JUSTIN BIEBER X VESPA: Με σύγχρονη pop κουλτούρα

Απόλυτο λευκό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/4/2022

Το Piaggio Group είχε προαναγγείλει την συνεργασία του με τον διάσημο pop star της εποχής μας Justin Bieber και τώρα ήρθε η ώρα να δούμε το δημιούργημά του. Περισσότερες λεπτομέρειες από την παρουσίαση της Justin Bieber X Vespa στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί:

 

 

JUSTIN BIEBER X VESPA

 

Τί συμβαίνει όταν δύο ποπ σύμβολα συναντιούνται;

 

Ένα μοναδικό πρότζεκτ που γεννήθηκε για να γιορτάσει το πνεύμα της ελευθερίας και το πάθος για στυλ και ντιζάιν μέσα από ένα εκρηκτικό μείγμα δημιουργικότητας, που συνδυάζει δροσιά, ποπ κουλτούρα και σύγχρονη αντίληψη

 

 

Λος Άντζελες, 11 Απριλίου 2022 - Η Vespa διαχρονικά κεντρίζει τη φαντασία καλλιτεχνών και σχεδιαστών σε όλο τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια, μεγάλα ονόματα όπως οι Giorgio Armani, Christian Dior και Sean Wotherspoon συνδύασαν την αυθεντική τους δημιουργικότητα με το αδιαμφισβήτητο στυλ της Vespa, αναπτύσσοντας αποκλειστικές συλλογές για τη μάρκα.

 

Φέτος ήρθε η ώρα για μια απρόσμενη και συναρπαστική συνεργασία στην κορυφή της παγκόσμιας ποπ κουλτούρας: ο Justin Bieber, διεθνώς αναγνωρισμένος σταρ της μουσικής με εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, ενώνει τις δυνάμεις του με τη Vespa για να αποκαλύψει την JUSTIN BIEBER X VESPA, ένα νέο αποκλειστικό μοντέλο Vespa που σχεδίασε προσωπικά ο τραγουδιστής.

 

Το πάθος του Bieber για τη Vespa είναι γνωστό: «Η πρώτη φορά που οδήγησα Vespa ήταν κάπου στην Ευρώπη, μάλλον στο Λονδίνο ή το Παρίσι. Απλώς θυμάμαι ότι είδα μια βέσπα και είπα «θέλω να οδηγήσω και εγώ μία». Και πέρασα τόσο υπέροχα, μόνο ο αέρας να φυσάει τα μαλλιά μου, η ελευθερία. Ήταν διασκεδαστικό», σχολιάζει ο Justin Bieber.

 

Λαμπερή και διαχρονική, η νέα Vespa που σχεδίασε ο Justin Bieber αντανακλά τη δημιουργικότητά του, πάντα αισθητή κάθε φορά που ονειρεύεται κάτι μοναδικό που προορίζεται να γίνει καθαρή έμπνευση.

 

«Λατρεύω τη Vespa και το να συνεργάζεσαι με μια τόσο κλασική μάρκα είναι πολύ ωραίο. Το να μπορώ να εκφράζομαι, είτε μέσω της τέχνης, της μουσικής, των εικαστικών ή της αισθητικής, το να μπορώ να δημιουργήσω κάτι από το τίποτα - είναι μέρος του εαυτού μου. Σε τελική ανάλυση, ο στόχος στη δημιουργία και τον σχεδιασμό είναι πάντα να βάλεις το δικό σου μοναδικό άγγιγμα στα πράγματα», είπε ο Justin Bieber.

 

 

Η μονοχρωμία είναι το βασικό χαρακτηριστικό του στυλ που διακρίνει τη νέα Vespa με την υπογραφή του Bieber.

 

Το λευκό χρώμα, που επέλεξε ο τραγουδιστής, περνά μέσα από όλα τα στοιχεία της νέας Vespa Sprint: από τη σέλα μέχρι τις χειρολαβές και τις ζάντες των ζαντών. Το λογότυπο της μάρκας και οι φλόγες που σχεδιάστηκαν στο αμάξωμα του οχήματος είναι επίσης σε λευκή απόχρωση. Αυτό είναι το άγγιγμα που ήθελε να δώσει ο τραγουδιστής στη σχεδίαση για να ενσωματώσει τη δημιουργική ορμή, τη ζωντάνια και το σθένος – τις αξίες που μοιράζονται τόσο ο Bieber όσο και η Vespa.

 

Η JUSTIN BIEBER X VESPA κυκλοφορεί με κλασικούς κινητήρες 50, 125 και 150 κυβικών εκατοστών, κυβισμοί που έχουν γράψει την ιστορία της Vespa, τώρα ανανεωμένοι με πλήρη σεβασμό των πιο πρόσφατων περιβαλλοντικών κανονισμών. Η φρέσκια, νεανική γεωμετρία του οχήματος συνθέτει ένα ελαφρύ αλλά προστατευτικό αμάξωμα, ενώ το τιμόνι, με τον αδιαμφισβήτητο υποβλητικό ορθογώνιο προβολέα, υποστηρίζει μια εξαιρετικά μοντέρνα έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη TFT, που συγχρονίζεται με τις λειτουργίες του smartphone. Τα full-Led φώτα και οι εντυπωσιακές ζάντες 12" είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού στυλ και τεχνολογίας.

