώς την απαιτούμενη πίεση. Είτε πρόκειται για γέμισμα σε χαμηλές στροφές, είτε για έξτρα ώθηση ψηλά, είτε για να “σβήσει” ένα κενό ισχύος, ο e-compressor αποτελεί μια φανταστική λύση για μοτοσυκλέτες θεωρητικά και περιμένουμε να δουνε την πρακτική υλοποίηση της Honda.

EICMA 2025: Εκεί θα μάθουμε περισσότερα

Με τα teaser πλέον να αυξάνονται, όλα δείχνουν πως στην EICMA του Νοεμβρίου θα δούμε, επιτέλους, περισσότερα για το ποια μοτοσυκλέτα θα φιλοξενήσει αυτόν τον εντυπωσιακό V3 κινητήρα.

Και όπως πάντα, θα είμαστε εκεί για να μεταφέρουμε άμεσα όλα τα νέα, από την Ιταλία.

Honda V3 e-Compressor Project