 

Μια αποκλειστική περιορισμένη έκδοση που συμπληρώνεται από μια εξίσου ακαταμάχητη συλλογή αξεσουάρ. Μια τσάντα, ένα ζευγάρι γάντια και ένα total white κράνος με το απόλυτο «Justin spin», τις φλόγες, θα κάνουν την εμπειρία Vespa ακόμα πιο cool!

 

 

Η προ-κράτηση αναμένεται να ξεκινήσει στις 20 Απριλίου 2022, για όλους τους Vespa lovers που θέλουν να αποκτήσουν τα πρώτα οχήματα που θα κυκλοφορήσουν.

 

Ανακαλύψτε περισσότερα στο: vespa.com ή στην ειδική σελίδα.

#JustinBieberXVespa
#Vespa
#justinbieber

Honda Super Cub 110 Lite 2026 - Ο αντικαταστάτης του θρυλικού 50άριου στα 110 κ.εκ.

Διαθέσιμο στην Ιαπωνία κάτω από 2.000 ευρώ - Κατανάλωση 1,48 λτ./100 χλμ.
Honda Super Cub 110 lite 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

22/10/2025

Οι αυστηρότερες εκπομπές ρύπων στην Ιαπωνία ¨σκότωσαν¨ το θρυλικό στρογγυλοφάναρο 50άρι παπί της Honda, το οποίο, όπως σας είχαμε ενημερώσει από πέρσι, επέστρεψε στην εγχώρια με κινητήρα 110 κ.εκ. προσθέτοντας το συνθετικό "Lite" στο όνομά του.

Οι προδιαγραφές ρύπων άλλαξαν στην Ιαπωνία και αυτό δεν έδωσε περιθώριο στη Honda που επέλεξε να βάλει τέλος στην παραγωγή των 50ριών της για την εγχώρια αγορά -θα γίνει τον ερχόμενο Νοέμβριο- όχι όμως και να αποχωρίσει από την συγκεκριμένη κατηγορία διπλώματος. 

Βλέπετε στην Ιαπωνία η σχετική νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να έχουν στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων έως 50 κ.εκ. και μοντέλα με μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρες, έως και 125 κ.εκ., αρκεί η ισχύς τους να περιορίζεται στα επίπεδα ενός 50ριού ή όπως το θέτει ο νομοθέτης έως τα 4,0 kW, ήτοι έως τους 5,36 ίππους.

Έτσι η Honda προσάρμοσε το θρυλικό Super Cub 110 σε αυτά που επιτάσσουν οι προδιαγραφές της νεοσύστατης κλάσης "New Standard Moped" που υπάγεται στα μοτοποδήλατα (Class 1 στην Ιαπωνία) και αντικατέστησε το 50άρι Super Cub με το Super Cub 110 Lite, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί επίσης με δίπλωμα μοτοποδηλάτου. Για αυτό σας είχαμε μιλήσει αρχικά στα τέλη του 2024, ενώ σας δείξαμε και το "νέο" Super Cub υπό τη μορφή concept στις αρχές του περασμένου Μαρτίου.

Honda Super Cub 110 lite 2026

Το Super Cub 110 Lite, που μπορεί να μεταφέρει μόνο τον αναβάτη του βάσει νομοθεσίας, περιορίζει την ισχύ του κάτω από τη μέγιστη επιτρεπόμενη τιμή, με την απόδοση του αερόψυκτου μοτέρ των 109 κ.εκ. να βρίσκεται στους 4,7 ίππους (3,5 kW) στις 6.000 σ.α.λ. και το 0,7 kg.m ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Αυτή είναι και η μόνη ουσιαστική διαφορά έναντι της ισχυρότερης έκδοσης που οδηγείται με το αμέσως επόμενο δίπλωμα. Η κατανάλωση του παράλληλα είναι εξαιρετικά χαμηλή κατά το πρότυπο WMTC3 και βρίσκεται στο 1,48 λτ./100 χλμ. 

Βέβαια η επιτρεπόμενη τελική ταχύτητα για τα μοτοποδήλατα στην Ιαπωνία είναι τα μόλις 30 χλμ./ώρα, πολύ χαμηλότερα δηλαδή από ότι στην Ευρώπη οπότε και το συγκεκριμένο νούμερο για την κατανάλωσή του δεν θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα. 

Honda Super Cub 110 lite 2026

Η Honda δημιούργησε μια ολόκληρη σειρά Lite μοντέλων στην οποία περιλαμβάνεται επίσης το επαγγελματικό Super Cub 110 Pro Lite, με την τεράστια σχάρα στο πίσω μέρος και το μεγάλο καλάθι εμπρός, τις ενισχυμένες αναρτήσεις, το μεγαλύτερο εμπρός δισκόφρενο και τους μικρότερους τροχούς. 

Περιλαμβάνεται επίσης το σκληροτράχηλο Cross Cub 110 Lite, από το οποίο απουσιάζει η ποδιά και η σχάρα στο πίσω μέρος είναι λίγο μικρότερη από του Pro, αλλά και το σκούτερ Dio 110 Lite, που έρχεται στην Ευρώπη ως Vision.

Η τιμή του Super Cub 110 Lite στην Ιαπωνία έχει οριστεί στα 1.934 ευρώ, με το Pro να κοστίζει 2.184 ευρώ και το Cross Cub 110 Lite 2.274 ευρώ με το μέσο ετήσιο εισόδημα στην Ιαπωνία να είναι λίγο πάνω από 35.000 ευρώ.